Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: OLP musarikopiot
1
stere0man
09.09.2009 12:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin paikallisesta liikkeestä OLP musarikopion, näytti olevan MM2 mallia. Olen pitkään jo läähättänyt stingrayn perään ja soundin testattuani päädyin siihen tulokseen että se vastaa melkein aitoa musaria, erona vain ~1300 euron hintaero. Osaatko siis sanoa juuta tai jaata kyseisistä kopioista? Olen jo toistaiseksi varannut basson itselleni pientä maksua vastaan mutta halusin saada siitä vähän mielipiteitä ennenkuin teen lopullisen päätöksen. Käytettynä se maksaa minulle siis 180e, hintaan kuuluu kantolaukku.
 
pehko
09.09.2009 13:34:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sinuna en miettis, vaan ostasin, jos kerran miellyttää. kun hintakaan ei ole paha.
 
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
magic
10.09.2009 08:21:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stere0man: Löysin paikallisesta liikkeestä OLP musarikopion, näytti olevan MM2 mallia. Olen pitkään jo läähättänyt stingrayn perään ja soundin testattuani päädyin siihen tulokseen että se vastaa melkein aitoa musaria, erona vain ~1300 euron hintaero. Osaatko siis sanoa juuta tai jaata kyseisistä kopioista? Olen jo toistaiseksi varannut basson itselleni pientä maksua vastaan mutta halusin saada siitä vähän mielipiteitä ennenkuin teen lopullisen päätöksen. Käytettynä se maksaa minulle siis 180e, hintaan kuuluu kantolaukku.
 
Osta pois, omistin sellaisen muutama vuosi sitten ja hintaansa nähden se oli aivan mainio soitin, minä en ainakaan löytänyt siihen hintaan vastaavaa.
 
Pelsi
10.09.2009 12:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OLP on muuten ilmeisesti lopettanut soitintuotannon, ainakin nettisivut sellaista kielivät: http://www.olpguitars.com/
 
Kohtahan ne ovat harvinaisuuksia sitten!
 
Antti K.
10.09.2009 12:41:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

magic: Osta pois, omistin sellaisen muutama vuosi sitten ja hintaansa nähden se oli aivan mainio soitin, minä en ainakaan löytänyt siihen hintaan vastaavaa.
 
Varsinkin ne vanhemmat ovat vallan mainioita soittimia. Olen niitä hyvällä menestyksellä (ja -omallatunnolla) modannut lähemmäs aitoa. Musarin etunen sisään, potikat uusiksi ja jos mahd. niin mikki myös. Osiin on mennyt about 150e rahaa, ja töitähän siinä on.
 
Yhdessä uudemmassa OLP:ssa oli viritinten koneistaminen epäonnistunut, mutta siitäkin selvisi uusien virittimien laittamisella.
 
Muusikon "paras" ystävä...
aho
10.09.2009 13:02:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen omistanut 2 Olpia ja voin suositella, modaamattomana ja modattuna.
 
www.myspace.com/boristheconductor
jazzbass-74
10.09.2009 15:02:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ostaostaosta osta pois ja myy mulle vaikka 200€:lla, jos ei miellytä. Omistin tommoisen aikoinaan, mutta piti myydä rahoittaakseni sakot!!!!!!!!!!!!!
 
Bassonsoiton salat on nopeat jalat!
ossip
11.09.2009 09:31:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläiseltä löytyy tuollainen ilmeisesti vähän vanhempaa tuotantoa oleva MM2, johon tosiaan jäsen Antti K. teki tuon yllä kuvailemansa modauksen. Oli tuo mielestäni ennen operaatiotakin hintaisekseen todella hyvä. Lankku soi ihan kivasti ja viimeistely sun muut oli ihan kiitettävää tasoa.
 
Se noissa halvoissa enemmänkin on ongelmana, että maanantaikappaleita eksyy sekaan eikä soittimien laatu ole kovinkaan tasaista. Voi sattua tosi hyvä yksilö kohdalle, kuten itsellä, tai sitten vähän huonompi. Sinuna kuitenkin ostaisin tuon jos noin halvalla lähtee.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «