Muusikoiden.net
05.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bassophaser
1
ACksu
27.08.2010 20:47:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoi!

Paljon on puhuttu bassosäröistä ja -waheista, mutta mites phaseri bassolle? Onko käyttökokemuksia EHX small stonesta tai MXR ysikymppisestä, joista varsinkin jälkimmäinen hoitaa kitaralla hommat stonerista funkkiin? Nämä kaksi nyt tuli ensimmäisenä mieleen perus laadukkaista bulkkipedaaleista. Molemmissa myös vain se yksi namiska mikä on ehdottomasti hyvä asia. Vai tarvittaisiinko bassohommiin lisää säätövaraa, jotta saisi alapäätkin kuulumaan.

EBShän näitä bassoefektejä tekee, mutta kotisivujen näytteet olivat aika heikkoja ja hinnatkin on aika korkeat. Ei sille phaserille kovin paljon käyttöä kuitenkaan olisi.

J.Nikkanen
27.08.2010 20:53:34

Mulla on MXR phase 90 jossa r28 mod (? sekös se oli ?). Hyvin pelittää bassolla.
Antti Takalo
27.08.2010 21:15:39

EHX:n Small Stone löytyy omasta laudasta, ja tyytyväinen olen ollut. Simppeli ja säätö onnistuu jalalla lennosta.
Teijo K.
28.08.2010 11:10:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli aikoinaan MXR Phase 100, vintagea :) Hyvin pelitti. Hölmöyttäni möin. Nyt on kiinanritsa joka toimii kanssa ihan ok. Mutta jos raha ei olisi issue, niin tommosen Phase 90 tai Phase 100 hommaisin uudestaan.
2541
28.08.2010 11:33:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sekä MXR90 että Small Stone on tullut testattua ja kummastakaan ei pahaa sanottavaa. Small Stonessa on "color" -nappulan ansioista hiukan lisää säätövaraa MXR:ään nähden.

Saan ensi viikolla Artecin Vintage Phase Shifterin, voin tekaista muutamat näytteet sitten tänne.
Visakoivu
28.08.2010 16:56:46

Tuo Artec toimi mulla ihan hyvin. Eihän sillä ehkä kuuhun mennä, mutta ei ole pahan hintainen.

"Hamster on overdrive."
2541
28.08.2010 17:04:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Visakoivu: Tuo Artec toimi mulla ihan hyvin. Eihän sillä ehkä kuuhun mennä, mutta ei ole pahan hintainen.

Sie korvasit sen sitten jollain?
Visakoivu
28.08.2010 17:46:10

2541: Sie korvasit sen sitten jollain?

Juu Small Stone Nanolla. Ei olis periaatteessa tarttenu vaihtaa mutta koskas sitä järki perustein kamoja vaihdellaan :) Ja kitaraa tulee nykyään pääasiassa soiteltua ja onhan toi Small Stone sellainen tietynlainen instituutio sillä saralla niin piti koittaa.

"Hamster on overdrive."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti