Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: V#@¤umainen latenssi!
1
Qlento
25.09.2015 05:46:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ongelma on latenssi josta en vaan pääse eroon. äänikorttina on Lexicon I-O 42. Ja softana Fl Studio 11. Säädän mä mihin tahansa suuntaan sen latenssin, niin viive on aina. Painan kiipparin kosketinta ja ääni tulee puolsekkaa jäljessä. Ei pysty soittaa, eikä nauhottaa. Menee hermot ja katoo fiilis tehä musaa. Mikä neuvoksi? Jos mä käytän äänikorttina mun dj-kontrolleria (Numark N4) niin ei ollenkaan latenssia! En vaan siihe mun konkka mikkii kiinni. Taidan hommata siihen sopivan mikin ja käyttää vaan sitä. En tajuu miten se Lexicon tökkii nii pahasti?? Kun ei se ihan halvinta ollut. Voiks se olla jokin yhteensopimattomuus ongelma?
 
Kalmo
25.09.2015 08:09:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs ajurit? Käytätkö Lexiconin omaa ASIOta (ei ASIO4ALLia)?
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Qlento
25.09.2015 17:48:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta muuten! Asio 4 all tilttaa jotain, niin että sen jos laitan, tähän tulee joku virheilmotus ja kone kaatuu.
 
Krice
25.09.2015 23:05:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qlento: Totta muuten! Asio 4 all tilttaa jotain, niin että sen jos laitan, tähän tulee joku virheilmotus ja kone kaatuu.
 
IO 42:lle löytyy omat ajurit Lexiconin kotisivuilta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «