Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase 11 --> 12: Onko Steinbergin päivitykset ikinä alessa?
1
Zilly
03.04.2022 08:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve, hankin viime heinäkuussa Cubase 11 pro:n, jolloin sen sai Artist -version hintaan. Nyt siitä olisi päivitys saatavilla versioon 12 hintaan 100€.
 
Mietin, että onko noista päivityksistä ikinä ollut Steinbergillä samalla lailla roimia alennuksia tyyliin kerran vuodessa?
 
Kun ei mulla mikään kiire ole päivittää, niin voisin odottaa alennuskampanjaa tosta update:sta.. mutta onko sellaisia koskaan?
 
zekeode
07.04.2022 19:33:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zilly: Terve, hankin viime heinäkuussa Cubase 11 pro:n, jolloin sen sai Artist -version hintaan. Nyt siitä olisi päivitys saatavilla versioon 12 hintaan 100€.
 
Mietin, että onko noista päivityksistä ikinä ollut Steinbergillä samalla lailla roimia alennuksia tyyliin kerran vuodessa?
 
Kun ei mulla mikään kiire ole päivittää, niin voisin odottaa alennuskampanjaa tosta update:sta.. mutta onko sellaisia koskaan?

 
Paras hetki ostaa softia tai niiden päivityksiä on yleensä Black Friday. Steinbergillä on myös kesän lopussa "End of Summer Sale".
askomiko
08.04.2022 08:34:56 (muokattu 08.04.2022 08:35:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koko Cubase oli viime keväänä puoleen hintaan Cubasen synttärien kunniaksi, mutta enpä ole tarkkaillut onko myös päivitykset.
 
Tästä löytyy musaa - Haamurakastaja
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Zilly
08.04.2022 13:05:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No odottelenpa kesän loppuun... tai vuoden loppuun... kiitos!
 
anapena
09.04.2022 10:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä nytkin taitaa olla jonkinlainen spring sale, ainakin Nuendon päivitysten suhteen.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Zilly
09.04.2022 12:45:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kuitenkaan Cubase 12 Pro update alessa. :(
 
anapena
11.04.2022 13:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zilly: Ei ole kuitenkaan Cubase 12 Pro update alessa. :(
 
Kyllä sieltä joku ale tulee joskus sähköpostiin asti, jos olet rekisteröitynyt ja sillai.
Onko tuo satasen väliraha listahinta? Ei kuulosta pahalta.
Itse harkitsen vakavasti Nuendo 10 päivittämistä vielä huhtikuun aikana, koska silloin hintaan sisältyy vielä päivitys 12...sen jälkeen se väliraha nousee, kun jää versio väliin. Mun kone on vaan semmoinen Mac-reliikki, että luulen kympin olevan siihen optimin.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
mhelin
14.04.2022 22:20:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeksi taisin päivittää itse joskus kesä-heinäkuun alessa, tosin en heti rekisteröinyt vaan vasta kun seuraava versio julkaistiin jolloin sen sai ilmaiseksi (grace period). SPRING22 koodin kokeeksi hakkaaminen 11 -> 12 upgradeen ei vaikuttanut hintaan mitään joten eipä taida nyt olla tarjouksessa jotenka pitää odotella.
 
Torniojaws
02.09.2022 16:21:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri nyt on alessa:
 
https://www.steinberg.net/promotion/
 
Vortech Industrial Death Metal
Zilly
04.09.2022 17:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees... hyvä homma! Eikä harmittanut odottaa. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «