Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EastWest Composer Cloud
1
mikey_a84
19.05.2015 23:14:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan muu tällä palstalla jo huomannut tätä: http://www.soundsonline.com/composercloud ?
 
Eli EastWestin soundit ja softat saatavilla kuukausimaksua vastaan :) Todellinen aarreaitta meille, keillä ei aikaisemmin ole ollut varaa hinnan takia ostaa noita :)
 
www.mikeya.net
UnderConstruction
24.10.2016 17:24:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikey_a84: Onko kukaan muu tällä palstalla jo huomannut tätä: http://www.soundsonline.com/composercloud ?
 
Eli EastWestin soundit ja softat saatavilla kuukausimaksua vastaan :) Todellinen aarreaitta meille, keillä ei aikaisemmin ole ollut varaa hinnan takia ostaa noita :)

 
Tosiaan, kiinnostaisi minuakin kuulla kommentteja homman toimivuudesta.
 
Antti1
24.10.2016 22:57:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä toi ihan hyvin toimii. Mä päädyin kuitenkin lopulta ostamaan ne itselleni tärkeimmät, koska tykkään omistaa asioita ja kärsiä maksujen suhteen vain kertaluontoisesti jatkuvan maksamisen sijaan. Jos kuukausilisenssit eivät ärsytä, niin antaa mennä vaan.
Kasu-_-
23.11.2016 14:56:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Opiskelijaversiota oon pitäny puolisen vuotta nyt ja oon kyllä tyytyväinen. Rajoituksena koko versioon verrattuna on se, että valitaan 7 kappaletta plugareita, joita ei pysty opiskelijatilauksen aikana vaihtamaan. Täystilaajanahan saa noi kaikki(!), mikä on aika hurja määrä tavaraa kohtuullisen pieneen kuukausihintaan.
 
Täytyy varmaan jossain vaiheessa tilata koko paketti, kunhan hommaa taas yhden SSD-levyn lisää... Näähän sitten vie tilaa aika törkeästi, enkä suosittele mistään pyöriviltä levyiltä käyttelemään.
 
Yksi hyvä puoli kuukausimaksuissa on, että voi kokeilla haluamiaan tuotteita kuukauden ja vaikka ostaa sitten ainoastaan ne joihin tykästyi. Vaarana on, että tykästyy kaikkiin. Tai toki voi tehdä paskoilla saundeilla aluksi sävellykset ja loppuvaiheessa tilata kuukaudeksi ja hieroa kaiken kuntoon.
 
Lemppareita omista tilauksistani on ehdottomasti ainakin:
Gypsy
- Todella hyvä sooloviulu
- Ehkä markkinoiden paras nylonkitara
- Muutkin soittimet hyviä
 
RA & Silk
- Näitä saa vähän aikaa kaivella, että löytää lempparinsa, mutta hyvä valikoima kaikkia erikoissoittimia
 
Symphonic choirs & wordbuilder
- Uskottavia kuoroja
- Wordbuilderilla voi tehdä ihan oikeasti sanoja kuorolle
 
Suosittelen kyllä kokeilemaan, kun on aikaa tutustua kunnolla.
 
UnderConstruction
01.12.2016 19:40:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasu-_-: Näähän sitten vie tilaa aika törkeästi, enkä suosittele mistään pyöriviltä levyiltä käyttelemään.
 
Kiitos kommentista! Mitähän mä ny sitten mac miniin laittaisin kiinni, jos kuukausileikkiin lähtisin..? (olen siis aivan umpio näissä.)
 
Kasu-_-
02.12.2016 12:39:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos kommentista! Mitähän mä ny sitten mac miniin laittaisin kiinni, jos kuukausileikkiin lähtisin..? (olen siis aivan umpio näissä.)
 
Jaa tarkoitatko minkä kovalevyn? Joku mäkkiosaaja vois neuvoa tarkemmin, mutta pääasia että tilaa löytyy vaikkapa teran verran vähintään, niin on sitten varaa asennella mitä haluaa. Paljonko koneesta löytyy tällä hetkellä kovalevytilaa?
 
UnderConstruction
02.12.2016 15:24:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasu-_-
Paljonko koneesta löytyy tällä hetkellä kovalevytilaa?

 
800gb näyttäisi olevan..
 
Kasu-_-
03.12.2016 02:57:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UnderConstruction: 800gb näyttäisi olevan..
 
Eiköhän sillä sitten pärjää jo hyvin, jos ei oo muuten tuupattu leffoja ym. täyteen. Ei muuta ku kokeilemaan vaikka kuukaudeks.
 
mikey_a84
10.11.2017 19:37:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytän nykyisin tuota Composer Cloud X:ää (yksi ylimääräinen mikkipositio lisää).
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «