Muusikoiden.net
10.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvistin vaihtoon (Ashdown, Mesa)
1
jaskan
11.02.2010 14:58:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve kaikille soittoporukoille!

Ekaa kertaa kirjoitan tälle foorumille. -93 alkoi meikäläisen taru basson varressa. Rikun kopiolla, Ibanezilla mentiin ekat neljä vuotta ja sen jälkeen lapaseen tarttui Warwickin Corvette std. Äänitorvena oli Marshallin 8080 ja JCM 800 (4x12).

About 10 vuotta sitten hankin Corvetten tilalle Streamer std. 5-kielisen ja vahvistimeksi Hartken HA2000 ja TP115. Tuo Hartke osottautui täydeksi leluksi, mutta sillon moni sanoi, että Hartke on kova tekijä. Malliston alkupäästä ja hinta sopiva lukiosällille, niin siinä se.

Monta vuotta oon ruopinut noilla. Viime marraskuussa käteen tarttui Manhattanin Sam Ash Musicista Rickenbacker 4001 C64 S Jetglo. 20 vuoden unelma kunnon helmestä toteutui.

Nyt on siis uusi vahvistin kovassa haussa. Mesan Big Block Titan V-12 - Vintage PowerHouse 1000 Bass Cabinet yhdistelmää oon rämisyttänyt kahteen otteeseen.
Huokeampaa vaihtoehtoa, Ashdown ABM500 EVOIII, ABM 115, ABM 410H -läjää myös.

Mesan vehje on tosiaan järeää osastoa, mutta kertokaapas saako tuolla rahamäärällä 60,70 ja 80-lukujen rokkia soittava basisti vastinetta?

Myös muita vahvistimia saa ehdottaa.

UncleFester
11.02.2010 15:05:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liikkeessä olen tuota Ashdownia testaillu ja ainaki sen ABM 8x10 kaapin kanssa saundi oli mukavan lämpönen ja potkiva. Ei sitte sen enempää kokemuksia. Tuota ABM-sarjaa kyllä näyttää tosi monela kovalla tekijällä olevan keikoilla, eli ei se ihan sysipaska varmastikhaan tieten ole.

maihinnousu.net/superbullets
2541
11.02.2010 15:32:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaskan: Terve kaikille soittoporukoille!

Monta vuotta oon ruopinut noilla. Viime marraskuussa käteen tarttui Manhattanin Sam Ash Musicista Rickenbacker 4001 C64 S Jetglo. 20 vuoden unelma kunnon helmestä toteutui.

Terve! Laitahan kuvaa tosta bassosta, noita ei usein näe.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti