Muusikoiden.net
03.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Trikkerihommia
1
sam_u
12.01.2016 18:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on trikkeröity basari ja saan sähkörumpumoduulin kautta midinä koneelle. Sitten mulla on WAVina haluttu basarisoundi. Miten saisin mun WAV soundin narulle basariksi? Käytössä reaper. Olen tähän asti käyttäny Drumcore Freetä mutta sen basari ei ole kovin hyvä.

Danko
12.01.2016 19:31:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auttaisko tuo: http://www.kvraudio.com/product/sampletrigger_by_wok

"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903
tommiot
12.01.2016 19:45:22 (muokattu 12.01.2016 19:45:55)

sam_u: Mulla on trikkeröity basari ja saan sähkörumpumoduulin kautta midinä koneelle. Sitten mulla on WAVina haluttu basarisoundi. Miten saisin mun WAV soundin narulle basariksi? Käytössä reaper. Olen tähän asti käyttäny Drumcore Freetä mutta sen basari ei ole kovin hyvä.

Jollain samplerilla. Varmaan joku ilmainen VST löytyy, esim toi Dankon linkkaama. Yleensä DAWeissa on joku oma sampleri, mutta en tiedä Reaperista.

saastara
13.01.2016 10:36:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reaperista löytyy oma 'midi-to-audio' triggeri + plus oma sampleri mihin voi ladata waveja.

"As long as there is music I am immortal and I have lived forever if I can remember a song"
sam_u
13.01.2016 23:24:17

saastara: Reaperista löytyy oma 'midi-to-audio' triggeri + plus oma sampleri mihin voi ladata waveja.

Nonii justiinsa tämmöstä tarkotin! Kiitos

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti