Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mielipidettä soitostani, saundeista ja kokonaisuudesta..?
1 2 3 4
Nieby
06.01.2008 21:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just just. Toimii. Menikö omille raidoille?
 
Kyllä. Kaksi raitaa siis bassolle.. :)
 
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
nahkaruoska
06.01.2008 22:33:12 (muokattu 06.01.2008 22:33:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin vedätte. Muhun kolahti varsinkin basson soundi kunnolla. Mutta tuossa mindhunterissa homma jotenkin valuu sormien välistä.. Munsta..
 
E.kirjoitusvirheitä.
 
"viinal seksil ja huumeil ei oo mitään yhteistä rock n rollin kans" -Andy Mccoy
JussiKoo
06.01.2008 23:31:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä. Kaksi raitaa siis bassolle.. :)
 
Täytyy itsekin testata :)
 
Stalkah
07.01.2008 19:54:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mindhunterista on ennenkin kuultu juttua ettei kolahtanut, mutta ehkä se johtuukin siitä että se on kunnon tuleva hitti joka aukeaa vasta muutaman uppoutuvamman kuuntelukerran jälkeen. näin oli itsellänikin, mutta se on aivan loistavan tanakka thrashvaikutteinen kappale jota on mukava soittaa, niinkuin näitä muitakin kappaleita.
 
mutta kiitos palautteesta. noita kitarasoundeja voin kommentoida kitaristina sen verran että ne saattavat kuulostaa jonkun korvaan hieman laihalta/kuivalta tms., etenkin Evolverin soolossa ja Risingin ekassa soolossa ja syy löytyy yksikelaisista mikeistä. omaan korvaan soundit nappaavat hieman räkäisinä kasariheavysoundeina, ja parempaa en itse henkilökohtaisesti halua (oma linja pitää pitää, jos ei miellytä niin tottukaa tai olkaa tottumatta mutta perseitä ei nuolla).
 
lauluääni on omanlaisensa ja sellainen saa ollakin, hiton hyvä että bändi erottuu joukosta. nuotissa pysymisessä on reenattavaa, mutta ajan kanssa paranee sekin. ääni on persoonallinen ja bändi itse pitää siitä, naseva ja hieman haistattelevakin, mutta hyvä niin.
 
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
leksi-B
07.01.2008 20:01:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaapissa oli yks mikki ja nupin directistä meni toinen...
 
Täytyy kans koittaa jos kerran toimii!, en oo kokeillu ku suoraa linjaa ja pelkällä mikillä, tuota samaa aikaa mikistä ja directistä hommelii ei tullu ees mieleekää :/.
 
Basso se mukava soitin!
absqua
07.01.2008 21:35:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä diggasin bassosoundia, ja soittokin toimii. Kokonaissoundi on minusta sillai hyvällä tavalla autotallia, ei liian puleerattu vaan purevan ärhäkkä olematta mitään alavire-mukarankka-spedeilyä. Old school on päivän sana, NWOBHM hengessä.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Visakoivu
08.01.2008 13:20:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy kans koittaa jos kerran toimii!, en oo kokeillu ku suoraa linjaa ja pelkällä mikillä, tuota samaa aikaa mikistä ja directistä hommelii ei tullu ees mieleekää :/.
 
Saa paljon muhevamman soundin kun ottaa mikillä ja suoraan pöytään. Varsinkin jos soittaa säröllä. Puhdas suoraan pöytään ja särö mikin kautta. Niistä saa sitten mukavasti yhdisteltyä soundia.
 
leksi-B
08.01.2008 15:07:19 (muokattu 08.01.2008 15:07:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saa paljon muhevamman soundin kun ottaa mikillä ja suoraan pöytään. Varsinkin jos soittaa säröllä. Puhdas suoraan pöytään ja särö mikin kautta. Niistä saa sitten mukavasti yhdisteltyä soundia.
 
tämä täytyy kokeilla reeniksellä ekana kun sinne menen. kiitosta.
 
Basso se mukava soitin!
Boxeri
08.01.2008 17:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tarvi kahta kertaa arvata mistä olet bassosoundiin hakenut vaikutteita :-D Toimii OK, ja tiukkuuttakin on, ei pahemmin räpise. Mielellään kuuntelee...
 
Tuosta laulusta sen verran että toki parannettavaa on, mutta kun muistaa mistä itte olen aikoinaan lähtenyt niin omakohtainen taso oli varmasti vielä heikompaa. Mutta tervettä itsetuntoa ja ruoskaa selekään, niin kyllä varmasti alkaaa tulosta tulla!
 
Nykyisessä musanäytteessäni on sitten mihin reenaamalla voi päästä. Ja huom reenaan edelleenkin, koska koskaan ei voi olla tarpeeksi tyytyväinen omaan ääneen. Onse vaan niin kumma juttu?
 
One too many wasted sunsets
Sick Planet
08.01.2008 19:38:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tarvi kahta kertaa arvata mistä olet bassosoundiin hakenut vaikutteita :-D Toimii OK, ja tiukkuuttakin on, ei pahemmin räpise. Mielellään kuuntelee...
 
Tuosta laulusta sen verran että toki parannettavaa on, mutta kun muistaa mistä itte olen aikoinaan lähtenyt niin omakohtainen taso oli varmasti vielä heikompaa. Mutta tervettä itsetuntoa ja ruoskaa selekään, niin kyllä varmasti alkaaa tulosta tulla!
 
Nykyisessä musanäytteessäni on sitten mihin reenaamalla voi päästä. Ja huom reenaan edelleenkin, koska koskaan ei voi olla tarpeeksi tyytyväinen omaan ääneen. Onse vaan niin kumma juttu?

 
Kiitos palautteesta, kävin myös kuuntelemassa tuon musiikkinäytteen ja kuulostipa
hemmetin hyvältä..
 
Stalkah
10.01.2008 19:39:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä diggasin bassosoundia, ja soittokin toimii. Kokonaissoundi on minusta sillai hyvällä tavalla autotallia, ei liian puleerattu vaan purevan ärhäkkä olematta mitään alavire-mukarankka-spedeilyä. Old school on päivän sana, NWOBHM hengessä.
 
osuit ytimeen, juuri sitä minä ITSE olen henkilökohtaisesti hakenut, juuri sitä hieman räkäistä tai "autotallista" soundia, E-virettä eikä mitään nykyajan kliseisiä metallisoundeja rummuissa sen enempää kuin missään muussakaan soittimessa. Kelpaisivat vaikka kokopitkälle nuo soundit minulle.
 
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Sick Planet
21.01.2008 12:25:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jea..hyvältä kuulostaa
 
Jozy
02.02.2008 12:34:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulu nyt ei oo mikään paras mahdollinen, mutta muuten ihan kelpo musiikkia.
 
Seba
03.02.2008 01:15:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No laulu nyt on ainakin persoonallinen, mutta eniten siinä häiritsee pomppiva vire.
 
Eipä sen puoleen varmaan hätää ole nuorella jampalla, äkkiä se siitä kehittyy. Jopa itselläni olen huomannut kohtalaisen suurtakin kehitystä vaikka vaan taustoja määyn sillointällöin. vuosi sitten en pysynyt millään vireessä, nyt jo välillä osuu kohdilleenkin :)
 
Laulaja jolla treeni-intoa ja aikaa riittää pääsee moisen pikkuongelman ohi aika nopsaan.
 
BassLass
03.02.2008 16:25:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas muutes ärhäkkä bassosaundi! :P ja nättiä bassottelua muutenkin.
 
Ja mitäs te sitä laulua nyt niin jauhatte? Meikä ei kuule edes laulua :D
 
Nieby
03.02.2008 16:45:49 (muokattu 03.02.2008 16:46:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas muutes ärhäkkä bassosaundi! :P ja nättiä bassottelua muutenkin.
 
Ja mitäs te sitä laulua nyt niin jauhatte? Meikä ei kuule edes laulua :D

 
Kyllä tuo kuuluu.. :D
 
Jos tää koko homma kiteytetään yhteen lauseeseen niin: soitto ilmeisesti luistaa ja laulaja tarvii vielä reeniä. Ja näin toimitaan. En siis vihjaa etteikö soittajatkin tarvitsisi reeniä, mutta laulaja on siis muihin nähden hieman jäljessä, johtuen siitä että on harrastanut toimintaa yli 2 vuotta vähemmän kuin muut. Muillakin vasta se 3vuotta takana.. :)
 
E: Niin ja kiitos! :)
 
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
Seba
04.02.2008 00:04:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaimon sanoin:
Ei kai sitä enää tarvii treenata, sähän osaat jo soittaa...
 
Naisen logiikka on kumma juttu.
 
Sick Planet
15.03.2008 13:06:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osuit ytimeen, juuri sitä minä ITSE olen henkilökohtaisesti hakenut, juuri sitä hieman räkäistä tai "autotallista" soundia, E-virettä eikä mitään nykyajan kliseisiä metallisoundeja rummuissa sen enempää kuin missään muussakaan soittimessa. Kelpaisivat vaikka kokopitkälle nuo soundit minulle.
 
no ehkä siulle mut ei varmaa kenellekkää muulle..lol..
 
Nieby
15.03.2008 16:20:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ehkä siulle mut ei varmaa kenellekkää muulle..lol..
 
Juu en miekää noilla saundeilla vielä lähtis täyspitkää leipomaan.. :D Joku raja oltava sentään. Mutta joo, on ne demolle ihan hyvät saundit.
 
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
Sick Planet
15.03.2008 20:42:46 (muokattu 15.03.2008 22:12:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu en miekää noilla saundeilla vielä lähtis täyspitkää leipomaan.. :D Joku raja oltava sentään. Mutta joo, on ne demolle ihan hyvät saundit.
 
niimpä..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «