Muusikoiden.net
06.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mikit projektiin
1
stonefinger
09.03.2010 21:39:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikäs löysin treenikseltä vanhan basson rungon( merkkii ei tiedossa, eikä sillä oo merkitystä) ja aattelin värkätä siitä viel kelpo soittopelin. kysynki et mikä olis hyvä mikkisetti siihen, lähinnä jatsarii siitä aattelin. kiitos ja anteeksi

press any key... where`s anykey?
Antti K.
09.03.2010 21:48:18

stonefinger: elikäs löysin treenikseltä vanhan basson rungon( merkkii ei tiedossa, eikä sillä oo merkitystä) ja aattelin värkätä siitä viel kelpo soittopelin. kysynki et mikä olis hyvä mikkisetti siihen, lähinnä jatsarii siitä aattelin. kiitos ja anteeksi

Jatsariin käy kelpo soittopelinä hyvin passiivipeleistä Fenderin omat, SeymourDuncanit, Dimarziot, Bartolinit. Aktiivipeleistä sitten EMG:t.

Jos laitat passiivit, niin 250k potikat on asiaa. Aktiiveissa sitten 25k.

Muusikon "paras" ystävä...
poppamies
09.03.2010 21:52:46 (muokattu 09.03.2010 21:53:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stonefinger: elikäs löysin treenikseltä vanhan basson rungon( merkkii ei tiedossa, eikä sillä oo merkitystä) ja aattelin värkätä siitä viel kelpo soittopelin. kysynki et mikä olis hyvä mikkisetti siihen, lähinnä jatsarii siitä aattelin. kiitos ja anteeksi

Yksi vaihtoehto voisi ola Seymour Duncan Vintage Musamaailmasta. Noin 70,-/kpl

Lord Of The Strings
SamiK73
10.03.2010 13:00:11

Mä oon rakentamassa uutta "jälkimarkkina"-puista, eli tarvikerungosta ja -kaulasta. Mä kans kuuntelin saundiklippejä eri mikeistä ihan päänsärkyyn asti Juutuutista sun muista lähteistä. Viimein päädyin DiMarzio Model J -mikkeihin. Eikä kovin kalliskaan setti ollut. Valitettavasti rojekti on vielä kesken, enkä voi omakohtaisilla kokemuksilla retostella.

J.Nikkanen
10.03.2010 13:26:27

Nevalainen Jazz...

http://www.fgwguitars.com/f_mikit.html

Hartke HA2500 bassonuppi kaupan, 225¤, osta poies!
2541
10.03.2010 15:02:36 (muokattu 10.03.2010 15:04:32)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hakalan Ramilta kannattaa myös kysyä.

www.mikkihouse.fi

E: Sivut näköjään vielä vaiheessa, mut tietoja saa vaikka laittamalla pikaviestiä itse tekijälle:
http://muusikoiden.net/jasenet/109920
stonefinger
10.03.2010 19:12:01

SamiK73: Mä oon rakentamassa uutta "jälkimarkkina"-puista, eli tarvikerungosta ja -kaulasta. Mä kans kuuntelin saundiklippejä eri mikeistä ihan päänsärkyyn asti Juutuutista sun muista lähteistä. Viimein päädyin DiMarzio Model J -mikkeihin. Eikä kovin kalliskaan setti ollut. Valitettavasti rojekti on vielä kesken, enkä voi omakohtaisilla kokemuksilla retostella.

meinasin kans et vois jonku tarvikepuu härpäkkeen väsäillä. mikähän puu noihin runkoon ja kaulaan olis parasta? oon warwick corvette:n runkoo joskus ihaillu ku niis on sellanen kevyt mut hyvin soiva runko. sellasta puuta ku sais. mitähän se on?

press any key... where`s anykey?
SamiK73
11.03.2010 00:33:31

Mulla ei ole tietoa nuista Warweista. Yhden sellaisen oon aikanaan omistanut (ei corvette kuitenkaan) mutten muista edes mistä puusta se oli tehty. Leppää saattoi olla se runko ja kaula sitten jotain tummempaa, ehkä mahonkia. SP-elektroniikasta tilasin "valmiin" rungon ja kaulan.
Sori offtopiikki, puren kieleeni ja poistun tuonne ->

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti