Muusikoiden.net
10.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp ltd d-5 ja esp ltd f-155
1
vicarious
14.06.2010 20:08:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olen aikomassa sellaista 500e hintaluokan 5-kielistä bassoa ostaa ja olen erityisesti kiinnostunut otsikossa mainituista kahdesta bassosta, joista kummastakaan en löytänyt haulla mitään. Kiinnostaisi kovasti kommentit.
Niin, ja soitan melodista deathmetallia bändissä, mutta yksin soittelen kaikenlaista rockia ym, joten kai tuo d-5:kin soveltuu ja siinä on neck-thru-body ja semmosia on yleisesti sanottu soundiltaan pulttikaulaisia paremmiksi.
Tässä vielä linkit thomanille:

http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_f155dx_dstp.htm

http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_d5_ns.htm

Muitakin saa ehdotella, mutta kommentit noista kiinnostaa nyt erityisesti.

Deus absconditus
pehko
14.06.2010 20:59:10

no tuossa F-155:sessa nyt on tuo 35" tuuman skaala, joka vaikuttaa aika paljon, eli se sopii matalampiin vireisiin sen puolesta paremmin ainakin

"It's always funny until someone get's hurt and then it's just hilarious."
vicarious
14.06.2010 22:06:13

pehko: no tuossa F-155:sessa nyt on tuo 35" tuuman skaala, joka vaikuttaa aika paljon, eli se sopii matalampiin vireisiin sen puolesta paremmin ainakin

Joo, soitetaan bändin kanssa DGCF-vireessä.

Deus absconditus
j4kk1
15.06.2010 11:44:50

vicarious: Joo, soitetaan bändin kanssa DGCF-vireessä.

Täällä vastaikään kävi joku valittamassa D-5:n surkeaa H-kieltä, että sen perusteelle ei voi suositella.

Underpowering is one of those myths that will not die. You cannot damage a speaker through putting too little power into it.
dewfall
15.06.2010 15:24:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko oltava hevin näköinen tai merkkinen? Jollei, löytynee enemmän mielipiteitä soittimista, joista jengillä on kokemusta. F-sarjan ulkonäkö ei kuulu soundissa, mutta jos miellyttää niin miksei.

Itse suosittelisin budjettivitoseksi G&L Tribute L-2500:n etsimistä käytettynä tahi budjetin venyttämistä saksan 600 euroon.

vicarious
15.06.2010 17:26:44

dewfall: Onko oltava hevin näköinen tai merkkinen? Jollei, löytynee enemmän mielipiteitä soittimista, joista jengillä on kokemusta. F-sarjan ulkonäkö ei kuulu soundissa, mutta jos miellyttää niin miksei.

Ei ulkonäöllä nyt niin väliä, kunhan ei ole aivan rumakaan. ESP:iden muodot vaan nyt vaikutti hyviltä ja edellinen bassokin oli ESP:n ja ihan hyvin oli pelittänyt.

Itse suosittelisin budjettivitoseksi G&L Tribute L-2500:n etsimistä käytettynä tahi budjetin venyttämistä saksan 600 euroon.

Pistän tuon G&L Tribute L-2500:n harkintaan. Uutena postikuluineen 599e musik servicestä.

Deus absconditus
vicarious
16.06.2010 15:01:35

No nyt törmäsin netissä Schecterin bassoihin, ja pari alkoi vaikuttamaan oikein mielenkiintoisilta vaihtoehdoilta seuraavaksi bassoksi.
Eniten ehkä kiinnostaa tuo Schecter Damien 5. Siinä olisi EMG:n mikit, joista olen kuullut paljon hyvää sanottavaa.
Toiseksi Schecterin Omen 5 ja Omen Extreme 5.
Näiden bassojen saatavuus taas on eri asia. Ja kommentit kiinnostaa, jos joku omistaa.

Deus absconditus
Hazen
16.06.2010 16:52:36

Ainakin tutulla on neljäkielisenä Schecter, eipä siitä paljon paskaa ole sanottavaa. Painii samoissa hinnoissa kun Warwickit.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti