Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibson päätti lopettaa Cakewalkin
1 2 3 4 5
smoltron
06.04.2018 10:14:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla asentui ihan heittämällä, mutta asennuspaikkaa ei pystynyt määrittämään. Asennus etsii jo asennetun Sonarin ja määrittää jotakin sieltä.
 
t-termiitti
06.04.2018 11:11:13 (muokattu 06.04.2018 14:33:15)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asennusongelma ratkesi. Asensin sen varmaan viisi kertaa ja jumituksesta huolimatta cakewalk löytyi sitten lopulta ohjelmavalikosta.
 
E: paitsi että tietokone herjaa nyt jotain java-scripteistä aika ajoin...
 
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
pappasfin
06.04.2018 14:13:32 (muokattu 06.04.2018 14:15:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

smoltron: Minulla asentui ihan heittämällä, mutta asennuspaikkaa ei pystynyt määrittämään. Asennus etsii jo asennetun Sonarin ja määrittää jotakin sieltä.
 
Cakewalk Sonar Platinumin mukana on ollut Command Center, josta löytyi se rattaan kuva mitä painamalla pääsi asetuksiin (Settings), josta taas löytyi Paths välilehti jossa voi kertoa mm. alla olevat asiat:
 
VST Plugins alaotsakkeen alla (sekä 32 että 64 bit) polut eli mihin ne plugarit voi työntää ja jonne ne jatkossakin menevät kun päivitti softaa plugareineen).
 
Command Center alaotsakkeen alla voi määritellä Download Path eli mihinkä se päivitys tuuppaa tavarat ja myös Content Path
 
Mulla nuo kaikki on laitettu eri levyyn kuin minne alkuperäisesti Cakewalk Sonar Platinum asentui.
 
En tiedä onko tuota ominaisuutta nyt tuossa uuden omistajan tekemässä asennuspaketissa ja sen mukana tuomassa softassa.
 
Mutta jos on tuo ominaisuus niin kandee kokeilla tuuppia ne sen ensimmäisen asennuskerran jälkeen eri paikkaan siltä osin kuin mahdollista.
 
Toivottavasti tästä oli jotain apua tai ideaa :D
 
PS. Ite pistin just tilaten Studio One 3 Proffan ja ehkä Cakewalk jää myös käyttöön tai sitten ei
 
PappaSFin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «