Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Traynor yba200 putkinuppi
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Dropped C
03.04.2008 21:14:38 (muokattu 03.04.2008 21:14:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, en tällä hetkellä. Mutta siis juuri tuollaisen kaapin hommaisin, jos jotain hommaisin. SVT 15E oli Warren kaappien jälkeen sen verran miellyttävä kokemus.
 
Seba
06.04.2008 09:09:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saas nähä onko rantis valmis ennenkö nuppi palaa huollosta..
 
Alkaa jo ahdistaa tuolla romupeaveyllä soittaminen..
 
Sen jälkeen nuo omat kamat alkaa tuntua hypersuperextrabonusplusx3 laadulta.
 
Seba
14.04.2008 19:12:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole traynoria, mutta rantis kasassa..
 
Tosin viime tiistaina on lähetetty mulle pränn nyy nuppi tulemaan, joka selvisi vasta äsken kun tarkemmin luin viikon vanhan mailin. Tarkkaan mä luen niitä..
 
Ilmeisesti ei sitten saaneet kuntoon vanhaa, ja päättivät korjata sitten kunnolla :)
 
No, hyvä mulle. Ois vaan heti pannut tulemaan ettei olisi tarvinnut kuukautta kärvistellä kun ne yritti korjata. Ei ehkä parasta mahdollista kuvaa jättänyt traynorin euroopan huollosta, mutta sama kai tuo jos uusia pannaan pakettiin takuuseen.
 
Onneksi en ehtinyt vielä laittamaan paria satkua putkiin kiinni :)
 
Boomer
25.07.2008 00:45:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö olette tyytyväisiä Reinoihinne? Viittiikö joku vielä linkittää hyviä tilauspaikkoja?
 
Ampegin SVT-CL olis se maineikkain, mutta painaa niin perkuleesti. Pystyisikö tähän astinen trankku-mies, joka ei tarvitse hillitöntä tehoa, jotenkin tyytymään tämmöiseen putkipeliin? Miten paljon enemmän(?) arvelette / tiedätte, että 20 kg painavampi vaffari tarjoaisi.
 
Jamz
25.07.2008 02:12:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen todella tyytyväinen ollut vahvistimeen. Ei ole paluuta transistorivehkeisiin.
 
Seba
25.07.2008 18:52:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vain svt kelpaa seuraavaksi :)
 
Voisin myydä omani ja ebs 410 classic kaapin jos niistä saisi hyvän hinnan ja ostaa ampekki..
 
Ei sillä, hyvä nuppihan tuokin on. Oma rupesi sirisemään, niin laittoivat takuuseen pränikän tilalle.
 
Boomer
25.07.2008 19:34:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^no voihan fuck me, menin just pistää tilauksen vetämään, vaikka sulla ois kenties ollut vapautumassa.
 
Se on toki oikein pistää roinat kiertoon, jos sille tuntuu. Jos Reino on hyvä, kätevä, äänekäs & luotettava, niin saatan ite puolestani laittaa Markbass F1:n myyntiin, tai sitt pidän sen myös.
 
Kiitokset molemmille kommenteista, ja laittakaa lisää noottia, jos vaan mitään mieleen juolahtaa.
 
JussiKoo
25.07.2008 21:47:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja F1:stä olisin ollut vailla joku aika sitten... Ei mene ajoitukset yksiin :)
 
Seba
25.07.2008 21:50:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en mä sitä nyt varsinaisesti ole vielä myymässä kun ei ole varaa vielä erotukseen svt vr:ään :)
 
Ihan sitä ei taida tuosta nupista ja kaapista saada :)
 
Hyvä nuppi se on ja pärjää sillä kyllä, mutta gas on gas..
 
jvakeva
27.07.2008 07:39:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vain svt kelpaa seuraavaksi :)
 
Miksei esim mesa? Laadullisesti ainakin parempi.
 
Bassoneuvos
Seba
27.07.2008 11:08:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo SVT VR on päällimäisenä mielessä.
 
Kelpaa toki kunnon Mesa tai Orangekin, ei sillä..
 
J.Hollström
27.07.2008 13:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla Reino pöhisee rantikseen ihan riittävästi, ei tee SVT:tä mieli. Tyytyväinen olen.
 
Boomer
31.07.2008 22:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reino saapui tänään, nopea toimitus musiklandilla, hyvähyvä.
 
Pari tuntia sain vasta tyyppäiltyä, vaikuttaa hyvälle, mutta hämmentävälle, tässä sekalaista mutua tuosta komeasta ilmestyksestä.
 
Soundissa oli mukavasti alkuvoimaa. Taistelin yrittäessäni pakottaa sitä jonkilaiseen flättiin taajuusvasteeseen, mikä jäi vielä epävarmuuden usvaan. Liikaa namiskuukkeleita, jotka toimivat vieläpä jotenkin interaktiivisen kierosti.
 
Täällä on väitetty, että sen eq:ut (passiiviset = vähentävät) kybällä antaisi midle-skuuppi vasteen, mun puukorville se on enempi midle-korostettu, tiedä tuota. Rangen veivasin ees sun taas ja päädyin vääntämään sen nollaan, basson täpölle ja midlen ja trebulantin vähän alle täpön.
 
Noin siis kotioloissa, treeniksellä tilanne voi elää.
 
Dropped C
01.08.2008 00:15:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin kyntää Reino vieläkin. Tosin tällä hetkellä ajelen yhtäaikaa Reinolla Ampegin SVT-15E:hen ja Markun pikkumarkku II:sen kanssa Ampeg SVT18:aan, kun pystyy ja on roinaa. Botnet Markusta ja Rähinät Reinosta. Volyymien kanssa saa olla tarkkana!
 
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
Boomer
01.08.2008 13:03:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^On kävässy mullakin mielessä kokeilla ottaa ihan alimmat pöhinät F1:stä. Saattais soundata hyvälle, mutta ehkä kuitenkin liikaa rakentamista.
 
J.Hollström
01.08.2008 13:06:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^On kävässy mullakin mielessä kokeilla ottaa ihan alimmat pöhinät F1:stä. Saattais soundata hyvälle, mutta ehkä kuitenkin liikaa rakentamista.
 
Ittellä ollu mielessä (sen lisäksi) joskus saada aikaiseksi semmonen viritys, kun on tuo rantasauna ja stereobasso (riku), että laittas särösoundin Reinosta rantasaunan toiseen osioon ja puhtaan pikku Makella toiseen.
 
Mutta kun toi primäärinä mielessä oleva on aina ajanut ohitse tämän soundivärkkäilyn.
 
Dropped C
01.08.2008 14:23:20 (muokattu 01.08.2008 14:24:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ollu vaikee toteuttaa, kun kaikki oli jo stäkissä valmiiks reeniksellä. Vedin vaan XLR piuhan Reinon linjaulostulosta Markun balansoituun sisääntuloon. ABY - boksilla vois tietty olla fiksumpi, sillon Reinon etusen signaali ei menis Markulle.
 
Nyt sais julisteet seiniltä alas jos haluais, kun kummastakin nupista saa vielä täydet möyhöt ulos. Mutta eihän siinä tietenkään mitään järkee ois, kun reeniksellä kuuluis pelkkä basso sen jälkeen....
 
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
J.Hollström
01.08.2008 15:10:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ollu vaikee toteuttaa, kun kaikki oli jo stäkissä valmiiks reeniksellä. Vedin vaan XLR piuhan Reinon linjaulostulosta Markun balansoituun sisääntuloon. ABY - boksilla vois tietty olla fiksumpi, sillon Reinon etusen signaali ei menis Markulle.
 
Nyt sais julisteet seiniltä alas jos haluais, kun kummastakin nupista saa vielä täydet möyhöt ulos. Mutta eihän siinä tietenkään mitään järkee ois, kun reeniksellä kuuluis pelkkä basso sen jälkeen....

 
Rikulla toi homma olis siitä jännä, että sais halutessa pelkkää toista signaalia ulos mikkikytkimillä. Pitäis vaan kolvaa stereopiuha, tai hommata se Ric-o-sound boxi, jota ei saa kai enää mistään.
 
Boomer
01.08.2008 22:37:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljos tossa Reinossa kuuluisi olla kohinaa eli sitä sirinää joukossa, eli siriseekö (viiraako) teillä?.
 
Omassa yksilössä sitä on jonkin verran semmosta tautia, en ole vielä ehtinyt kokeilemaan tuleeko etusesta vai päätteen puolelta.
 
Ei se soittaessa kuulu, mutta mietin tässä pitäiskö käyttää takaisin musiklandissa, mutten kyllä raaskis olla erossa siitä, kun oon jo aika kiintynyt.
 
Seballahan tais olla vastaava keissi, oliko paha probleemi ja paraniko huomattavasti takuukorjauksen eli uuden nupin myötä?
 
Seba
02.08.2008 13:43:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli probleemana että muutaman tunnin vedon jälkeen alkoi aika pahasti rätisemään, eikä siitä vikaa löydetty niin laittoivat uuden..
 
Pieniä sirinöitä kuuluu hiljaa soittaessa ja on bright nappi pohjassa ja tonet kirkkaalla.
Vähän treblejä pois ja bright nappi pois ja bassosta tonea snadisti tummemmalle niin loppuu siihen.
 
Jotenkaan noi etuset ei oikein vakuuta soundiltaan. Ajattelin piruuttain kokeilla heittää mullardin splitterin ja jj:n vintagetyyppiset putket sinne ja koittaa kuuleeko mun puurokorva mitään eroa..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «