Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gallien - krueger
1 2 3 4
M.Hanski
20.08.2007 14:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin joo, onhan mulla tuo Gallen-Kallelan 2001RBP-etuaste. Vallan mainio värkki, mutta on torilla siksi, että purkkimallinen etunen sopisi tulevaan rigikonseptiin paremmin.
 
Kieppi
20.08.2007 21:33:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään saapui Saksan pojilta Backline 600. Hissukseen kotona testailin EBS NEO-112:n läpi, ja on se ainakin parempi soundeiltaan kuin ne combot joilla itse olen soitellut.
 
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"You bassists who think your bass isn't loud enough, you're right!" -Geddy Lee-
rijopu
20.08.2007 22:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin joo, onhan mulla tuo Gallen-Kallelan 2001RBP-etuaste. Vallan mainio värkki, mutta on torilla siksi, että purkkimallinen etunen sopisi tulevaan rigikonseptiin paremmin.
 
No vaiha toi EBS:n Microbassiin! Häh!?
 
M.Hanski
21.08.2007 07:44:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No vaiha toi EBS:n Microbassiin! Häh!?
 
No perkules, vaihdetaan! Syleillään!
 
holla
10.10.2007 21:19:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa GK:n 400RB-II sarjasta? Onko enää tuotannossa? Mikä mahtaa olla hintaluokka, uusilla että käytetyillä?
Guugle ei kauheesti jeesannu.
 
Watch out where the huskies go An' don't you eat that yellow snow
jounihynynen
11.10.2007 17:35:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullon Noi:
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_backline_600.htm
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_410blx_backline_bassbox.htm
 
Ja ihan hyvin niillä vetää. Ei valittamista. Nupista saa aikas paljon erilaisia saundeja irti. Ja tuo särö on mahtava. Kun vaan löytää oikeat säädöt. Ja tuo Boostikin on ihan näppärä.

 
Itse sain myös juuri nuo samat vehkeet ja kaveriksi vielä saman sarjan 2*10 kaapin. Ja pakko sanoa että TOIMII! Ensimmäinen testikerta ja heti rakastuin. Tuo nupin oma särö on aivan loistava! Juuri sellainen mitä olen hakenut ja toivonut. Taitaa jäädä t-kaupasta ensi viikolla jälkiähetyksessä saapuva säröpedaali hyödyttömäksi tuon fantastisen särön takia...bändin kanssa en vielä ole tuota backline-kasaa päässyt kokeilemaan mutta sellainen meteli irtosi volumen ollessa n. klo 10.30:ssä että hetkeäkään en epäile etteikö tuosta kasasta irtoaisi tarpeeksi hönkää.
 
PS. Tästä kirjoituksesta ei varmasti ole apua ketjun aloittajalle tai muillekaan mutta pakko oli päästä hehkuttamaan :) kiitos ja anteeksi.
 
whiskey warlord
17.11.2007 19:22:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voiko joku sanoa et onko tuo hyvä?
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_brat_pack_half_stack_bass.htm
 
sirdickyj
17.11.2007 20:45:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voiko joku sanoa et onko tuo hyvä?
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_brat_pack_half_stack_bass.htm

 
Ainakin melko alitehoinen, eli siis; ei hyvä.
 
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
Meegs86
21.07.2008 17:58:51 (muokattu 21.07.2008 17:59:48)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan vanhaa ketjua uskaliaasti, mutta pakkohan tässä on.
 
Nimittäin markkinoille on tullut (tosin tullut jo ilmeisesti kauan aikaa sitten) uusi superkevyt bassonuppi, MB2 (kirjoitetaan oikeasti pikkukakkosella, mutta ei suostunut sitä tähän tekstiin ottamaan). Taitaa pestä pienuudessaan jopa tuon GenzBenzin Shuttlen. Järkyttävän pieni, painoa mun laskujen mukaan alle 1,4 kiloa! Alkaa olla jo aika sairasta, mutta silti hauskaa. Kieltämättä kiinnostaa. Euroopasta näitä ei vielä saa, kun ilmeisesti sähköturvallisuuspäätös on byrokraateilta vielä tekemättä.
 
http://www.gallien.com/preview.html Tuosta linkistä löytyy tällä hetkellä.
 
Jos ja kun tästä on jo aiemmin keskusteltu runsaasti, niin ohjatkaa sinne keskusteluun. Itse en haulla löytänyt.
 
"One step forward, two steps back..."
chief
22.07.2008 13:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas mielenkiintoinen pikkunuppi. GK:n vermeet on kyllä aina miellyttäneet muutenkin.
 
"It's the ear, not the gear. "
calster
22.07.2008 16:31:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielenkiintoinen on MB2, mitä mahtaa olla hintaa kyseisellä?
 
Meegs86
22.07.2008 16:42:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielenkiintoinen on MB2, mitä mahtaa olla hintaa kyseisellä?
 
http://www.music123.com/Gallien-Kru … ifier-Head-481858-i1395936.Music123
 
Euroopasta ei tosiaan saa vielä, mutta näköjään tarjouksesta saa alle 600 dollarilla jenkeissä. Voi joutua odottelemaan tovin jos toisenkin, että Suomeen tai edes Eurooppaan tulisi tuota hyllyyn.
 
"One step forward, two steps back..."
kalzu
22.07.2008 20:36:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.music123.com/Gallien-Kru … ifier-Head-481858-i1395936.Music123
 
Euroopasta ei tosiaan saa vielä, mutta näköjään tarjouksesta saa alle 600 dollarilla jenkeissä. Voi joutua odottelemaan tovin jos toisenkin, että Suomeen tai edes Eurooppaan tulisi tuota hyllyyn.

 
Jenkeissäkin tuo on ainoastaan ennakkotilattavissa. Talkbassissa tuosta on ollut juttua. Koko ajan ovat lykänneet julkaisua, kuulemma viimeisimmän tiedon mukaan syksyllä vasta tulossa USA:n liikkeisiin myyntiin.. Eli menee varmaan lähemmäs ensi vuotta kun tänne saavat laitetta.
 
"Death is nature's way of telling us to slow down." www.piecemakerband.com
EikkaKuikka
15.08.2010 20:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Huom! Olet kirjoittamassa yli 753 päivää vanhaan ketjuun!" Ei se mitään.
 
Onko kellään kokemuksia GK:n NEO212 II -kaapista? Tai yleisesti GK:n NEO-sarjan laadusta?
 
alark
19.08.2010 21:33:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on NEO 410 ollut käytössä reilun puoli vuotta. En osaa verrata muihin vastaaviin, mutta ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Yhteiskeikoilla tuota 700rb-II + NEO 410 -yhdistelmää on kevään ja kesän aikana käyttänyt puolenkymmentä muutakin basistia. Pari on kehunut (toinen juuri kaappia), eikä ainakaan näistä kukaan ole haukkunut huonoksi tai muuten valitellut.
 
M.E.Mikkola
22.08.2010 22:57:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekat treenit vedetty viikolla saapuneella kyseisellä neo 212 kaapilla. 15" comboon tottuneena tuntu että yläpäätä tulee liikaakin, mutta sitä saa säädettävällä hornilla pois. Ensin aattelin että joutuuko ostaan 15 tuuman kaapin tälle kaveriksi, mutta treeneissä toimi kyllä hienosti. Alapäätä löytyy aivan tarpeeksi, erottelee hyvin. Kompakti paketti, tällä hetkellä oon tyytyväinen...
 
EikkaKuikka
23.08.2010 17:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, kiitti tiedoista. Taitaa lähteä kaappi tilaukseen kunhan saan seuraavan palkan tilille.
 
yykaakoonee
EikkaKuikka
24.08.2010 15:00:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä tuli mieleen, että kai tuosta neo212:sta löytyy speakon-liitäntä?
 
yykaakoonee
M.E.Mikkola
24.08.2010 15:53:41 (muokattu 24.08.2010 15:57:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EikkaKuikka: Vielä tuli mieleen, että kai tuosta neo212:sta löytyy speakon-liitäntä?
Löytyy sekä plugi että speakon liitäntä. Speakon tarkotettu kylläkin pelkästään GK:n vahvistimille, jolloin vahvistimesta pystyy säätämään torvea. Mutta piuhojahan löytyy myös speakon/plugi mallina, jos vahvistimessas pelkkä speakonlähtö.Tää kaappi oli muuten thomannilla aikas paljo halvempi kun soundstoressa, jos tilata meinaat.
 
EikkaKuikka
24.08.2010 22:36:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, Thomannilta olen tuota katellut.
 
Omasta nupista (Ampeg B2RE) löytyy kyllä sekä plugi- että speakon-liitäntä. Meinaatko että tuota torvea ei saa säädettyä, jos käytän speakon-speakon -johtoa?
 
yykaakoonee
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «