Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonar X1 Producer versio
1
JIHE
23.10.2015 15:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys ja apuva pyyntö. Mulla on Sonar X1 Producer ohjelma tietsikalla, äämnikorttina Edirollin UA- 25 ja tietsikassa Windows 7. Ongelma on että, tallennettuun ääneen tulee rätinä, joka pilaa koko homman. Ääni kyllä tallentuu, mutta rätinä tulee päälle. Olin Rolandiin yhteydessä ja mun yllämainittu kalusto riittää kyseisen ohjelman käyttöön. Sain ohjeita, jotka on tehty. Ajuri on ok, kone päivitetty, pufferia säädetty (pienensi hieman rätinää). VELJET, SISKOT AUTTAKAA JOS VOITTE, todella elämä on stopissa kun ei pääse hommiin .T. JIHE
 
smoltron
24.10.2015 09:06:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilepa laittaa koneen biosista CPU Throttling/Speedstep pois päältä.
 
smoltron
24.10.2015 09:06:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, ja käytäthän ASIO-ajuria? Valinta löytyy Sonarin asetuksista.
 
JIHE
26.10.2015 20:16:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

smoltron: Niin, ja käytäthän ASIO-ajuria? Valinta löytyy Sonarin asetuksista.
 
Kiitos neuvoista, kokeilempa.
 
HK
28.10.2015 05:43:08 (muokattu 28.10.2015 05:44:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä vinkkejä! Vielä varmuuden välttämiseksi, eihän sinulla ole muisteja ylikellotettu? Omalla kohdalla Intelin i7 2.8GHz prosessorilla joko se ja/tai tuo aiemmin ehdotettu speedstepping aiheutti tosi veemäistä satunnaista räpsintää mitä ei meinannut millään huomata muutakuin vasta nauhalla.
 
Peltikorva puupäässä.
Kalmo
28.10.2015 12:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja huomaa, että ASIO4ALL ei ole ASIO-ajuri, vaan WDM wrapper. Hanki valmistajan aito ASIO-ajuri.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
JIHE
29.10.2015 23:25:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos neuvoista. Ilmoittelen, miten onnistun
 
JIHE
12.11.2015 20:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suuret kiitokset tiedoista. CPU throttling/Speedstepin päältä pois laitto koneelta poisti rätinä . Vielä kerran kiitokset ja hyvää jatkoa. t. JIHE
 
JIHE
11.02.2016 18:56:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys teille viisaammat. Mulla on Sonar X1 Producer versio ja mulla ois pari ongelmaa, joihin pyytäisin teiltä apua. ONGELMA 1: äänittäessä raitaa tulee tallennus graaffisena näyttönä, mutta kun kuuntelen kyseisen talletuksen niin en saa sitä näkymään graafisena näyttönä. ONGELMA 2: jos haluan leikata raidalta vaikka osan rumpukuviota pois niin miten se onnistuu.
Ei jaksais kokeilupohjalta löytää ratkaisua, siispä auttakaa mua veljet, siskot, teistä on ollut korvaamaton apu aikaisemminkin. Kaikkea hyvää ja kiitos etukäteen. T. JIHE
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «