Muusikoiden.net
07.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tech21 Sansamp Bass Driver + päätevahvistin?
1
Cathi777
15.11.2009 12:01:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on tuollainen pedaali käytössä ja olen tässä nyt miettinyt bassonupin hankkimista. Sitten mieleeni tuli, että toimisiko niin, että hankkisi vain päätevahvistimen, jonka kautta ajaisi tuon pedaalin soundia sitten bassokaapille. Olisiko tämä ollenkaan järkevää?

Only pop music can break my heart...
jars
15.11.2009 13:55:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cathi777: Itselläni on tuollainen pedaali käytössä ja olen tässä nyt miettinyt bassonupin hankkimista. Sitten mieleeni tuli, että toimisiko niin, että hankkisi vain päätevahvistimen, jonka kautta ajaisi tuon pedaalin soundia sitten bassokaapille. Olisiko tämä ollenkaan järkevää?

Toimii ja olisi järkevää. Itse oon pari kertaa käyttänyt VTBassia samoin ja hyvin pelittää. Tarpeeksi järeä pääte vain kehiin.

Windreaper
15.11.2009 22:35:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SansAmp jaksaa ajaa päättäriä ihan mukavasti, käytän myös itse PA-päättäreitä, koska en tarvitse bassonuppien kompuroita/sävynsäätöjä.

Cornflake
18.11.2009 22:10:59

Toihan pukkaa (muistaakseni) tarvittaessa todella kuumaa signaalia. Eli hyvin pelittää etusena potkunsa puolesta.

I ain't gonna work on Maggie's farm no more
olex_tur
26.01.2010 21:22:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen jälkeen kun ostin tuon laitteen, oon kaikkea ajanu päätteenä, ihan sama mikä ollu alla. Nyt päätteenä toimii Ashdown Mag600 evoII.

Toimii todella hyvin, jahka perehtyy säätöihin ja ominaisuuksiin.

tein itte......nou roblem www.myspace.com/karkaasuband
Matsoni
27.01.2010 14:54:53

Cathi777: Itselläni on tuollainen pedaali käytössä ja olen tässä nyt miettinyt bassonupin hankkimista. Sitten mieleeni tuli, että toimisiko niin, että hankkisi vain päätevahvistimen, jonka kautta ajaisi tuon pedaalin soundia sitten bassokaapille. Olisiko tämä ollenkaan järkevää?

Tosi järkevää. Osta multa laatupääte heti pois. :D

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=385874

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti