Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi Sonar ja macci
1
kalmi
20.01.2017 14:41:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään kokemusta miten pelittää uudet sonarversiot macciessä. Olisi edessä koneen päivitys ja tekisi mieli siirtyä nyt monien pc-vuosien jälkeen kannettavaan macciin
 
JoeHans
20.01.2017 19:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonaria saa varmaan vielä odotella hetken Macille. Tulossahan tuo kuulemma on, mutta edes Alpha versiota ei ole vielä julkaistu kokeiluun. Porukka käy vähän hiilenä lafkan foorumilla, kun tuosta ei ole mitään uutta tietoa tullut hetkeen ja uutinen julkaistiin viime kesänä.
WanhaWetäjä
22.01.2017 11:58:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kalmi: Onko kenelläkään kokemusta miten pelittää uudet sonarversiot macciessä. Olisi edessä koneen päivitys ja tekisi mieli siirtyä nyt monien pc-vuosien jälkeen kannettavaan macciin
 
Eipä ole joten vähän asian vierestä...jos kerran siirryt Macciin niin hommaa samantien Logic Pro X, tuli juuri muutama päivä sitten aika kattava päivitys. Kun nyt kuitenkin joudut siirtymään aika lailla eri maailmaan niin meneehän siinä sivussa uuden softankin opettelu.
http://www.apple.com/logic-pro/whats-new/
https://support.apple.com/en-us/HT203718
Ja hintahan ei päätä huimaa kun ottaa huomioon mitä kaikkea sillä saa...
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
kalmi
22.01.2017 20:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikuttaa mielenkiintoiselta tuo ohjelma tuntuu todella edulliselta. Mietityttää vain kun olen niin monta vuotta vääntänyt sonarilla niin tuossa on kaikkiihan erinäköistä ja löytyy eri paikoista. Onkohan siinä hyvät tutoriaalit ja helpit, jotta voisi katsella ja opetella katselemalla eri tuotoksia. Minkälaiset mahtaa olla tuossa masterointityökalut.
 
hallu
22.01.2017 21:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kalmi: Vaikuttaa mielenkiintoiselta tuo ohjelma tuntuu todella edulliselta. Mietityttää vain kun olen niin monta vuotta vääntänyt sonarilla niin tuossa on kaikkiihan erinäköistä ja löytyy eri paikoista. Onkohan siinä hyvät tutoriaalit ja helpit, jotta voisi katsella ja opetella katselemalla eri tuotoksia. Minkälaiset mahtaa olla tuossa masterointityökalut.
 
Tottakai se ottaa aikansa, mutta se on kyllä ihan intuitiivinen softa lopulta. Sulla on kummiskin osaamista ja kokemusta tällaisista ohjlelmista niin eihän siinä ole enää muusta kyse kuin etsiä mistä valikosta ne tutut jutut löytyy. Itse en ole mikään Logicvelho vaan ihan tavallinen kotiäänittäjä, mutta olen nähnyt ihan ammattimaisissa yhteyksissä Logicia käytettävän eli ei nuo proukkelit sitä ainakaan erityisemmin vierasta.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
useri
09.02.2017 23:31:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kalmi: Olisi edessä koneen päivitys ja tekisi mieli siirtyä nyt monien pc-vuosien jälkeen kannettavaan macciin
 
kas kehveliä..
juuri päinvastoin kuin mulla...
 
kyllästyin applen rautojen hinta/laatusuhteeseen...
ja hyppäsin junasta pois...
vaihdoin mäkin pc koneeseen
samalla tietty lotsikki vaihtu toiseen softaan...
sonariin...
 
ja olen ollut perkeleen tyytyväinen...
 
jos osaa lotsikkia käyttää oppii
myös sonaria yms käyttää ja toisin päin...
 
90luvulta asti lotsikkia käyttäneenä...
voin sanoa että toimintavarmuus on tullut
alas kuin se kuuluisa lehmänhäntä..
 
muistan kun ihmeteltiin mäkin kaatumista...
mitä oikeen tapahtuu... kerran vuodessa...
kun nt4 pc kone kaatuili vieressä kokoajan...
 
toista se on nykyään...
kaikki toimii suht samalla vakaudella
normi softilla... siksi en jaksa
purastusta omenasta enää maksaa...
 
1/32
Darkness is calling
10.02.2017 10:51:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa pitkään harkita tuota siirtymistä, jos syy on vain "vaihtelun vuoksi" niin pysyisin ihan suosiolla pc-puolella. Minäkin tuota yhdessä välissä harkitsin, ja kun lopulta en keksinyt oikeastaan yhtään käytännön syytä miksi vaihtaa alustaa niin jäi sitten lopulta tekemättä. Sonar on aika hemmetin kova ja niillä tuntuu olevan katse eteenpäin, siinä missä jotkut muut.. ehkä vähän polkevat paikoillaankin.
 
En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä.
mestaristi
14.03.2017 21:26:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka! Teen rap musiikkia ja minulla on SONAR X3 ohjelma ja nyt tuli ennen näkemätön ongelma jota en osaa itse ratkaista. Kun avaan sonarilla biitin audio raidalle aivan kuten aina ennenkin, niin ennen biitti on soinut samalla tavalla ja temmolla kuten se alkuperäinen biitti soi, mutta nyt jokin on toisin. Sonar jostain syystä muuttaa biitin temmon... Miten biitin saisi soimaan alkuperäisellä temmolla?
 
Toivottavasti joku osaa olla avuksi. Kiitos tosi paljon! :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «