Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pikkumiksereistä
1
Pancake
01.04.2003 10:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Onko kellään kokemuksia Behringerin pikkumiksereistä tietokoneen kaverina? Mallit joista olen kiinnostunut ovat: UB1002Eurorack, MX802AEurorack ja UB1202Eurorack.
 
2. Mitä eroa UB ja MX- sarjoilla?
 
3. Muita hyviä, tai parempia ehdotuksia pikkumikseriksi? Hintaluokka olis tuo 100-170 juuroa Thomannilla.
 
VaiForNations
04.04.2003 03:46:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Onko kellään kokemuksia Behringerin pikkumiksereistä tietokoneen kaverina? Mallit joista olen kiinnostunut ovat: UB1002Eurorack, MX802AEurorack ja UB1202Eurorack.
 
2. Mitä eroa UB ja MX- sarjoilla?
 
3. Muita hyviä, tai parempia ehdotuksia pikkumikseriksi? Hintaluokka olis tuo 100-170 juuroa Thomannilla.

 
Katopas, kun sattuis. Homma pari viikkoa sitten Tukholmasta Behringerin UB802:sen 900kr. Olin ostamassa tuota MX-mallia, mutta musaliikkeen jätkät kehu UB-sarjan mic pre ampia huomattavasti paremmaksi. nauhottelen kitaroita,lauluja jne. ja todella hyvin on toiminu, kohinaa ei ole! ja mic pre on todella hurja. Suosittelen !!
 
äM Mä
09.04.2003 09:21:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on phonic mm1002 (thomannilta 95 €) ei oo tullu hirveesti vielä mikkietusii testattua tietokoneella, mut ei ne ainakaan kohinaa mulla aiheuta. Tostahan on se neljälläkin mikkilinjalla varustettu versio jos rahaa on enemmän(mm1202). Siin on sit yks lähtökin kai enemmän.
 
Paska hommahan noissa pikkumiksereissä on se et niissä on niit pikku nuppeja vaa. Niist ei oo mukava ettii sitä väärässä asennossa olevaa. Eikä niitten nuppien käyttökään kovin mukavaa oo + ne varmaan hajoaakin helpommin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «