Muusikoiden.net
08.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vintage V4 dv247.comista
1
anapena
27.10.2009 14:57:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys,

Tällasta ensibassoa olen harkinnut:

http://www.dv247.com/guitars/vintage-v4-bass-guitar-sunburst--64702

Onko kellään kokemuksia? Suurin hirvityksen aihe on tuon putiikin pakkaustyyli, jota ei oikein voi verrata esim. Thomannin asialliseen tapaan pakata lähetyksensä kunnolla. Itse soitin tulisi tällaisen setämiehen satunnaiseen jumpsutteluun..

Visakoivu
27.10.2009 15:04:48

anapena: Tervehdys,

Onko kellään kokemuksia? Suurin hirvityksen aihe on tuon putiikin pakkaustyyli, jota ei oikein voi verrata esim. Thomannin asialliseen tapaan pakata lähetyksensä kunnolla. Itse soitin tulisi tällaisen setämiehen satunnaiseen jumpsutteluun..

Meikäläisellä tuli tuolta justiinsa kitara ja vahvistin, molemmat pakattu omaan myyntilaatikkoonsa, jonka lisäksi oli toinen paksu ja tukeva pahvilaatikko. Eli vähintään yhtä hyvin oli pakattu kuin T-kaupan lähetykset. Tosin poikkeuksiahan voi aina olla. Soittimesta ei mitää kokemusta.

-"Mikäs mies te oikein olette?" -"Setämies."
kozmik
29.10.2009 16:56:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Tervehdys,

Kertaalleen olen moista hiplaillut, taisi olla Custom Shopissa Helsingissä. Hintaansa nähden varsin hyvän tuntuinen ja kuuloinen vehje kyllä, sitä en sitten osaa sanoa kuinka suuria eroja noissa on yksilöiden välillä. Turun F-Musiikissa testasin joskus kahta Vintagen Les Paulia, ja niissä ainakin oli selkeästi eroa, tosin se parempi oli myös satasen kalliimpi malli. Vaikka samat puut ja mikithän noissa kaikissa Les Pauleissa on.

DV:n toiminnasta ei itsellä ole kuin hyvää sanottavaa, tilasin puolitoista viikkoa sitten basson ja viikossa saapui, täysin asiallisesti pakattuna. Tosin basson mukana tuli kova laukku, jossa itse basso oli sisällä. Laukku oli sitten vielä pakattu pahvilaatikkoon. Ilmeisesti tosin toimitusajat tuppaavat silloin tällöin venähtelemään jos tilattua tavaraa ei ole varastossa.

"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
anapena
04.11.2009 11:03:58

Kiitokset kommenteista!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti