Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varmuuskopiointi pilveen
1
Olroxrox
13.10.2016 10:42:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenhän saisi automaattisen varmuuskopioinnin joko OneDriveen tai Google Driveen tietyistä kansioista? Itse ei noita muista kuitenkaan kopsailla, ja ois ihan kiva juttu jos musaprojektit pysyisi varmuuskopioituna siltä varalta että tietokone räjähtää. Midipohjaiset jutut vielä aika pienikokoisia niin noi ilmaiset palvelimet riittäisi aivan hyvin.
 
daredevil
13.10.2016 14:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olroxrox: Mitenhän saisi automaattisen varmuuskopioinnin joko OneDriveen tai Google Driveen tietyistä kansioista? Itse ei noita muista kuitenkaan kopsailla, ja ois ihan kiva juttu jos musaprojektit pysyisi varmuuskopioituna siltä varalta että tietokone räjähtää. Midipohjaiset jutut vielä aika pienikokoisia niin noi ilmaiset palvelimet riittäisi aivan hyvin.
 
Linkissä selitetään, kuinka synkata hakemistoja Onedriveen Windows 10:ssä:
 
http://www.digitaltrends.com/computing/onedrive-will-work-windows-10/
 
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
Rosenrotten
14.10.2016 12:42:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytän sellasta ohjelmaa kuin Bvckup 2, joka on konffittu tietyin väliajoin automaattisesti synkronoimaan Reaperin kaikki projektikansiot Dropboxin kansion alle aina kun on tullut muutoksia. Konffin sillä tavalla vielä, että jättää pois wavit, niin säästää tilaa. Laajempi varmuuskopiointi on saman ohjelman avulla ulkoiselle kovolle. Toi ohjelma on maksullinen, mutta mulla on käytössä joku aikaisempi maksuton beta. Vastaavia ilmaisia ohjelmia kyllä luulisi löytyvän.
 
Industrial metallia Helsingistä https://www.facebook.com/RandomSeizureOfficial
Koji
14.11.2016 13:50:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytän varmuuskopiointia perus time machinen lisäksi Splice.com palvelua. Tallentaa näppärästi automaattisesti DAW:ista palvelimelle accountin taakse.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «