Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tabletti nuottitelineeseen
1
nisumaka
12.01.2016 18:50:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ostaisitte tablettia nuottitelineeseen, mitä suosittelisitte. Mulla on Apple Macbook 1200, ja siihen softaa ja Avidin äänikortit, eli "kotikalusto" on kunnossa, mutta kun nykyään melkein aina kundit sanoo, kun tuuraan pyytää, että jos antavat nuotit usb-tikulla, onko sulla tabletti. ;-) Keräilen tässä perusteltuja tietoja. Niin joo, tää Applen kannettava on siis kotikone, että eukko ei tykkää hyvää, jos otan sen messiin, ihan vaan, että suositus "käytä Macbookia" ei oo relevantti.
 
Vessajono
12.01.2016 19:17:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iPad lienee aika luonnikas valinta jos kerran omppuleirissä ollaan jo muutenkin. Toisaalta sit taas jos sille vehkeelle ei välttämättä muuta käyttöä oo ku nuottimapin korvaaminen niin ohan se aika hinnakas ratkaisu.
 
Vähintään 9" näyttö on joka tapauksessa must, päätyi sitten mihin hyvänsä.
 
Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta.
nisumaka
12.01.2016 20:34:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yap. Acer 10.1 tuuman näyttö, 180 e. Applen halvin taitaisi maksaa käytännössä tonnin.
 
nisumaka
13.01.2016 12:54:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä vaikuttaa todella käyttökelpoiselta, meninkin ja ostan sen tänään. Acer Iconia A3-A30. Sille löytyy käyttöä myös kaikenlaisen muun dokumentaation kanssa pulaamiseen, ja kun mulla kuitenkin on toi Acerin miniläppäri, jossa siis ihan Windows (esim. Sibelius pelaa), niin tossapa hyvä kokonaispaketti. Sillä eikös se ole niin, kun mulla on Sibelius 6 First, ja sitähän ei upgradeta, vaan ostetaan noin 100e hintaan Sibelius 7, niin mä voin laittaa kutosen toiselle koneelle ja seiskan toiselle koneelle, vaikka mulla on vain yksi sähköposti, onko?
 
WanhaWetäjä
13.01.2016 16:36:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nisumaka: Yap. Acer 10.1 tuuman näyttö, 180 e. Applen halvin taitaisi maksaa käytännössä tonnin.
 
Juu ei...http://www.gigantti.fi/product/tiet … MD788KNA/ipad-air-16-gb-wi-fi-hopea
 
Mutta kyllä tolla Acerillakin pärjää ok jos se tulee vaan nuottikäyttöön, itellä on ollut iPad keikkakäytössä toista vuotta, ei pahaa sanaa ja kun on Macceja himassa niin eipä tuossa oikeen muuta vaihtoehtoa ees ollut.
Nyt on sitten 13" iPadPro, DNA-kaupasta 35€/kk.
 
On se ihan kiva laite kyllä ja kun tuohon isoon näyttöön tottuu niin paluuta vanhaan ei ole.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Vessajono
13.01.2016 17:07:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ysituumanen Air, Pro kyllä vähän kiihottelis. Pitäis vaan selvitellä oisko siitä jo jopa läppärin korvaajaksi, sit vois ehkä kierrättää MacBook Pron ja laittaa himaan iMacin.
 
Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «