Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Applen ID probleemi
1
Intohimo
12.11.2018 19:37:19 (muokattu 12.11.2018 19:38:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin 2014 USA:sta opiskellessani macbook pro:n. Siellä ollessani oli ongelmia, ettei hyväksynyt mun suomalaista VISA:ani. Noh, mun piti pyytää jenkkikaveriani ostamaan ohjelma mulle. Noh, tällä oli seurauksensa, eli systeemi tallensi hänen ID:ensä siihen App storeen.
 
Yritin vaihtaa ja kysyin help deskistäkin apua, mutta en ole onnistunut tuhoamaan
vanhaa ID:tä. Mystistä on, että oma ID:ni toimii KAIKISSA muissa yrityksissä ladata softia, mutta juuri se AINOA logic päivitys ei onnistu kun tuputtaa vaan jenkin ID:tä.
 
Mikä auttaisi? Pitääkö koko paska forkata niinkuin it-alalla työskentelevä kaverini ehdottaa.
 
Intohimo
12.11.2018 19:47:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Intohimo: Ostin 2014 USA:sta opiskellessani macbook pro:n. Siellä ollessani oli ongelmia, ettei hyväksynyt mun suomalaista VISA:ani. Noh, mun piti pyytää jenkkikaveriani ostamaan ohjelma mulle. Noh, tällä oli seurauksensa, eli systeemi tallensi hänen ID:ensä siihen App storeen.
 
Yritin vaihtaa ja kysyin help deskistäkin apua, mutta en ole onnistunut tuhoamaan
vanhaa ID:tä. Mystistä on, että oma ID:ni toimii KAIKISSA muissa yrityksissä ladata softia, mutta juuri se AINOA logic päivitys ei onnistu kun tuputtaa vaan jenkin ID:tä.
 
Mikä auttaisi? Pitääkö koko paska forkata niinkuin it-alalla työskentelevä kaverini ehdottaa.

 
Joudun siis ilmeisesti ostamaan softan uudestaan. A 200e. Mun kovo on täynnä ja juuri tuo päivitys mahdollistaisi ulkoisen kovalevyn..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «