Muusikoiden.net
19.10.2018
R-JAM Group Oy | Italia Guitars | Demokitaroita myynnissä 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wavelab ja itsepintainen iLok-jumitus.
1
Puolikuuro
08.12.2017 21:54:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilanne on tämänlainen,

Siirsin TC Electronicsin LM2n mittariplugarin lisenssin iLok 2:lle. Wavelab 9 ei lisenssiä kuitenkaan tunnistanut iLokilta, tai itseasiassa ei tunnista koko iLokin olemassaoloa. iLok License Manager -softa kyllä näkee iLokin ja siirtää lisenssit molempiin suuntiin ongelmitta. No, siirsin sitten lisenssin koneen HDlle mutta Wavelab kyselee silti iLok-lisenssin perään. Olen poistanut ja uudelleen asentanut molemmat softat mutta silti Wavelab kyselee iLokin perään.

Kysymys kuuluukin, tietäisikö joku mistä kannattaisi alkaa metsästämään jotain registry- tai muuta sen tyyppistä tiedostoa jossa tämmöinen linkkaus iLokiin tuntuu säilyvän uudelleenasenteluista huolimatta? iLokin ja Steinbergin supporteista ei ole ollut toistaiseksi apua. Steinbergiltä ei itse asiassa ole tullut vastaustakaan.

Kone on Macbook Air ja olen melko noviisi omppumaailmassa.

Kiitos mahdollisille vastaajille.

mhelin
09.12.2017 17:35:24

En tiedä auttaako mutta voisi kokeilla pakottaa wavelab reskannaaman plugarit seuraavalla käynnistyksellä:

https://www.waves.com/support/how-to-find-your-plugins-in-wavelab

Puolikuuro
09.12.2017 20:40:43

Kiitos, olin jo ehtinyt kokeilla. Wavelab kyselee iLokin perään heti kun otan plugarin takaisin listoille.

mhelin: En tiedä auttaako mutta voisi kokeilla pakottaa wavelab reskannaaman plugarit seuraavalla käynnistyksellä:

https://www.waves.com/support/how-to-find-your-plugins-in-wavelab

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti