Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten saan nää mp3 muotoon?
1
Sa,kke
13.04.2003 17:35:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on fruity loops ja Hammer head. Miten saan muutettua noista tallennetut musat mp3/waw muotoon? Tarttis tietää ku ei pysty muuten soittaa..
Kiitän!
 
Jäähyväiset aseille
Wuf
13.04.2003 17:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on fruity loops ja Hammer head. Miten saan muutettua noista tallennetut musat mp3/waw muotoon? Tarttis tietää ku ei pysty muuten soittaa..
Kiitän!

 
Muistaakseni Fruity Loopsin sharewaressa ei ollut ollenkaan tallenna wav/mp3-muotoon, kokoversiossa voi olla esim. export tai save mixdown. Jos tuollaista ei löydy, niin tarvitset toisen ohjelman nauhoittamaan tuon biisin ensin wave-muotoon ja sen jälkeen käännät sen mp3:ksi vaikkapa CDex:llä (http://www.cdex.n3.net/) tai Lamella (http://mitiok.cjb.net/).
 
"Between the dog and wolf / Bared fangs met in intercourse...."
karkki
14.04.2003 09:54:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Muistaakseni Fruity Loopsin sharewaressa ei ollut ollenkaan tallenna wav/mp3-muotoon, kokoversiossa voi olla esim. export tai save mixdown. Jos tuollaista ei löydy, niin tarvitset

 
Minun muistini mukaan asia on niin, että sharewaressa (=demossa) ei ole tallennusta, mutta export löytyy waviksi, ehkä myös mp3:ksi. Ja sehän riittää yleensä siihen, että raituria varten voi rakentaa rumpukompit. Tallennuksen puutteen takia rumpuraita pitää ikävä kyllä tehdä aina kerralla alusta loppuun eikä "perusaihioita" voi pitää tallessa biisikohtaista räätälöintiä varten.
 
Wuf
14.04.2003 12:34:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Minun muistini mukaan asia on niin, että sharewaressa (=demossa) ei ole tallennusta, mutta export löytyy waviksi, ehkä myös mp3:ksi. Ja sehän riittää yleensä siihen, että raituria varten voi rakentaa rumpukompit. Tallennuksen puutteen takia rumpuraita pitää ikävä kyllä tehdä aina kerralla alusta loppuun eikä "perusaihioita" voi pitää tallessa biisikohtaista räätälöintiä varten.

 
Saattoi olla jotain tuollaista, minun Fryity Loopsin käyttöni rajoittuu lähinnä pikaiseen kokeiluun kauan sitten joten saatan muistaa väärinkin. Sitten biisin voi ilmeisesti joka tapauksessa exportata suoraan waveksi tai jopa .mp3-muotoon.
 
"Between the dog and wolf / Bared fangs met in intercourse...."
pegi69
15.04.2003 17:01:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eiks ihan winampilla onnistu mukamas??vai saiko sillä käännettyy vaan waviks?
 
poppamies
16.04.2003 08:19:52 (muokattu 16.04.2003 08:20:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eiks ihan winampilla onnistu mukamas??vai saiko sillä käännettyy vaan waviks?
 
Ei winampilla onnistu mutta tuolla ainakin on ilmainen wav to mp3 converter. Siis ripperi jolla saa suoraan CD'ltä tallennettua koneelle mp3 muotoon.
http://audio.newfreeware.com/programs/717/
tai toinen
http://audio.newfreeware.com/programs/1236/
 
"G-strings are for strippers"
Billsner
16.04.2003 10:05:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki mtä winamp pystyy toistamaan, niin sen myös pitäisi pystyä muuttamaan se .wav muotoon.
karkki
16.04.2003 10:12:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jospa eräät vastaajat lukisivat, mitä oikeastaan kysyttiin. Tuskin Winampista on hirveästi iloa Fruity Loopsin ja Hammerheadin tiedostojen kääntämisessä.
Voinpa tietysti olla väärässäkin?
 
Mage
16.04.2003 10:16:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on fruity loops ja Hammer head. Miten saan muutettua noista tallennetut musat mp3/waw muotoon? Tarttis tietää ku ei pysty muuten soittaa..
Kiitän!

 
Eikö HH:ssa saa "steam to disk" Waviksi?
 
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «