Muusikoiden.net
04.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitäisi saada kunnon bassovahvari ja BASSO
1
yanera
20.04.2010 01:10:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olis kunnon basso vahvari lähinna combo halusessa. Mielellään transistori, mutta hybridikin käy. Tehoa saisi olla vähintään 200w. Tarkoitus olis soittaa hevi bändissä aika kovilla voluumeilla. Olen vähän harkinnut noita hughes&kettnerin basskick comboa 2-300wattista. Oisko jotain ehdotuksia?
Hintahaarukka olis 400-1000€ välillä. Antakaapa vinkkiä.

Ja vielä jotain keskiluokan basso olis kiikarissa. 4-kielinen ja hintahaarukka N.400-800€
Antakaapa basistit vinkkiä. Kiitos.
Olen kyllä pääsääntöissesti kitaristi. Mutta noi basistin hommatkin on alkanut kiehtomaan. Ja kokemusta löytyy bassonvarresta vuosien takaa sillon oli käytössä 100w basso kombo. Mutta hönkää pitäis kyllä olla ainakin se 200w. Että basso ei jää jalkoihin.

KIITOS!!

Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
pekezu
20.04.2010 01:16:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa katsoa torilta molempia. Peaveyn TNT-sarjan kombot on olleet luottopelejä, edullisiakin. Trace Elliotin vehkeitä katselisin myös komboista. Budjetti on kuitenkin aika korkea, joten aika hyvää peliä pitäisi saada.

Bassoksi suosittelen Fenderin Jatsaria, niitäkin löytyy käytettynä. Vaikka se nyt on aika epämetallikkaan muotoinen, saa siitä monipuolista saundia, ergonomia on hyvä ja sillä soittaa huoletta lähes kaikkea muutakin musaa. Lisäksi jälleenmyyntiarvo on pistämätön. Ja veteleehän Opethin basistikin jatsarilla ja taisipa soittaa Jason Newstedkin noilla "perinnebassoilla".

"Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia. Ja paskaa housuun."
Mr.Sit.com
20.04.2010 08:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=410172 jos sä ton tonnin voit käyttää ni joko koko torni tai sit pelkkä combo. Osta pelkkä combo ni jää kaappi mulle ;)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti