Muusikoiden.net
08.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bluetooth adapteri
1
lindo
25.05.2016 12:14:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää ei nyt enää liity mihinkään, mutta periaatteessa kyllä. Pitäisi laittaa old school kotistereoihin bluetooth, sillee että puhelimella vaimo saisi kuunneltua musaa, ilman ihmeempiä säätelyitä. Ero tulee heti jos on liikaa nappuloita säädeltävänä. :P Itse en halua mitään markan bluetooth kaiuttimia nurkkiin pyörimään, eli jonkunlainen Bluetooth adapteri siis ois kiva olla, ja sellanen että saa RCA liitännällä laitettua, koska mitään USB reikiä ei ole.

Tollasta kattelin
https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … -Adapter-Bluetooth-audiovastaanotin
mutta onko parempia, halvelmpia, jostain muusta syystä kannatavampia ostoksia? ja/tai toimiiko tollanen niin että parituksen jälkeen ainoa joka pitää laittaa päälle on stereot?

Rok rok
PIM
25.05.2016 15:38:45

Onhan noita pilvin pimein markkinoilla, sekä halvempia että kalliimpia. Halvin mitä itse oon ostanut oli Bilteman kympin sovitin, joka meillä on treenikämpillä mikserissä kiinni ja kallein Nokian sovitin. Ihan perussovittimesta en itse kahta kymppiä enempää maksaisi, mutta jos olisin ihan parasta äänenlaatua metsästämässsä niin tämä https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … -Receiver-BT-02-NFC-langaton-Blueto sovitin optisella kaapelilla kiinni streoihin voisi olla hintansa väärti.

Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
lindo
25.05.2016 16:15:39

PIM: Onhan noita pilvin pimein markkinoilla, sekä halvempia että kalliimpia. Halvin mitä itse oon ostanut oli Bilteman kympin sovitin, joka meillä on treenikämpillä mikserissä kiinni ja kallein Nokian sovitin. Ihan perussovittimesta en itse kahta kymppiä enempää maksaisi, mutta jos olisin ihan parasta äänenlaatua metsästämässsä niin tämä https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … -Receiver-BT-02-NFC-langaton-Blueto sovitin optisella kaapelilla kiinni streoihin voisi olla hintansa väärti.

Kiitoksia nöistö. KAttelin tuota ProCasteriakin. Ei oo muuten edes optista liitäntää noissa vintage vehkeissä :D toi 50e on kyllä ihan maksimi. Ei eukko mitään über vehkeitä tarvii ja lähtöäänikin jo pakattua.

Rok rok
Jaava
29.05.2016 14:38:43 (muokattu 29.05.2016 14:42:07)

Mulla on ollut logitechin adapteri, mutta mun kokemus siitä oli, että se ei ikinä ollut ihan niin helppoa kuin olisi pitänyt. Nyt mulla on denonin vahvari, jossa on suoraan bluetooth ja se toimii käytännössä niin että heti kun vahvarin laittaa päälle ja inputiksi bluetoothin, mun puhelin kytkeytyy siihen automaattisesti. Tosi helppoa.

Edit: mutta mun kokemukset logitechin kanssa oli aika monta vuotta sitten ja niillä on jo kokonaan uudet mallit markkinoilla, joten on varmaan helpompaa nykyään

"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti