Muusikoiden.net
06.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: iZotope 4RX:n hankinta, hintahaitari ihmetyttää
1
WanhaWetäjä
14.01.2015 13:17:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Logicin päivityksen ohessa pitäs vihdoinkin hommata tuo että saisi ikuisuusprojektin eli vanhoken kelanauhojen siistimisen ja digitoinnin päätökseen..
Ko softaa saa Thomannilta n. 300€, tulee ilmeisesti fyysisenä kun kerran on rahtimaksut yms, iZotopen omilta sivuilta ladattuna jotain 370€(!?), aika huikee ero!

http://www.musasofta.fi/ohjelmistot … ugarit/izotopw/izotope-rx4-standard
Tollasen löysin, liekö kellään kokemusta moisesta mestasta ?
Vaikuttaisi edullisimmalta mitä nyt itse tutkimalla ja nettikauppapaikkoja tuntematta löysin.

Omat nettiostot ovat olleet lähinnä AppStore ja joku Adobe/Toast Titanium -osastoa, siksi kyselen löytyisikö luotettavaa ja edullista paikkaa mistä tuon softan uskaltaa ladata, Visa löytyy ja PayPaliin voin liittyä, jos on tarvis tai järkevää.

Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Moyhiss
14.01.2015 14:05:13

Tuolta Musasoftalta tilasin Toontrackin MoM rumpuohjelman ja kaikki meni niinkun pitikin. Jos haluat tuon 4RX vieläkin halvemmalla niin AudioDeluxesta sais sen nyt 299 dollarilla joka on n. 255 euroa kun katsoin laskurilla. AudioDeluxesta oon pari softaa ostanut ja sielläkin kaikki mennyt hyvin.

http://audiodeluxe.com/products/izotope-rx4

Antti1
14.01.2015 14:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseasiassa Audiodeluxen tarjoushinta on 253,97 dollaria. Vähän muuntokurssista riippuen 215-220€.

"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Moyhiss
14.01.2015 15:27:18

Antti1: Itseasiassa Audiodeluxen tarjoushinta on 253,97 dollaria. Vähän muuntokurssista riippuen 215-220€.

Eiku juu niimpäs onkin ku tulee toi lisäalennus ostoskoriin pistettäessä.

WanhaWetäjä
14.01.2015 22:57:53

Antti1: Itseasiassa Audiodeluxen tarjoushinta on 253,97 dollaria. Vähän muuntokurssista riippuen 215-220€.

No perskuta...löysin ko kaupan kyllä aiemmin mutta en hokannut että hinta on noin halpa ja umpitollona nettikauppojen suhteen en ois muutenkaan uskaltanut suin päin tuolta ostella kun tuli löydettyä tuo suomalainenkin vaihtoehto.
Harmi sinänsä että kotimaiset ei pysty kilpaileen hinnoilla vaikka lähes satkun halvemmalla myyvätkin vs iZotopen oma myynti.

Mutta kiitti vinkeistä ja infosta, taidan uskaltautua ostamaan tuolta Audiodeluxelta.

Antti1
14.01.2015 23:11:01

Sieltä mä ostan suurimman osan omista plugarihankinnoistani nykyään. Useimmiten kaikkein halvin vaihtoehto, ei tosin aivan aina. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia, pahimpien tarjousrysien aikana on kerran kestänyt vajaa pari vuorokautta toimitus.

"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
anapena
15.01.2015 12:11:41

Sitkun ostat sen ensimmäisen izotooppilaisen niin rupeat saamaan erikoistarjouksia suoraan sieltä käsin. Hyviä softiahan pojat värkkää.

Istu ja pala!
WanhaWetäjä
17.01.2015 01:40:22

anapena: Sitkun ostat sen ensimmäisen izotooppilaisen niin rupeat saamaan erikoistarjouksia suoraan sieltä käsin. Hyviä softiahan pojat värkkää.

Joo, softa on koneella AudioDeluxen kautta hommattuna, tuli aika nopsaan, ei ihan heti mutta kun illalla tilasin niin aamusta oli jo tullut ilmoitus ja linkit s-postiin.

Huippu softahan tuo on, sen verran tuli demolla leikittyä ja videoita katteltua.

WanhaWetäjä
18.01.2015 16:05:25

Jep...nyt näky lasku eli n 221€, kyllä kannatti tuolta hommata.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti