Aihe: Äänitys ongelma
1
Rogetzu
10.02.2021 11:02:30

Ostin Soundcraft notepad 8fx enkä saa Ableton livessä enkä myöskään audacityssä sillä tallennettua. Ableton ilmoittaa "äänen avaaminen epäonnistui" kun yritän notepadin olevan ensisijainen laite. Laitteen kyllä tunnistaa vaihtoehtona?

Kuulen kyllä esim kitaran tietokoneen kautta. Mikähän mättää?
pepev
31.03.2021 14:48:04
Moro ! Miten saan tallennettua karaokepohjia esim. Singa, Presonuksen Studio One 5:seen !?!?!?
Grugi
31.03.2021 15:39:19 (muokattu 31.03.2021 15:41:52)
pepev: Moro ! Miten saan tallennettua karaokepohjia esim. Singa, Presonuksen Studio One 5:seen !?!?!?

Ei hajukaan Singasta mutta ilmeisesti se on jokin karokepalvelu ja jos sieltä ei saa suoraan ladattua kappaleita koneelle niin sitten rippaamalla ne mutta tuossa vaiheessa taidetaan olla alueella joka ei ole palvelun puitteissa sallittua joten ei siitä sen enempää.
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Henri Henri Olavi
31.03.2021 16:21:02
Jos olisi laillista ottaa talteen Singasta biisejä, kertoisin sinulle kuinka se tapahtuu.
Je suis 190221
pepev
28.10.2024 00:39:49
Henri Henri Olavi: Jos olisi laillista ottaa talteen Singasta biisejä, kertoisin sinulle kuinka se tapahtuu.

Olen Eläkkeellä oleva muusikko, käyttäisin singan pohjia vain kotona harrastuksena ja treeninä !! Ei ole mitään syytä eikä tarvetta, julkaista niitä mihinkään !??!!
Henri Henri Olavi
28.10.2024 07:47:04
pepev: Olen Eläkkeellä oleva muusikko, käyttäisin singan pohjia vain kotona harrastuksena ja treeninä !! Ei ole mitään syytä eikä tarvetta, julkaista niitä mihinkään !??!!

Mä eilen taisin vastata sulle johonkin ketjuun, jossa kysyit tästä.
Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia.
pepev
28.10.2024 14:31:35
Olen Eläkkeellä oleva muusikko, käyttäisin singan pohjia vain kotona harrastuksena ja treeninä !! Ei ole mitään syytä eikä tarvetta, julkaista niitä mihinkään !??!!
nightbird
28.10.2024 15:30:14
pepev: Moro ! Miten saan tallennettua karaokepohjia esim. Singa, Presonuksen Studio One 5:seen !?!?!?

Et varmaan mitenkään muuten kuin tallentamalla reaaliaikaisesti esim.mikserin usb liitännästä.
Myös joku esim Zoomin tallennin mikserin analogilähdöistä Zoomin line in liitäntään ja muistikortille. Tässä tosin tapahtuu D-A-D muunnos useampaan kertaan.
Videota tai ruudulla näkyvää lyriikkaa ei taida helposti saada millään.
nightbird
28.10.2024 15:33:51 (muokattu 28.10.2024 15:34:08)
pepev: Olen Eläkkeellä oleva muusikko, käyttäisin singan pohjia vain kotona harrastuksena ja treeninä !! Ei ole mitään syytä eikä tarvetta, julkaista niitä mihinkään !??!!

Kyllä sinä käsittääkseni voit niitä taustoja omaan kotokäyttöön tallentaa muttei mihinkään jakeluun tai kaupalliseen käyttöön.Trubahomma on kielletty ellei hanki noista sitä ammattiversiota jolla saa käyttöoikeuden
Henri Henri Olavi
28.10.2024 15:39:11 (muokattu 28.10.2024 15:40:00)
nightbird: Et varmaan mitenkään muuten kuin tallentamalla reaaliaikaisesti esim.mikserin usb liitännästä.

Voihan siitä Singasta äänittää suoraan myös DAW:iin sisäisesti reitittämällä. Jos macOS, todella helppoa, jos Windows tai Linux, en tiedä.
Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)