Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Koneen ehostaminen
1
Antti1
27.02.2003 09:20:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Mä siis olen asentamassa konetta uusiksi ja mietin että mitä käyttistä mun pitäis asentaa jotta esim. N-track toimisi mahd. hyvin? Siis asennan kovalevylle kaksi käyttistä: toiseen netit yms. ja toiseen vaan nä musahommat. Ja koska nyt juuri ei rahaa ole, älkää ehdottako minkään ostamista. Samalla olen taas miettinyt että miten kovalevyä järjestelen. Kannattaisiko kenties tehdä kolme asemaa joista yhteen käyttis, toiseen ohjelmat ja kolmanteen kaikki tuotokset? Mutta entäs kun mulla olisi kaksi käyttistä? Kannattaisiko kahdelle eri käyttikselle tehdä omat osastonsa? Siis partitioisinkin ton aseman 4:n osaan??
 
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Wez
27.02.2003 10:52:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Mä siis olen asentamassa konetta uusiksi ja mietin että mitä käyttistä mun pitäis asentaa jotta esim. N-track toimisi mahd. hyvin?

 
Itselläni N-Track toimii parhaiten Win98:ssa. Se taisi jopa asentua XP:hen, mutta muut ohjelmat eivät (esim PT free)
 
Siis asennan kovalevylle kaksi käyttistä: toiseen netit yms. ja toiseen vaan nä musahommat.
 
Se on ihan ok. Mulla on XP yleiskäyttiksenä ja Win98 musiikkikäytössä. Lisäksi 98:ssa on kaksi harware profilea, joista audioprofilesta on riisuttu kaikki epäoleellinen.
 
Ja koska nyt juuri ei rahaa ole, älkää ehdottako minkään ostamista. Samalla olen taas miettinyt että miten kovalevyä järjestelen. Kannattaisiko kenties tehdä kolme asemaa joista yhteen käyttis, toiseen ohjelmat ja kolmanteen kaikki tuotokset? Mutta entäs kun mulla olisi kaksi käyttistä? Kannattaisiko kahdelle eri käyttikselle tehdä omat osastonsa? Siis partitioisinkin ton aseman 4:n osaan??
 
Musiikkituotoksille kannattaisi olla ihan oma fyysinen kovalevy. Näin lukupää ei joudu selaamaan softan ja luettavat/kirjoitettavan datan väliä.
 
Itselläni ei tuota toista asemaa tällä hetkellä ole, joten mulla on asema partitioitu kolmeen osaan: C:lle on asennettu FAT32:een Win98 ja musaohjelmat. D-asema on FAT32, jota molemmat käyttikset osaavat lukea. Siellä on tavara mitä tarvitsen kummallakin käyttiksellä, mutta myös tuotokset. Sitten E-asemalle on asennettu XP NTFS-tiedostojärjestelmään.
Tämä toteutus on hyväksihavaittu.
 
-Wez-
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «