Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Macin tarkistaminen viruksista? Entä viruksentorjunta?
1 2
passe
26.07.2015 21:41:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivuhuomautuksena Javasta sellainen että itse en sitä juurikaan muutoin tarvitsisi, mutta pirun nettipankit eivät toimi ilman sitä.
 
Aina kun muistan ja jaksan niin käytän nettipankeissa vain niille pyhitettyä selainta.
 
"Ne levyt usein radiossa soivat - tai ne voivat olla muitakin".
OPJ1974
28.07.2015 22:32:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Sivuhuomautuksena Javasta sellainen että itse en sitä juurikaan muutoin tarvitsisi, mutta pirun nettipankit eivät toimi ilman sitä.
 
Aina kun muistan ja jaksan niin käytän nettipankeissa vain niille pyhitettyä selainta.

 
Onko muillakin vielä Javalla toimivia nettipankkeja kuin Danske Bankilla? Itsellä Osuuspankki, eipä ole tarvinnut Javoja :)
hallu
28.07.2015 23:06:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Onko muillakin vielä Javalla toimivia nettipankkeja kuin Danske Bankilla? Itsellä Osuuspankki, eipä ole tarvinnut Javoja :)
 
Ei taida olla. Itse aikanaan lopetin asiakkuuteni Danske Bankiin tuon javan takia ja olen nykyisin Osuuspankin tyytyväinen asikas.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
passe
29.07.2015 16:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Onko muillakin vielä Javalla toimivia nettipankkeja kuin Danske Bankilla? Itsellä Osuuspankki, eipä ole tarvinnut Javoja :)
 
Olen onnistunut verkostoitumaan Java-pankkien kanssa kahdessa eri maassa. Good job!
 
"Ne levyt usein radiossa soivat - tai ne voivat olla muitakin".
hallu
29.07.2015 16:51:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Olen onnistunut verkostoitumaan Java-pankkien kanssa kahdessa eri maassa. Good job!
 
No ei muuta kuin tarjouspyyntöjä sisään eri pankkeihin (montako niitä nyt suomessa on enää jäljellä? S-pankki, Osuuspankki, ja ja ja ja....... ).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «