Muusikoiden.net
11.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apple MacBook A1342 ja musiikin teko
1
charvette
04.06.2015 08:01:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen pitkäaikainen pc- ja nykyinen iPad-käyttäjä musiikin teossa. En tiedä mitään Applen muista koneista mutta katselin CityDealin myyvän halvalla läppäriä Apple MacBook A1342 - onko tuosta mihinkään musan teossa esim. pyörittämään Garagebandia - vaatimustaso ei olisi kova.

Henri Henri Olavi
04.06.2015 13:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo näyttäisi olevan tosi vanha malli. Jos nämä speksit (http://www.everymac.com/ultimate-mac-lookup/?search_keywords=A1342) pitävät paikkansa, niin kyllä sillä varmaan jotain pienehköä sessiota Garagebandissa pyörittelee.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Klezberg
05.06.2015 00:32:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Tuo näyttäisi olevan tosi vanha malli. Jos nämä speksit (http://www.everymac.com/ultimate-mac-lookup/?search_keywords=A1342) pitävät paikkansa, niin kyllä sillä varmaan jotain pienehköä sessiota Garagebandissa pyörittelee.

No noita speksejä kun katsoo ja vuosilukuja, niin tämmöisillä koneillahan sitä on tullut kaikkea tehtyä ja edelleenkin tehdään. Rammia pitää vain laittaa niin paljon kuin mahtuu ja pystyy. Levyasemankin voi vaihtaa SSD:ksi.

Ei tämä silti ole mikään suositus ostaa. Sehän on paljolti kiinni hinnasta ja siitä mitä haluaa tehdä ja mitä on valmis tekemään. Vanhassa koneessa tulee aina jossain jokin raja vastaan. Kyllä mä vähän ihmettelen jos näitä joku vielä myy uutena? Mutta eihän nämä mitään ikivanhoja ole. Mutta 2G rammilla alkaa jo nykyisillä käyttisversioilla hidastella pelkällä Facebookin käytöllä.

Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
Velli
06.06.2015 03:32:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kyseessähän on siis käytetty kone:

"Tuote on kunnostettu ja käytössä uudenveroinen. Kunnostetut tuotteet ovat testattuja, puhdistettuja, huollettuja ja jälleenpakattuja alkuperäis- tai vastaaviin laatikoihin. Tuotteissa saattaa olla pieniä naarmuja tai merkkejä kulumisesta."

En kyllä 430€:a tuosta 4GB RAM-versiosta maksaisi. Uutena ehkä juuri ja juuri, mutta en käytettynä.

sami_sumea
10.06.2015 02:14:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

charvette: Olen pitkäaikainen pc- ja nykyinen iPad-käyttäjä musiikin teossa. En tiedä mitään Applen muista koneista mutta katselin CityDealin myyvän halvalla läppäriä Apple MacBook A1342 - onko tuosta mihinkään musan teossa esim. pyörittämään Garagebandia - vaatimustaso ei olisi kova.

Näyttäis olevan joku vanha Core2Duo macbook, ei edes unibody. En ostais enää vaikka sais satasella ;)

Noissa huutaa tuuletin kuin syötävä pienessäkin rasituksessa, toisin kuin Unibody-malleissa, itseäni ainakin häiritsi musaa tehdessä tuo suunnattomasti aikoinaan.

...

http://www.soundreel.com
Klezberg
10.06.2015 15:00:56 (muokattu 10.06.2015 15:02:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sami_sumea: Näyttäis olevan joku vanha Core2Duo macbook, ei edes unibody. En ostais enää vaikka sais satasella ;)

Jaa... mä katsoin vain mitä tuo everymac-linkki näytti. Siitä tuli '09 ja '12 mallit, Core2Duo kyllä. Ja tuolla mallinumerolla löytyy muualtakin unibodyja. Semmoisen mä kyllä ostaisin satasella... ja onhan sitä muutakin käyttöä kuin musan teko.

Ja tää oli kommentti, ei mikään suositus.

Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti