Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basistin kulkupeli
1 2 3 4 5 6
Hughes
22.09.2005 22:28:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ookkei. Jos kerta Dieselverot ei oo niin paljon niin kai sellanenkin sitten ihan järkevä on.
 
Ainoa noissa isoissa on se että niistä saa maksaa jo aika paljon enemmän. Kai...
 
Mutta kuitenkin vasta vuoden päästä auton osto aikasintaan edessä että on kyllä aikaa harkita.

 
Joo, roudauskäyttöön kun miettii esim. vanin ostoa niin sitten saa bändillä olla jo reilusti keikkoja, että siitä tulisi järkevä ostos. Ja silloinhan sen voi jo ostaa suorastaan bändin rahoilla?!
 
Jos pelkkää omaa bassosettiä roudaa niin sitten ostaisin vaikka vanhan saabin. Sinne heittää rantasaunankin. Tietty jos jenkkivaneistä tykkää niin sitten - onhan ne räyheitä.
 
MoParit on ihana asia.
hollstro
22.09.2005 23:49:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin kun isoisä kontrabasson osti niin basistiksi pääsi bändiin jos vaan oli auto, soittitaidosta ei ollut väliä kun ei se basso juuri kuulunut. Kulkupeli teki siis basistin.
 
TeeTee
23.09.2005 00:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kulkupeli teki siis basistin.
 
Suuria Wanhan Kansan totuuksia. Aamen.
 
Wil-J
23.09.2005 09:15:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, roudauskäyttöön kun miettii esim. vanin ostoa niin sitten saa bändillä olla jo reilusti keikkoja, että siitä tulisi järkevä ostos. Ja silloinhan sen voi jo ostaa suorastaan bändin rahoilla?!
 
Jos pelkkää omaa bassosettiä roudaa niin sitten ostaisin vaikka vanhan saabin. Sinne heittää rantasaunankin. Tietty jos jenkkivaneistä tykkää niin sitten - onhan ne räyheitä.

 
Siis bändikäyttö ei olisi mitenkään tärkeä osa siitä hommasta. Ne on vaan niin siistejä :) Mutta kyllä pakko harkita tarkkaan tota että onko siinä mitään järkeä.
 
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Superbeast89
23.09.2005 09:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä menen buutseilla. Niihin ei tarvitse korttia, basso menee kätevästi kun laittaa laukkuun ja laukun käsivarren päähän roikkumaan. Jos auto pitäisi hankkia niin kyllä se olisi joku jenkkirauta. Aspen, Dart, parhaimmassa tapauksessa Mustang.
 
If you are gonna rock, rock heavy!
Puavali
23.09.2005 10:17:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saahan transportteriin lisä penkit ja se on 1700kg
 
kaverilla on transporterissa verkkoväliseinä, lisäpenkit (kuski + 4 ((vai oliko 5?))), ja pakettiautona menee. Ja se vehe on taas rikki, niinko se on suurimman osan ajasta. Ja autokorjaamoa pitää hän työkseen.
 
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
J.Hollström
23.09.2005 10:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tässä mieleen, kun kaverit teki 80-luvulla lapin rundin Honkasen Vedan (R.I.P.) transitilla, jossa hytin puolelle mahtui kerrallaan 3 henkilöä. Muut joutuivat matkustamaan kamojen seassa tavaratilassa, ja pahimmoillaan 90 asteen kulmassa kaapin ja seinän välissä. Oli kuulemma vittumoinen ottaa pullosta huikkia siinä asennossa, ja persekin jäätyi välillä seinään kiinni.
 
Hughes
23.09.2005 12:24:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä menen buutseilla. Niihin ei tarvitse korttia, basso menee kätevästi kun laittaa laukkuun ja laukun käsivarren päähän roikkumaan. Jos auto pitäisi hankkia niin kyllä se olisi joku jenkkirauta. Aspen, Dart, parhaimmassa tapauksessa Mustang.
 
Kaveri osti keskiviikkona -65 Mustang Fastbackin. Auto oli tuotu californiasta 15 vuotta sitten ja sen jälkeen se on viettänyt kaikki yönsä lattialämmityksen päällä. On nimittäin melkosen hienossa kunnossa! Voitti se 90-luvulla monta pystiä autonäyttelyistä. Huhhuh miten hieno!!!!
 
MoParit on ihana asia.
J.Hollström
23.09.2005 12:30:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaveri osti keskiviikkona -65 Mustang Fastbackin. Auto oli tuotu californiasta 15 vuotta sitten ja sen jälkeen se on viettänyt kaikki yönsä lattialämmityksen päällä. On nimittäin melkosen hienossa kunnossa! Voitti se 90-luvulla monta pystiä autonäyttelyistä. Huhhuh miten hieno!!!!
 
Onko kaveri basisti? Tohon ei paljoo rantasaunoja latailla kyytiin. Jos viettää yönsä lattialämmityksen päälle, ei paljoo rospuuttokeleillä kandee ajella, alkaa kukkimaan kivasti suomen suolauksilla... Mielummin vaikka ulkona kokoajan.
 
ahdistuska
23.09.2005 16:09:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, roudauskäyttöön kun miettii esim. vanin ostoa niin sitten saa bändillä olla jo reilusti keikkoja, että siitä tulisi järkevä ostos. Ja silloinhan sen voi jo ostaa suorastaan bändin rahoilla?!
 
Jos pelkkää omaa bassosettiä roudaa niin sitten ostaisin vaikka vanhan saabin. Sinne heittää rantasaunankin. Tietty jos jenkkivaneistä tykkää niin sitten - onhan ne räyheitä.

 
miks pitäis bändillä olla REILUSTI keikkoja jos vanin hommaa?
onhan sillä nyt mukavampi lähteä reissuun ku vanhalla saabilla, ei tarvi matkustaa ahtaasti.
 
Mistä se menee?
Wil-J
23.09.2005 18:11:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miks pitäis bändillä olla REILUSTI keikkoja jos vanin hommaa?
onhan sillä nyt mukavampi lähteä reissuun ku vanhalla saabilla, ei tarvi matkustaa ahtaasti.

 
Niin, ja toisaalta turha sitä on minkään tekosyyn takia ostaa, mä haluun sellasen ihan vaan tunnesyistä, en järki :)
 
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Teijo K.
23.09.2005 18:14:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miks pitäis bändillä olla REILUSTI keikkoja jos vanin hommaa?
onhan sillä nyt mukavampi lähteä reissuun ku vanhalla saabilla, ei tarvi matkustaa ahtaasti.

 
Nokun muuten se ei ole järkiostos, mutta ei kukaan kiellä tekemästä järjetöntäkään ostosta. ;)
 
Munsta.
Zarmo
23.09.2005 18:21:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nopsa merkkinen jopo-tyylinen konkeli eli polkupyörä. Ei mahu kamat, basso kulkee kyllä tangolla tai selässä.
 
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1
Wil-J
23.09.2005 18:25:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nokun muuten se ei ole järkiostos, mutta ei kukaan kiellä tekemästä järjetöntäkään ostosta. ;)
 
Kuten yllä yritin myös ilmaista.
 
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
ahdistuska
24.09.2005 12:32:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nokun muuten se ei ole järkiostos, mutta ei kukaan kiellä tekemästä järjetöntäkään ostosta. ;)
 
No voihan nyt vania muuhunki tarkotukseen käyttää ku keikkailuun, sillon ku mulla oli vielä vani niin kaikki kesälomareissut sillä heitettiin ja jos ei ollu rahaa hotelliin niin sitten nukuttiin makeasti vanissa. Ja yksinkertaisesti se on niin helvetin hyvä auto, eli vaikka sillä ei heittäis yhtään keikkareissua niin se on järkiostos.
 
Mistä se menee?
ahdistuska
24.09.2005 12:33:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nokun muuten se ei ole järkiostos, mutta ei kukaan kiellä tekemästä järjetöntäkään ostosta. ;)
 
No voihan nyt vania muuhunki tarkotukseen käyttää ku keikkailuun, sillon ku mulla oli vielä vani niin kaikki kesälomareissut sillä heitettiin ja jos ei ollu rahaa hotelliin niin sitten nukuttiin makeasti vanissa. Ja yksinkertaisesti se on niin helvetin hyvä auto, eli vaikka sillä ei heittäis yhtään keikkareissua niin se on järkiostos.
 
Mistä se menee?
HeavyMachinery
24.09.2005 12:49:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voihan nyt vania muuhunki tarkotukseen käyttää ku keikkailuun, sillon ku mulla oli vielä vani niin kaikki kesälomareissut sillä heitettiin ja jos ei ollu rahaa hotelliin niin sitten nukuttiin makeasti vanissa. Ja yksinkertaisesti se on niin helvetin hyvä auto, eli vaikka sillä ei heittäis yhtään keikkareissua niin se on järkiostos.
 
Monet ihmettelee aina mulle että "Eikös se transportteri oo raskas ajella" yleensä mieli muuttuu kun ne kerran kokeilee. Vaimokin ottaa aina pakun kun lähtee kauemmas kun keskustaan on kuulemma niin paljon parempi ajella kuin astra... 3+3 penkit ois vaan poikaa ei tarviis aina matkustaa jonkun(luetaan basisti) sika osastolla...
 
Minä tiedän - siis pelkään !
HeavyMachinery
24.09.2005 12:50:36 (muokattu 26.09.2005 16:16:53)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuplat
 
Minä tiedän - siis pelkään !
Teijo K.
24.09.2005 13:05:45 (muokattu 24.09.2005 13:08:49)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hughes sanoi: "Joo, _roudauskäyttöön_ kun miettii esim. vanin ostoa niin sitten saa bändillä olla jo reilusti keikkoja, että siitä tulisi järkevä ostos."
 
Sie sanoit siihen: "miks pitäis bändillä olla REILUSTI keikkoja jos vanin hommaa?
onhan sillä nyt mukavampi lähteä reissuun ku vanhalla saabilla, ei tarvi matkustaa ahtaasti."
 
No voihan nyt vania muuhunki tarkotukseen käyttää ku keikkailuun, sillon ku mulla oli vielä vani niin kaikki kesälomareissut sillä heitettiin ja jos ei ollu rahaa hotelliin niin sitten nukuttiin makeasti vanissa. Ja yksinkertaisesti se on niin helvetin hyvä auto, eli vaikka sillä ei heittäis yhtään keikkareissua niin se on järkiostos.
 
Tottakai voi käyttää Vania mihin tahansa tarkoitukseen, mutta jos hakee nimenomaan _roudauskäyttöön_ peliä, niin silloin ei vani ole järkevä. Ymmärtääkö vai haetaanko lisää rautalankaa?
 
Munsta.
ahdistuska
24.09.2005 16:25:03 (muokattu 24.09.2005 16:39:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hughes sanoi: "Joo, _roudauskäyttöön_ kun miettii esim. vanin ostoa niin sitten saa bändillä olla jo reilusti keikkoja, että siitä tulisi järkevä ostos."
 
Sie sanoit siihen: "miks pitäis bändillä olla REILUSTI keikkoja jos vanin hommaa?
onhan sillä nyt mukavampi lähteä reissuun ku vanhalla saabilla, ei tarvi matkustaa ahtaasti."
 

 
Tottakai voi käyttää Vania mihin tahansa tarkoitukseen, mutta jos hakee nimenomaan _roudauskäyttöön_ peliä, niin silloin ei vani ole järkevä. Ymmärtääkö vai haetaanko lisää rautalankaa?

 
Onko auton hankkimineen ikinä järkevä sijoitus?
 
Kun ostaa vanin niin on lyöty kaks kärpästä yhdellä iskulla.
 
Mikä olisi sitten sopivin auto pelkästään roudaus käyttöön? joku halpa paku kenties? Ainakin minun kohdalla niin halvalla en ole hyvää saanut, ja jos mulla olis halpa kosla alla niin en lähtis ajelemaan sillä ympäri suomea, mun tuurilla se leviää kuitenkin ennen matkan puolväliä.
 
MIetippäs vielä tätä, jos sun olis tarkoitus lähteä bändin kanssa keikalle vaikka 600km päähän ja sinä saisit valita vanhan Saabin + peräkärryn ja vanin väliltä
niin kummalla olisi järkevämpää lähteä?
 
mulle on ihan yks hailee mikä on järkevä ostos teidän mielestä, mutta omasta mielestä jos keikkoja on edes pari kuussa niinn vanin osto olisi kohdallaan ja itse pystyisin sillä kulkemaan myös töissä.
 
Mistä se menee?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «