Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: helppo rumpuohjelma
1 2 3 4
petrin1
22.11.2015 20:00:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: No vittu host on vaikkapa joku näistä:
 
Cubase
Nuendo
Ableton Live
Studio One
Logic
Reaper
Garage Band
Samplitude Music Studio
Sonar
Digital Performer
FL Studio
 
Et vittu siinä joitakin.

 
kiitos! ja anteeksi kielenkäyttöni!
 
Heguli
22.11.2015 20:05:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrin1: eli tarvii se cubase ladata siis
 
öööö...v...tu, joo täytyy, tai joku muu musiikinäänitysohjelma, eli se host (isäntä) Sen jälkeen toimii em. rumpuohjelma esim. sen Cubasen ta muun musiikin äänitykseen tarkoitetun softan kanssa. Musiikinäänitysohjelman pystyy myös ostamaan ihan rahalla omaksi ;)
 
Jos näillä ohjeilla ei homma lähde luistamaan, niin kannattaa miettiä koko homman aloittamista. Youtubessa on myös hakukenttä, mihin voi kirjoittaa avainsanoja, kuten esim "Cubase, Reaper" yms jne...
 
petrin1
22.11.2015 20:12:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heguli: öööö...v...tu, joo täytyy, tai joku muu musiikinäänitysohjelma, eli se host (isäntä) Sen jälkeen toimii em. rumpuohjelma esim. sen Cubasen ta muun musiikin äänitykseen tarkoitetun softan kanssa. Musiikinäänitysohjelman pystyy myös ostamaan ihan rahalla omaksi ;)
 
Jos näillä ohjeilla ei homma lähde luistamaan, niin kannattaa miettiä koko homman aloittamista. Youtubessa on myös hakukenttä, mihin voi kirjoittaa avainsanoja, kuten esim "Cubase, Reaper" yms jne...

 
latasin sen rumpusoftan ja nyt koitan ladata tota cubasea..rekisteröidyin mutta en ymmättä miten tuo ilmainen ohjelma tuolta ladataan..enter download access code?
 
petrin1
22.11.2015 20:13:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

enter your e-licencer numero? mikä ??
 
petrin1
22.11.2015 20:14:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt lataan jotain e-licencer ohjelmaa :D
 
petrin1
22.11.2015 20:21:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt se käskee laittaa koodin tohon e-licencer ohjelmaan..mistä semmosen koodin saa?
 
petrin1
22.11.2015 20:26:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaako joku neuvoa mistä tuon koodin saa?
 
tepeh
28.11.2015 21:28:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asenna suosiolla Reaper, sitä saa kokeilla ilmaiseksi loputtomiin. Sitten jos pidit siitä EzDrummerista, voit käyttää sitä tuossa Reaperissa. Ja EzDrummerista voi muistaakseni suoraan vetää niitä komppeja Reaperiin ja sitten vain äänität kitarat päälle. Tämä lienee helpoin vaihtoehto heti GarageBandin jälkeen. :)
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Antti1
28.11.2015 21:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: Tämä lienee helpoin vaihtoehto heti GarageBandin jälkeen. :)
 
Mä en kyllä oikein ymmärrä millä tapaa tuo on yhtään GarageBandia vaikeampaa, mutta ehkä se sitten on. Ei tohon kuitenkaan kovinkaan monta napinpainallusta tarvita, mutta toki tarvii tietää mistä ne klikkailtavat asiat löytyvät. Sama se kuitenkin on kaikilla ohjelmilla.
tepeh
28.11.2015 21:55:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Mä en kyllä oikein ymmärrä millä tapaa tuo on yhtään GarageBandia vaikeampaa, mutta ehkä se sitten on. Ei tohon kuitenkaan kovinkaan monta napinpainallusta tarvita, mutta toki tarvii tietää mistä ne klikkailtavat asiat löytyvät. Sama se kuitenkin on kaikilla ohjelmilla.
 
Eihän se sen vaikeampaa ole, mutta ei ehkä alkuun tunnu niin yksikertaiselta kun joutuu käyttämään kahta softaa. Samalla tavalahan se loppujen lopuksi menee millä tahansa softilla.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Vessajono
28.11.2015 22:45:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Mä en kyllä oikein ymmärrä millä tapaa tuo on yhtään GarageBandia vaikeampaa, mutta ehkä se sitten on. Ei tohon kuitenkaan kovinkaan monta napinpainallusta tarvita, mutta toki tarvii tietää mistä ne klikkailtavat asiat löytyvät. Sama se kuitenkin on kaikilla ohjelmilla.
 
No on se vähän, Garagebandissa kuitenkin riittää että tekee drummer trackin ja laittaa sen seuraamaan mitä sen nyt ikinä haluaakaan seuraavan.
 
Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen.
Antti1
29.11.2015 00:43:50 (muokattu 29.11.2015 00:44:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: No on se vähän, Garagebandissa kuitenkin riittää että tekee drummer trackin ja laittaa sen seuraamaan mitä sen nyt ikinä haluaakaan seuraavan.
 
Reaper auki, tuplaklikkauksella uusi raita, klikkauksella insert auki, tuplaklikkauksella EZ siihen auki, raahaa midiclipin raidalle ja valmis. Onhan tossa muutama naksautus, mutta en mä vaikeaksi sanoisi. Softan käyttökuntoon virittämisessä toki saattaa joutua käymään asetuksien kautta, jos tietokone ei osaa oivaltaa niitä itse kuntoon.
petrin1
29.11.2015 09:46:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt mä oon kasannut rumpuraidan tohon ezdrummeriin..miten sen saa tuotohn reaperiin nyt sitten??
 
tepeh
29.11.2015 11:52:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrin1: nyt mä oon kasannut rumpuraidan tohon ezdrummeriin..miten sen saa tuotohn reaperiin nyt sitten??
 
Käytätkö EzDrummeria Reaperin "sisällä"?
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
petrin1
29.11.2015 12:59:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ku mulla erikseen auki noi ohjelmat ja en osaa käyttää niitä :D
 
Antti1
29.11.2015 13:03:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrin1: ei ku mulla erikseen auki noi ohjelmat ja en osaa käyttää niitä :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=8J2x3uzXOUM
 
Itse etsimällä löytyy lisää vastaavia.
petrin1
29.11.2015 13:06:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

just tota kokeilin mutta ei löydy tota toontrackiia tuolta kun koitan skannata..
 
Antti1
29.11.2015 13:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrin1: just tota kokeilin mutta ei löydy tota toontrackiia tuolta kun koitan skannata..
 
Tietääkö Reaper mihin kansioon olet sen asentanut? Jos et ole sitä sille kertonut ja ei ole mennyt oletuskansioon, niin eihän se tiedä ko. softan olemassaolosta yhtään mitään.
petrin1
29.11.2015 13:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt sain sen aukeemaan reaperin sisällä..mites tohon nyt kitaraa saapi nauhotettua ? pod xt leve käytössä..
audacityä käyttänyt ennen ja siinä ei tarvinnut kun painaa rec ja alkaa soittamaan..
 
Antti1
29.11.2015 13:23:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrin1: nyt sain sen aukeemaan reaperin sisällä..mites tohon nyt kitaraa saapi nauhotettua ? pod xt leve käytössä..
audacityä käyttänyt ennen ja siinä ei tarvinnut kun painaa rec ja alkaa soittamaan..

 
Luo uusi raita, valitse siihen oikea sisääntulo vaikka klikkaamalla hiiren oikealla vu-mittaria ja valikosta valitsemalla, paina record arm ja kytkennästäsi riippuen myös softamonitorointi päälle. Sitten vaan rec ja rämpyti rämpyti. Näin homma menee kaikissa vastaavissa softissa, painikkeiden paikat, symbolit yms. vaan vaihtelevat.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «