Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: osaisiko joku auttaa..?
1
p.i.n.k.
08.03.2003 10:40:31 (muokattu 08.03.2003 10:41:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan netistä saatavana ohjelmia jossa olis rumpukomppeja ym. ja sitte siihen sais nauhotettua itse juttuja ja koota niistä biisin? itse en tiedä tästä asiasta mitään, mutta kiinnostusta olis! Vai voisiko niitä jostain ostaa koneelle? Eli tarkotus ois soittaa ite kitaralla melodia ja sit komppi ja sit siihen päälle pitäs saada rumpukone ja ehkä jotain efektejä. Toivottavasti ymmärätte mitä tarkoitan! =) Jos joku vaan tietää niin kertokaa mulle..! Kiitos jo etukäteen!
 
=)
p.i.n.k.
08.03.2003 16:10:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo.. Kävin tossa just imuroimassa Quartz AudioMaster Freewaren. onko jollakin kokemuksia kyseisestä ohjelmasta ja onko ne positiivisia vai negatiivisia..? En ole vielä oikein oppinu ton ohjelman käyttöä eli jos jollain on niksejä niin antaa tulla vaan!!! olen vielä ihan pihalla näissä jutuissa mut enköhän tästä vielä opi.
 
=)
kivi
08.03.2003 17:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

a Fortune In lies on kahlannut erilaisia ilmaisia raituriohjelmia:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … s.php?c=33&t=20800&o=0&x=efdf5ce216
 
noilla onnistunee ainakin oman osuuden äänitys. Ja komppeja voinee tehdä jollain trackerilla ja monistaa siitä. Ainakin arvelisin, ettei helppoa tietä ole; tosin onhan noita näkynyt kaikenlaisia instant dance ejay jne. -ohjelmia, mutta miten tukenevat oikeaa kitaraa ja laulua?
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Hornanturska
09.03.2003 13:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo.. Kävin tossa just imuroimassa Quartz AudioMaster Freewaren. onko jollakin kokemuksia kyseisestä ohjelmasta ja onko ne positiivisia vai negatiivisia..? En ole vielä oikein oppinu ton ohjelman käyttöä eli jos jollain on niksejä niin antaa tulla vaan!!! olen vielä ihan pihalla näissä jutuissa mut enköhän tästä vielä opi.
 
Mul on se(kin)...Hyvin toimii, ei valittamista...jos on ongelmia niin kysy...
 
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «