Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Squier Vintage Modified Series bassot
1 2 3 4 5 6 7
sunder
15.11.2006 23:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä noita myydään suomessa?
 
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
entrenous
16.11.2006 00:03:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä noita myydään suomessa?
 
(Kaisaniemen)F-musiikissa tyyppasin tänään ainakin nimenomaan tuota naturaalia Jassoa. Ei minun juttuni kyllä; kaula paino vähän liikaa runkoon verrattuna minulle.
 
Yeh.
absqua
16.11.2006 08:37:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Kaisaniemen)F-musiikissa tyyppasin tänään ainakin nimenomaan tuota naturaalia Jassoa. Ei minun juttuni kyllä; kaula paino vähän liikaa runkoon verrattuna minulle.
 
Mä käväisin tyyppaamassa samaa bassoa ko. putiikissa ja olin positiivisesti yllättynyt. Sointi oli yllättävän terve ja muutenkin homma oli asiallisest nipussa. Kaulan satiinilakkaus ja halvan oloiset virittimet (kuinkas muuten) häiritsivät, mutta toisaalta kyse on halpissoittimesta joten se kuuluu asiaan. Suositeltava peli joka tapauksessa.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Mileleo
16.11.2006 14:09:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä käväisin tyyppaamassa samaa bassoa ko. putiikissa ja olin positiivisesti yllättynyt. Sointi oli yllättävän terve ja muutenkin homma oli asiallisest nipussa. Kaulan satiinilakkaus ja halvan oloiset virittimet (kuinkas muuten) häiritsivät, mutta toisaalta kyse on halpissoittimesta joten se kuuluu asiaan. Suositeltava peli joka tapauksessa.
 
Tänään kanssa tyyppäsin pikaisesti ja positiivinen ylläri oli. Onneksi noi rautaosat on aina vaihdettavissa. Seksikkään näköinen soitin, mikä tärkeintä.
 
beissi man
16.11.2006 14:54:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä homma että tossa on kaikki kunnossa tostahan saa loistoprojektin vaihtelee raudan ja mikit niin voi tulla tosi tykki peli
 
Wilkeson
16.11.2006 15:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on pojottanu tossa parisen viikkoo Squjun Vintage Modified Jazz Bass
 
Natural Wood väri ja se on iha jees.yllättävän siisti...Oikeestaan iha v...n jees!
 
Mikit on loppujen lopux mun mielestä ihan suht OK mut en lähtis hehkuttaa sen enepää.Yllättävän tehokkaat verrattuna vanhempiin Squierin jazz mikkeihin.Tuntuu et botnea ois vähä enemmän.Ei oo todellakaan huonoimmasta päästä.
 
Soitettavuus on ihan tautisen hyvä ja viimeistely ihan sama juttu.todella mallikkaasti hiotut nauhat esimerkix.
 
Saundipuoli on hyvä anyway.Ilman styrkkaa iha rouhee ja napakka.En tosin tiä mitkä kielet mahtaa olla mut soi hyvin noi mitkä on kiinni...Ja SVT:n + 4x10 HLF:än läpi saundi on edelleen parempi mitä odotin.
 
Hintasexeen toi on musta aivan loistava peli. Joutuu ehkä vähän fixaa jossain vaihees mut nyt toi on hyvä noin.
 
Ei kai täs nyt paljo muuta oo nyt sanottavaa.
Katotaa jos tulee jotai muuta mieleen jossain vaiheessa.
 
Fisunen
16.11.2006 18:17:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko joku törmännyt kyseisen sarjan nauhattomaan versioon jossain? Se kiinnostais kyllä kovasti. Ei näkyny olevan T-kauppaankaan tulossa ja kyllähän sitä pitäis tietysti päästä testaamaan ennen ostoa... Eli jos joku bonggaa omasta soitinkaupastaan, tai vaikka sitten jostain ulkomaankaupan nettisivuilta, yksilön niin pistäkäähän infoa! Itse kun en ole missään tuota vielä myynnissä nähnyt. Tänks.
 
bize
17.11.2006 08:37:57 (muokattu 17.11.2006 08:40:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikissa muissa squiereissa ainakin mitä oon avannu näitä uusia, on 500kohm potikat, ja vaihtamalla ne 250kohmisiin saa botnea lisää.
 
Miulla on se precision standard, vaihdoin siihen duncanin mikit ym. sälää, mutta nyt on alkuperäiset taas kiinni. Tosi hyvät ja 70's henkiset mikit. Tuo potikoiden vaihtaminenkin on toisaalta makuasia, itse ajattelin säilyttää sen kirkkaana "geddy lee" -bassona ja vaihdoin vaan duncanin 500kohmiset originaalien tilalle.
 
Itse hioin satiinilakan kaulasta pois ja pistin kiiltävän lakan (kirkas spray), jos olisi tietotaitoa niin jollain nitroselluloosalakallahan tuosta saisi tosi upean.
 
Sama, kuin piccolovirveli. Kuin potkisi marsua perseelle, ja sanoisi: "Huuda kuin leijona". -Epämuusikko
Värinä
17.11.2006 15:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisivat ottaneet mallistoon vielä '51 precisionin. Sting signaturea testailin, tällä viikolla ja aika maukkaalta tuntui ja kuulosti. Ei vaan oikein voi tonnia irrottaa bassoon, joka olisi selvästi kakkosbassona. Eipä sellasella kauheen jyrärokkibassoja soitella. Johonkin kantri projektiin olisi oiva.
 
Pitäsköös opetella soitinrakennuksen jalo taito ja väsätä itse? Tulisi varmaan aika ritsa...
 
Rock and/or Roll
trackson
28.11.2006 22:13:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilin tänään pikaisesti tuota natural Squieria Kaisaniemessä. Aivan loistavan tuntuinen peli. Kuten oli myös Yamahan BB -sarjan nauhaton: Todella maukas soundi akustisesti. Mmmmwwwwaaahhhh!
 
On nuo huokeatkin bassot tänä päivänä kyllä helkutin hyvän tuntuisia. Eihän sitä kannata laittaa tuhansia soittimeen, kun muutamalla satasella saa aivan loistavia soittimia. Olen iloinen.
 
Eniten järkeä kuluu suuriin typeryyksiin
costanza
02.12.2006 13:01:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Kaisaniemen)F-musiikissa tyyppasin tänään ainakin nimenomaan tuota naturaalia Jassoa. Ei minun juttuni kyllä; kaula paino vähän liikaa runkoon verrattuna minulle.
 
Minkä verran noi maksaa F-musiikissa?
 
...
costanza
23.12.2006 16:54:33 (muokattu 23.12.2006 16:55:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...niin minkä verran ne pyytää noista tuolla F-musiikissa?
 
...
slapvete
23.12.2006 18:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soita ja kysy.
 
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
munakorva
23.12.2006 18:23:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistähän tuota presarimallia saa ja paljonkohan maksaa?
 
Quark
24.12.2006 23:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko joku törmännyt kyseisen sarjan nauhattomaan versioon jossain? Se kiinnostais kyllä kovasti. Ei näkyny olevan T-kauppaankaan tulossa ja kyllähän sitä pitäis tietysti päästä testaamaan ennen ostoa... Eli jos joku bonggaa omasta soitinkaupastaan, tai vaikka sitten jostain ulkomaankaupan nettisivuilta, yksilön niin pistäkäähän infoa! Itse kun en ole missään tuota vielä myynnissä nähnyt. Tänks.
 
Tampereen DLX-musiikissa oli tollanen vähän aikaa sitten, kun poikkesin. Siellä ei taas ollu tuota nauhallista versiota, joka taas kiinnostais mua :/
 
"Vasta blues-diggailu ja bluesin soittaminen teki minusta kitaristin." -Jani The Rock
Värinä
14.05.2007 19:28:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tätäkin ketjua...
 
Näyttää tulleen uusia bassoja tuohon vintage modified-sarjaan. Näyttää olevan tele-basso nyt mallistossa! Tuollaisenhan voisi vaikka lämpimikseen hommata. Harmi, että ovat tehneet basswoodista (mikähän se on suomeksi?) bodyn. On siinä sentään kansi ja pohja saarnia.
 
http://www.squierguitars.com/products/search.php?partno=0326902500
 
Ihan komee sunburst... Kauhia GAS nosti päätään. Lähtee kohta tuo hewi-LTD myyntiin...
 
Lisäksi on näköjään tuosta Mike Dirnt presaristakin tullut squjun versio myyntiin. Siinä tosin body agathista. Fenderin versiossa taitaa olla saarnia. Ainakin oli kovin painavan oloinen, kun kerran testasin. Tallakin on perus läpyskä, eikä badass. Noiden tallojen erosta en tosin tiedä oikein mitään...
 
Rock and/or Roll
Samu S.
14.05.2007 20:09:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää tulleen uusia bassoja tuohon vintage modified-sarjaan. Näyttää olevan tele-basso nyt mallistossa! Tuollaisenhan voisi vaikka lämpimikseen hommata. Harmi, että ovat tehneet basswoodista (mikähän se on suomeksi?) bodyn. On siinä sentään kansi ja pohja saarnia.
 
Sua harmittaa basson runkopuu, vaikka et edes tiedä, mitä se on? Basswood on suomeksi lehmus, eikä se ole mikään ihan tavaton runkomateriaali. Saattaa tommosessa kaulahumpparituuttaimessa olla ihan paikallaankin. Saarnea tuossa on vain näön vuoksi, "veneer" tarkoittaa yleensä jotain ohuenohutta viilua, jonka vaikutus on puhtaasti kosmeettinen.
 
Ei se siitä! last.fm
beissi man
14.05.2007 20:09:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tätäkin ketjua...
 
Näyttää tulleen uusia bassoja tuohon vintage modified-sarjaan. Näyttää olevan tele-basso nyt mallistossa! Tuollaisenhan voisi vaikka lämpimikseen hommata. Harmi, että ovat tehneet basswoodista (mikähän se on suomeksi?) bodyn. On siinä sentään kansi ja pohja saarnia.
 
http://www.squierguitars.com/products/search.php?partno=0326902500
 
Ihan komee sunburst... Kauhia GAS nosti päätään. Lähtee kohta tuo hewi-LTD myyntiin...
 
Lisäksi on näköjään tuosta Mike Dirnt presaristakin tullut squjun versio myyntiin. Siinä tosin body agathista. Fenderin versiossa taitaa olla saarnia. Ainakin oli kovin painavan oloinen, kun kerran testasin. Tallakin on perus läpyskä, eikä badass. Noiden tallojen erosta en tosin tiedä oikein mitään...

 
G.A.S !!!!!!!!!!!!!!
 
Tosi nätti soitin ai että telebas GAS.
 
hemmo
14.05.2007 20:35:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

G.A.S !!!!!!!!!!!!!!
 
Tosi nätti soitin ai että telebas GAS.

 
Jämä osti Phaserilta just tommosen tooosi hyvä Squju-Telebasson. Halvalla.
 
My name is Bomb, Hemmo Bomb.
Värinä
14.05.2007 20:55:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sua harmittaa basson runkopuu, vaikka et edes tiedä, mitä se on? Basswood on suomeksi lehmus, eikä se ole mikään ihan tavaton runkomateriaali. Saattaa tommosessa kaulahumpparituuttaimessa olla ihan paikallaankin. Saarnea tuossa on vain näön vuoksi, "veneer" tarkoittaa yleensä jotain ohuenohutta viilua, jonka vaikutus on puhtaasti kosmeettinen.
 
Jaahas. Selevä. Jostain vaan muistin lukeneeni (nii-in... lukeneeni, en kokeneeni), ettei kyseinen puulaji olisi kovinkaan kummoinen, mutta aina oppii näemmä jotain uutta. Lähinnä tuon saarnin kaipuuni perustuu kokeilemiini Mike Dirnt- ja Sting-presareihin joiden soundeista olen kovasti tykännyt.
 
Ei muuta kun metsästämään Tampereen kaupoista josko pääsis testaan...
 
Rock and/or Roll
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «