Olen liittänyt Steinberg UR22 mk2:n iPadiin. Kokoonpanossa on myös Rode NT-1A mikki ja kuulokkeet. Olen yrittänyt äänittää saksofonin soittoa (kokeiltu sekä Tomplaylla että iPadin sanelimella) mutta äänitetty musikki kuuluu vain toisesta kuulokkeesta. Äänityksen aikana musiikki kuuluu molemmista kuulokkeista mutta toistettaessa musiikkia niin vain toisesta. Oikeasta, jos mikki liitetty Steinbergin oikeaan sisäänmenoon ja vasemmasta, jos liitetty vasempaan. Musiikin saa toki kuulumaan molemmista kuulokkeista, jos iOS:n säätää niin, että se toistaa kaiken monona. Mutta ei kai sen näin pitäisi mennä vaan pitäisi kuulua ihan stereona? Mahtaisiko joku asioista paremmin tietävä osata auttaa? |
JackSax: Olen liittänyt Steinberg UR22 mk2:n iPadiin. Kokoonpanossa on myös Rode NT-1A mikki ja kuulokkeet. Olen yrittänyt äänittää saksofonin soittoa (kokeiltu sekä Tomplaylla että iPadin sanelimella) mutta äänitetty musikki kuuluu vain toisesta kuulokkeesta. Äänityksen aikana musiikki kuuluu molemmista kuulokkeista mutta toistettaessa musiikkia niin vain toisesta. Oikeasta, jos mikki liitetty Steinbergin oikeaan sisäänmenoon ja vasemmasta, jos liitetty vasempaan. Musiikin saa toki kuulumaan molemmista kuulokkeista, jos iOS:n säätää niin, että se toistaa kaiken monona. Mutta ei kai sen näin pitäisi mennä vaan pitäisi kuulua ihan stereona? Mahtaisiko joku asioista paremmin tietävä osata auttaa? Äänität nyt stereoraidalle, jolloin vain vasen tai oikea tallentuu. Ohjelmasta riippuen jostain saa valituksi monoraidan tai sitten vaan kopioit äänitetyn tavaran sille tyhjälle puoliskolle. |