Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CMX - Sateenkaaren pää
1
Pentinpuro
12.06.2010 20:34:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radiosta on kuulunut tuota uutta piisiä jonkin verran. On muuten MAHTAVA passosoundi ja soittokin kivaa. Soundi on vähän niinkuin laskisi pierua kipeiden pukamien läpi eli nannaa.

Niin no, no niin
T.Nick
12.06.2010 22:08:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pentinpuro: Radiosta on kuulunut tuota uutta piisiä jonkin verran. On muuten MAHTAVA passosoundi ja soittokin kivaa. Soundi on vähän niinkuin laskisi pierua kipeiden pukamien läpi eli nannaa.

Tykkäätköhän sä nyt ihan varmasti tosta biisistä? Varmaan Radio Rockia kuuntelemalla selviää ennen pitkää, että mistä on kyse.

aoi
13.06.2010 15:59:24

Jossei biisiä ole kuullut, se löytyy täältä

http://www.emi.fi/jukebox/play/1437/sateenkaaren_paa

Tykkäsin bassottelusta. Mukavia koristeita komppauksen seassa... Ja saundikin kuulostaa mehukkaalta.

T.Nick
13.06.2010 18:53:32

Pakko myöntää että kuulematta ajattelin ketjun aloittajan vaan keljuilevan, mutta onhan tässä ideaa.

htm
23.06.2010 15:15:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pentinpuro: Radiosta on kuulunut tuota uutta piisiä jonkin verran. On muuten MAHTAVA passosoundi ja soittokin kivaa. Soundi on vähän niinkuin laskisi pierua kipeiden pukamien läpi eli nannaa.

Soundit tossa biisissä on muutenkin kohdallaan. Varsinkin se loppupuolen kitaratörinä.

aho
23.06.2010 15:40:21

Mukavan kuuloinen biisi ja komeaa bassottelua hyvällä soundilla. Jotenkin olit tuotu enemmän esiin tuota bassoa tai panostettu linjaan enemman, entiä. Biisi jotenkin hengitti.

munstalainen
absqua
23.06.2010 15:43:19

Hieno biisi.

Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Antti Takalo
23.06.2010 17:29:44

Onhan tämä ihan hyvä popralli josta löytyy kaikkea pientä kivaa ja mukavat soundit. Toivottavasti levy on kokonaisuutena hieman kokeilevampi.
hollstro
28.06.2010 14:52:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä bassosaundi. Soitettu plekulla röytämällä, kielet alhaalla. Liekö itse isäntä (A.W. Yrjänä) soittanut.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
leksi-B
28.06.2010 18:07:08

CMX- kotisivuilta poimittua.

12/06/2010

Kys: Hienot bassosaundit Sateenkaaren päässä!
Vast: Modulus ja Ampeg.

"Älä hiplaa, soita sitä!"
Siderocks
28.06.2010 19:19:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kappas. Yrjänällä on kyllä aina makiat saundit. Vielä kai se Rikullaki soittelee välillä, toivottavasti

"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen" -minä itse
aho
30.06.2010 00:08:56

hollstro: Ihan hyvä bassosaundi. Soitettu plekulla röytämällä, kielet alhaalla. Liekö itse isäntä (A.W. Yrjänä) soittanut.

Tatsi on kyllä niin ehtaa Yrjänää. Vai että Moduluksella... no mikä jottei.

munstalainen
epeli
06.07.2010 12:39:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pentinpuro: Soundi on vähän niinkuin laskisi pierua kipeiden pukamien läpi eli nannaa.

Loistava vertaus. Mut on kyllä makiat saundit. Tuommosta olen itekki haeskellu. Koskas koko levy on tulossa? Vois vaikka ostaa ihan vaan bassosaundin takia.

"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Siderocks
06.07.2010 15:37:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin kyssäriä tonne Kysy-palstalle kun alko kunnolla arveluttaan. Tässä tulos:

30/06/2010
Ootkos Yrjänä kuopannut Rikun vai soitatko Moduluksella koko uuden levyn? Tai kysytään ennemminkin näin notta millasella bassoarsenaalilla uusi levy pöristellään?
Y: Molemmilla tasapuolisesti. Ja Rasio soittaa yhden raidan Presarilla.

"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen" -minä itse
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti