Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Äänikortti
1
Algar
02.03.2003 19:54:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvitsen äänikorttia musiikin kuunteluun ja satunnaiseen nauhoitukseen. En tarvitse mitään monikanavanauhoituksia enkä surround systeemejä. Riittää, että äänenlaatu on erinomainen. Ajattelin ostaa Waveterminal 192X:n mikä näyttää paperilla todella hyvältä eikä ole kallis, vaikka siinä on mukana kaikkea turhaa mitä en tarvitse. Siitä ei vain löydy mitään arvosteluita, joten en ole uskaltanut ostaa sitä. Mutta osaako joku ehdottaa parempaa korttia, joka olisi ehkä vähän halvempi.
 
~O~
midimake
04.03.2003 09:51:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvitsen äänikorttia musiikin kuunteluun ja satunnaiseen nauhoitukseen. En tarvitse mitään monikanavanauhoituksia enkä surround systeemejä. Riittää, että äänenlaatu on erinomainen. Ajattelin ostaa Waveterminal 192X:n mikä näyttää paperilla todella hyvältä eikä ole kallis, vaikka siinä on mukana kaikkea turhaa mitä en tarvitse. Siitä ei vain löydy mitään arvosteluita, joten en ole uskaltanut ostaa sitä. Mutta osaako joku ehdottaa parempaa korttia, joka olisi ehkä vähän halvempi.
 
Joo, ei varsinaisesti löydy arvosteluita Waveterminal 192 X:stä, mutta tsekkaa www.egosys.net ,
siellä on pari arviota; Wamirack 192 X ( sama kuin Wt 192 X, mutta 1 u:n boxi ja preampit)
ja Waveterminal 192 M. Halvempi Waveterminal 192 L vois olla sulle myös Ok, siinä on huonommat
konvertterit muttei se mikään heikko kortti silti ole.
 
Itse kävin kovaa kamppailua Waveterminal 192 X:n ja Echo Audio Mian kanssa, mutta loppujen
lopuksi Mia voitti. Soitin Laine Turussa myy ainakin Miaa, on muuten 50 eur kuin Wt 192x!
 
Mutta luoetettava ja hyvälaatuinen kortti + edullinen on myös M-Audio Audiophile 2496 (n. 200 eur)!
 
Algar
04.03.2003 10:28:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko noissa korteissa mitään audioliitintä cd-rom asemille?
 
~O~
Algar
04.03.2003 10:46:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Echo Audio Mia vaikuttaa hyvältä mutta kuulin ettei se toimi välttämättä kovin hyvin XP:ssä.
 
~O~
blackambulance
05.03.2003 17:30:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä tuossa postissa lukenut hintaa, enkä siinä mainittua korttia tunne... Kaikki on suhteellista!
 
ErrantKnight
06.03.2003 10:15:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ole ostamassa Creativen SB Audigy ykkösen (75 euroa verkkokaupasta) ja asennan siihen Audigy kakkosen ajurit (pitäisi ratkaista vakausongelmat). Hyviä kommentteja olen tuosta kuullut eikä hintakaan päätä huimaa.
 
midimake
06.03.2003 11:01:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Echo Audio Mia vaikuttaa hyvältä mutta kuulin ettei se toimi välttämättä kovin hyvin XP:ssä.
 
Mistäs sä tommosta oot muka kuullut? Mä oon taas kuullut ihan päinvastaista, nimeomaan
Win XP:ssä pelaa mainiosti. Echo Mialla oli jotain vaikeuksia; pops and clicks noin vuosi sitten
mutta viimeiset driverit pitäis olla erinomaiset, kortti potkii kun ison talon pässi!
 
Algar
09.03.2003 12:56:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistin Echo Audio Mian tilaukseen. Kiitoksia avusta.
 
~O~
midimake
10.03.2003 21:20:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistin Echo Audio Mian tilaukseen. Kiitoksia avusta.
 
Hyvä valinta , mulla on meinaan viikon vanha
Echo Mia...heh heh!
Erinomainen kortti, tosin softat mitkä tuli kortin
mukana on tosi köyhiä, kaikki demo-ohjelmia!
Jollain M-Audiolla on tosi siistit softat Delta-sarjan
korttien kylkiäisenä!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «