Muusikoiden.net
06.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pro tools 8 asentaminen Windows 8
1
Fenderfani1
24.01.2015 21:14:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka

Olen yrittänyt asentaa Pro tools 8 windows kasille. Ei ainakaan minulla ole onnistunut vaan antaa virheilmoituksen kun yrittää avata. Pro tools kasihan on tarkoitettu Windos 7 alunperin, mutta olen lukenu että se ois myös mahollista saada toimimaan Windows kasille.

Elikkä jos jollakin olis tietoa miten saada toimimaan niin kertokaa ihmeessä!

Jaava
25.01.2015 20:54:41

Pro tools 8 on tehty alun perin XP:lle. Ensimmäinen PT-versio, joka toimii virallisesti windows kasissa on 11.

Nyt kun tuo tuli sanottua, voit yrittää sammuttaa kaikki muut ohjelmat, nettiyhteys, antivirukset yms. paska. Sitten asentaa pro tools ja kaikki saatavilla olevat updatet. Ja käynnistää kone uudestaan joka asennuksen välissä. Sitten vielä muistat ajaa ohjelman järjestelmänvalvojana. Ja älä välitä virheilmoituksista, jos ne ei lopeta asennusta.

Saattaa toimia tai sitten ei.

"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!"
Ruutukunkku
26.01.2015 12:12:53 (muokattu 26.01.2015 12:15:13)

Lataa Avidin sivuilta se 8.0.5 päivitys. Saattaa auttaa. En muista oliko siinä win8 tuki, mutta win7 ainakin toimii moitteitta.

Itse joudun asennusvaiheessa task managerin kautta keskeyttämään sen vaiheen asennuksesta, jossa se haluaa asentaa harwaren ajureita. Muuten asennus ei etene. Laitteen ajurit laitan sitten erikseen. Nekin lataan Avidin sivuilta.

You are number six
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti