Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mac, äänityssofta ja muut härpäkkeet
1 2
hallu
02.09.2015 11:34:49 (muokattu 02.09.2015 11:36:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

L-studio: Tämä on kauko-ohjaus on ollut ProToollssissa jo vuosia.
 
No sittenhän se oli aikakin Logic päivittää nykyaikaan. Itse en vaan ole kekannut aikaisemmin että tietokonetta voisi ohajata tabletilla,mutta eihän se tietenkään mikään uusi juttu voi olla. Toimiiko protoolsin kauko-ohjain sekä Androidilla että iOs:la? saako sen ladata ilmaiseksi? kun protoolsikin toimii ainakin kahdella alustalla niin luulisi sen kauko-ohjaimenkin toimivan ja silloinhan se olisi jopa parempi kuin Logicin vastaava, koska Logic kauko-ohjaimineen vaatii Applen käyttikset toimiakseen.
 
E: ja niinkuin minä tästä innostuin ja sitten se olikin vanha juttu:-) so last season, niinkuin äänimiehet tietenkin englanniksi sanoisivat :-D
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Vessajono
02.09.2015 12:09:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

L-studio: Tämä on kauko-ohjaus on ollut ProToollssissa jo vuosia.
 
Öö, tuanoi, eikös Pro Tools Control esitelty tän vuoden Messeillä? Logic Remote taas tuli samaa matkaa viimeisimmän Logicin kanssa, mitä, kaksi vuotta sitten.
 
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
L-studio
02.09.2015 13:12:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Öö, tuanoi, eikös Pro Tools Control esitelty tän vuoden Messeillä? Logic Remote taas tuli samaa matkaa viimeisimmän Logicin kanssa, mitä, kaksi vuotta sitten.
 
Kamraatti on käskyttänyt kotistudiossansa ProToolssia rumpupallilta kännyllä jo aikaa., tiedä sitten mitä lisä-nannaa on siinä uudessa.
 
Elämässä ei ole muuta pakkoa kuin kissat.
hallu
02.09.2015 19:46:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

L-studio: Kamraatti on käskyttänyt kotistudiossansa ProToolssia rumpupallilta kännyllä jo aikaa., tiedä sitten mitä lisä-nannaa on siinä uudessa.
 
No hitto, mitä sen on väliä pääasia että mahdollisimman monesta softasta moinen ominaisuus löytyy koska on kotiäänittäjälle mielestäni ihan oikeasti hyödyllinen. Mulla vaan alkoi sykat pyöriä jalassa innosta kun honasin tuon jutun Logicista ja siksi aloin sitä hehkuttaa kun olin kyllin naivi luullakseni ettei asio ole tullut huomatuksi kun ei siitä oltu netissä isommin huudeltu. Mutta tietenkin asia oli niin, että siitä ei ole huudeltu kun se on ihan itsestäänselvää vakiokauraa nykyaikaisissa ohjelmistoissa ja minä olen itse vähän last season :-).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
vah
29.09.2015 20:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt tuli jokin aika sitten hommattua systeemit. Logic pro x valikoitui softaksi ja focusriten scarlett 18i20 interfaceksi.
Kyllähän tuo systeemi on enemmän kuin sata jänistä kovalevyhommeleiden jälkeen, ja tuntuu että ominaisuuksissa on vain taivas ja käyttäjän taidot rajana...
 
Mutta tästä on hyvä jatkaa opettelua ja hommien haltuunottoa...
Kiitokset kommenteista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «