Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä vaha
1
nisumaka
12.08.2010 11:53:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mulla on muutama basso työn alla ja kaulaa en ole ajatellut lakata. Mitä vahaa suosittelisitte natural (leppä) kauloihin.

Prak
12.08.2010 12:25:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolta soitinrakennuspuolelta löytynee informatiivisempia ketjuja, mutta kerrottakoon nyt että itse käytin ainakin Osmocolorin väritöntä puuvahaa neckthru-bassooni ja oon ihan tyytyväinen lopputulokseen. Muutaman ohuen kerroksen kun laittaa ja antaa kovettua kunnolla välissä niin hyvä tulee. Tarkkaa tuotenimikettä en nyt muista mutta eipä niitä kovin montaa taida Osmolla olla.

Mehiläisvaha-tyyppisiä ratkaisuja käyttävät myös ja muistaakseni Warwickit ovat ainakin sen tyyppisillä matskuilla pinnoitettuja.

On se.
nisumaka
12.08.2010 12:51:52

Joo kiitos. Kato tyhmä basisti, en muistanutkaan, että tosissaan Warreltahan mä saan ton vahan (musamaailma myy varmaan Kampissa). Kiitosta.

Progbass
15.08.2010 16:40:11 (muokattu 16.08.2010 02:32:42)

Luulen ja myös tiedän että warreissa on jonkinlainen puuöljy alla ja sitten vasta vaha.
Ja mehiläisvaha tuppaa "sulaan" jos altistuu koville lämpötiloille.

Ite laiton omaan bassoon vaan tru-oilia eli sellasta aseentukki öljyä, eikä mitään vahaa.

Mut kyllähän se pelkkä vahakin siinä menee :)

maokkone
16.08.2010 20:28:24

Progbass:
Ite laiton omaan bassoon vaan tru-oilia eli sellasta aseentukki öljyä, eikä mitään vahaa.

Musareissahan käytetään myös aseentukkiöljyä. Itse tykkään ko. tavalla viimeistellystä kaulasta. Ei Warren vahakaan kyllä ole paha tai mikä onkaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti