Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua ihmeellisiin kuukausimaksuihin ikmultimedian ohjelmista
1
Alienseedx6x
22.02.2016 09:33:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes kaikille!
Onko kellään samaa ongelmaa että kuukausittain lähtee tililtä ihan ihmesummia tonne ikmultimedialle? Itse en ostanut amplitube nelosta tätä tarkoitusta varten vaan siksi että vihaan warettamista ja haluan ohjelmat mitä käytän, laillisina versioina!
Ikinä ei ole ollut samoja ongelmia esimerkiksi presonouksen kanssa, eikä kyllä minkään muunkaan valmistajan! Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Viimeyönä tililtä lähti yli sataeuroa ikmultimedialle ja viimeisistä ostoksistani on aikaa tammikuun alkuun asti, ja nekin laskutettiin mielestään kera "hyvän miehen, ollaan kavereita" lisien. Olen nyt iklle lähettänyt viestiä että jos todella kyseessä on joku tuollainen jokakuukausittainen kusetus niin sulkisivat tilini!
Jos joku osaa kertoa että mitähän helvettiä voin tehdä tässä asiassa niin olisin todella kiitollinen!
Terveisin, kristian liljander
Ja ikn muut käyttäjät. Tarkastelkaa tilejänne ja olkaa varovaisia koska kyseessä ei voi olla mikään muu kuin kusetus..
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
tender.insanity
22.02.2016 09:44:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alienseedx6x: kyseessä ei voi olla mikään muu kuin kusetus..
 
Ei tietenkään. Mistä ostit?
 
Nopeasti vilkaistuna IK:n sivuilta, niin en ainakaan itse löytänyt muuta vaihtoehtoa kuin könttänä ostamisen.
 
Krice
22.02.2016 09:53:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä tuossa maksaa uudet kaappimallinnukset yms. jotka on upotettu softaan sillä tavalla, että lasku lähtee automaattisesti tililtä kun maksullisen mallinnuksen ottaa käyttöön.
 
Alienseedx6x
22.02.2016 10:29:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tender. Insanity!
Ostin ne suoraan amplituben sivuilta ja kaikki ostoni oon maksanu samantien ja tätä uusinta ei edes näy siellä mun ostoissa. Ja oon huomannut että joka kuukausi sinne sitä massii lähtee mut ei viel ikinä tällee että electrontili on 89 egee miinuksil.. mitä täs tilantees kannattaa tehdä koska mul ei lue ounasta ristiä selässä?? Kiitos kun viitit ottaa kantaa!
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
Alienseedx6x
22.02.2016 10:32:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice! On ole ottanut yhtään maksullista mallinnosta käyttöön. Viimeisin oli mesaboogien kanssa tulevat kaapit ja nehän kuuluu siihen hintaan.. osaatko sanoo et mitä nyt kannattais tehdä?
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
anapena
22.02.2016 11:56:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota omaan pankkiin yhteyttä ja lopettakaa maksut. Tarvittaessa rikosilmoitukset jne.
 
Istu ja pala!
tender.insanity
22.02.2016 12:04:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Ota omaan pankkiin yhteyttä ja lopettakaa maksut. Tarvittaessa rikosilmoitukset jne.
 
Enpä nyt usko että tuossa mitään rikosta ole tapahtunut/tapahtumassa. Kuitenkin suhteellisen iso ja luotettava lafka. Jos nyt kuitenkin odottelee ekaksi mitä sieltä supportista vastaa. Facebookilla myös yhteyttä kannattaa koittaa. Tai voi sinne myös soittaakin.
 
hallu
22.02.2016 13:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Enpä nyt usko että tuossa mitään rikosta ole tapahtunut/tapahtumassa. Kuitenkin suhteellisen iso ja luotettava lafka. Jos nyt kuitenkin odottelee ekaksi mitä sieltä supportista vastaa. Facebookilla myös yhteyttä kannattaa koittaa. Tai voi sinne myös soittaakin.
 
Mistä me se tiedetään? jos siellä on vaanjoku hakkeri joka isyyntyy tuon firman nimissä ja laskuttelee mitä sattuu jonnekin venäjälle.Itse suosittelen, että ensihätään estät maksuliikenteen tililtä ja sen jälkeen katsot laskutetun maksun tarkat tiedät mitä ja mistä hyvästä ja pistät kyselyä sinne IK medialle, että mitä vittua ja jos vastaus tyydyttää niin nou problem, mutta jos eivät tiedä laskusta mitään niin sitten on syytä epäillä jotakin petollista tahoa siinä välissä.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
tender.insanity
22.02.2016 13:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mistä me se tiedetään?
 
Niin, siis tarkoitin että IK Multimedian toimesta. Tuskin heillä on intressejä alkaa kusettamaan, kun rahaa tulvii firmaan muutenkin.
 
jos siellä on vaanjoku hakkeri joka isyyntyy tuon firman nimissä ja laskuttelee mitä sattuu jonnekin venäjälle.Itse suosittelen, että ensihätään estät maksuliikenteen tililtä ja sen jälkeen katsot laskutetun maksun tarkat tiedät mitä ja mistä hyvästä ja pistät kyselyä sinne IK medialle, että mitä vittua ja jos vastaus tyydyttää niin nou problem, mutta jos eivät tiedä laskusta mitään niin sitten on syytä epäillä jotakin petollista tahoa siinä välissä.
 
Kaikki on mahdollista. Voi myös peilistä löytyä syy. Tuskin auttaa "mitä vittua mä haastan kaikki oikeuteen" -asenne. Odottelee nyt mitä se support sieltä vastaa.
 
Alienseedx6x
22.02.2016 13:15:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo nyt ei auta kuin venailla sitä vastausta. Mutta halusin myös varoittaa kanssaihmisiä, että jos jollakin on touta samaa firmaa niin kiinnittäkääpä huomio siihen, jos kuukausittain menee jotain ihan outoja summia.. eikä se maksuliikenne estetä pankin sivulta?
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
tender.insanity
22.02.2016 13:23:48 (muokattu 22.02.2016 13:26:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alienseedx6x: Joo nyt ei auta kuin venailla sitä vastausta. Mutta halusin myös varoittaa kanssaihmisiä, että jos jollakin on touta samaa firmaa niin kiinnittäkääpä huomio siihen, jos kuukausittain menee jotain ihan outoja summia.. eikä se maksuliikenne estetä pankin sivulta?
 
No onko sulle edes tullut mitään softaa lisää sinne IK tilille? Käytätkö PayPalia vai meneekö suoraan kortilta?
 
Ei google eikä IK:n foorumi kyllä näytä mitään että ois muilla ollut viime aikoina samankaltaista. Siellä olisi foorumit täynnä, kuten Facebookissakin aiheesta.
 
Alienseedx6x
22.02.2016 19:43:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: No onko sulle edes tullut mitään softaa lisää sinne IK tilille? Käytätkö PayPalia vai meneekö suoraan kortilta?
 
Ei google eikä IK:n foorumi kyllä näytä mitään että ois muilla ollut viime aikoina samankaltaista. Siellä olisi foorumit täynnä, kuten Facebookissakin aiheesta.

 
Ei ole mitään uutta tullut sinne mun ostoihin. Viimeinen on jostain tammikuunpuolestavälistä, ja maksan aina kaikki suoraan kortilta. Mutta jostain syystä tu ik on alkanut kuukausittain vetelemään jotain ihmesummia mun nordean tililtä ja nyt oli ensin lähtenytsuunilleen 36e ja hetiperään 89,jotain.sa nähdä kauanko menee että vastaavat, mutta luulisin että asia kyllä tutkitaan koska viime ja edelliskuussa oli täysin samat hommat ja siitäkin kun mainitsin, niin vastaus oli melkoympäripyöreä ja rahoja ei palautettu!
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
tender.insanity
23.02.2016 12:35:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkä tämä nyt on edennyt? Kai ainakin olet vaihtanut IK tilin salasanan? Oletko esim. Facebookissa tarttunut johonkin "IK Multimedian" kilpailuun? Vielä jos maksukorttitiedot on valmiina IK:n tilillä, niin helpostihan sieltä voi kuka tahansa ostaa mitä vain. Ostovaiheessa vain ilmoittaa toisen sähköpostin niin sinulle ei tule edes ilmoitusta.
 
Voi olla foliohattuilua, mutta http://www.ikmultimedia.com/shop/?start=0&cat2=tokens
 
Tuo eka 36e viittaisi noihin License Transfer Credit (24e) ja Sounds Download Reactivation Credit (12e). Joku on siis ostanut sinun kortilla sen 89e jutun ja siirtänyt sen ja jotain muuta omalle tililleen.
 
phiit
23.02.2016 12:40:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän IK:lla ole ainuttakaan kuukausimaksullista softaa, tosiaan pankkiin yhteys samantien. Joku jantteri hakkeroinu sun tilin tod näk.
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
tender.insanity
23.02.2016 12:46:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Eihän IK:lla ole ainuttakaan kuukausimaksullista softaa, tosiaan pankkiin yhteys samantien. Joku jantteri hakkeroinu sun tilin tod näk.
 
No ainakin se salasanan vaihto heti. Sitten ei pääse enää aloittajan tilille.
Rahat nyt on mennyt ja niitä nyt ei tule varmaankaan takaisin saamaan.
 
PayPal käyttöön. Maksaminen toisen salasanan takana ja rahojen takaisin saaminen kusetuksissa/väärinkäytöksissä on helppoa ja nopeaa.
 
PIM
23.02.2016 13:08:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elisan lompakko on kätevä palvelu jos ostelee netistä (epämääräistä) verkkokaupoista. Siellä voi luoda vaikka joka ostokselle oman virtuaalisen luottokortin, jolle antaa vain sen ostoksen verran maksuvaraa ja käyttää tätä virtuaalivisaa maksamiseen.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Alienseedx6x
25.02.2016 19:42:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep! Kiitokset vastauksista. Salasanat on vaihdettu, ja tuo elisan säästöpossu kyllä kuulostaa ihan pätevältä..
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
Alienseedx6x
26.02.2016 15:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Mitenkä tämä nyt on edennyt? Kai ainakin olet vaihtanut IK tilin salasanan? Oletko esim. Facebookissa tarttunut johonkin "IK Multimedian" kilpailuun? Vielä jos maksukorttitiedot on valmiina IK:n tilillä, niin helpostihan sieltä voi kuka tahansa ostaa mitä vain. Ostovaiheessa vain ilmoittaa toisen sähköpostin niin sinulle ei tule edes ilmoitusta.
 
Voi olla foliohattuilua, mutta http://www.ikmultimedia.com/shop/?start=0&cat2=tokens
 
Tuo eka 36e viittaisi noihin License Transfer Credit (24e) ja Sounds Download Reactivation Credit (12e). Joku on siis ostanut sinun kortilla sen 89e jutun ja siirtänyt sen ja jotain muuta omalle tililleen.

 
Sori tietämättömyyteni, mut mitä maksui noi kaks on? Meneeks kuukausittain? Jo en kerran osta ielt siihen amplitubeen kun ne mitä tarvin ja käytän niin eihän tos oo mitään järkee e joutuu viel maksamaa joka kuukausi bonusta ja plussaa kiitokseks siitä etten warettanu sitä ohjelmaa! Ei miul ikinä ole ollu samanlaisii joka kuukausi menevii ihan ihme maksui kun nyt ton ikmultimedian kanssa! Toontrackit ja presonoukset ym. ym. on ottanu tasan sen yhen maksun, silloin kun oon ne ostanut. Tuntuu kyl tosi hämärältä..
 
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «