Muusikoiden.net
03.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Schecter stargazer 4
1
kaapokkeli
04.04.2009 15:38:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas asiallisen näkönen passo, rikun hengessä tehty patteripeli.. Onko kellää tietoa tai tuntumaa ko. vehkeeseen?

Pierasko joku vai joiko vaari kaljapullon???
Spandau-
13.09.2012 00:20:41

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1257 päivää vanhaan aiheeseen!
Jepjep, mutta oisko kellään vieläkään kokemuksia moisesta?

When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
kojones
13.09.2012 06:22:43

Spandau-: Huom! Olet kirjoittamassa yli 1257 päivää vanhaan aiheeseen!
Jepjep, mutta oisko kellään vieläkään kokemuksia moisesta?

On. Tatsiltaan huiman kiva, kaula jassomainen, sointi ainakin omassa oli melko keskinkertainen. Soundiltaan melko moderni, hyvä peukutteluun.

Oon ittekin joskus vähän soitellut.
markus16
13.09.2012 20:23:29

kojones: On. Tatsiltaan huiman kiva, kaula jassomainen, sointi ainakin omassa oli melko keskinkertainen. Soundiltaan melko moderni, hyvä peukutteluun.

Tatsi tosiaan hyvin jatsarimainen ja "liukas". Tehdaskielillä musakaupassa olen muutaman kerran kokeillut. Tosi napakan oloinen soittaa, mutta mikit ei olleet alkuunkaan mun makuun. Kamalan herkästi nappaa kaikenlaista ylimääräistä kilinää ja kihinää mukaan, eikä muutenkaan ollut mun juttu. Mitään järkevää saundia en oikeastaan saanut aikaan ampegin tai peaveyn läpi. Vaikken kovin hyvin haltsaakaan peukuttelua, niin tuo tuntui lätkähtelevän aivan tosi hyvin mun käsissä. Vähän niinkö itekseen peukutteli menemään.
Soitettavuus aivan tosimainio, painaa ihan älyttömästi(!), orkkismikeillä ja elektroniikalla ei yhtään mun makuun (aktiivivehjes mulla on ykkösbassona, ei siis johdu pelkästään passiivipuritanismista tämä mielipide).

Kirka saatana!
kojones
13.09.2012 20:38:00

markus16: painaa ihan älyttömästi(!)

Tätä en voi allekirjoittaa itselläni käyneen Stargazerin osalta. Suattaapi olla että on ollut kevyempää ja painavempaa saarnia runkopuina.

Oon ittekin joskus vähän soitellut.
markus16
14.09.2012 00:17:58

kojones: Tätä en voi allekirjoittaa itselläni käyneen Stargazerin osalta. Suattaapi olla että on ollut kevyempää ja painavempaa saarnia runkopuina.

Ok, tämä lie mahdollista. Se yksilö jota itse testailin oli kyllä melkoisen tiivistä tavaraa ilmeisesti. Mikkipolitiikan lisäksi syy miksi jätin kauppaan.

http://www.youtube.com/watch?v=HXDC95nXSE4
Ei mikään huippudemo, mutta suuntaa antava. Ei värähtänyt.

Kirka saatana!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti