Muusikoiden.net
10.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Positive Grid /Jam Up Pro
1
Topiello
21.09.2013 10:33:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hankin tuollaisen ohjelman iPadille ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mukana useitä vahvistinmallinnuksia kitaralle ja bassolle. Samoin efektejä. 8-raituri myös, tosin lisämaksusta.
Mietin tuossa, ennen kuin mahdollisesti turmelen Padin.. Uskaltaako tuohon kytkeä esim kitaran multiefektiä (verkkovirta). Onko jotain mahdollisuutta, että saan "ylikuormitettua" ipadin? Tähän asti olen soitellut kitaran suoraan yhdistettynä padiin camera connectorilla. Ja koska nämä jutut on mulle melko uusia, niin apua kaipaisin.

Haluaisin kuulla muutenkin teidän kokemuksia ohjelmasta.

Mistähän poimisin rummut?

phiit
21.09.2013 17:06:55

Topiello: Hankin tuollaisen ohjelman iPadille ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mukana useitä vahvistinmallinnuksia kitaralle ja bassolle. Samoin efektejä. 8-raituri myös, tosin lisämaksusta.
Mietin tuossa, ennen kuin mahdollisesti turmelen Padin.. Uskaltaako tuohon kytkeä esim kitaran multiefektiä (verkkovirta). Onko jotain mahdollisuutta, että saan "ylikuormitettua" ipadin? Tähän asti olen soitellut kitaran suoraan yhdistettynä padiin camera connectorilla. Ja koska nämä jutut on mulle melko uusia, niin apua kaipaisin.

Haluaisin kuulla muutenkin teidän kokemuksia ohjelmasta.

Mistähän poimisin rummut?

Oon käyttäny vuoden alusta tätä myös ja erittäin tyytyväinen ollu, etsä tuota rikottua saa jos vaan efektejä kytkestelet.

Rumpuihin löytyy liikaa vauhtoehtoja mutta jos halvalla jotain niin iDrums on ihan hauska ja simppeli

Topiello
25.09.2013 07:18:45

Saako noita ohjelman "nuppeja" välistä pois ollenkaan?
Täytyisi siis saada omasta efektistä sama saundi suoraan 8-raituriin.

Tietääkö joku onko Aurian raituri yhtä helppokäyttöinen kuin JamUp?

phiit
25.09.2013 08:10:42

Topiello: Saako noita ohjelman "nuppeja" välistä pois ollenkaan?
Täytyisi siis saada omasta efektistä sama saundi suoraan 8-raituriin.

Tietääkö joku onko Aurian raituri yhtä helppokäyttöinen kuin JamUp?

Kyllä sieltä saa minkä tahansa vermeen pois signaaliketjusta. Ketjuhan muodostuu tähän tapaan: http://www.musicappblog.com/wp-cont … ploads/2013/01/JamUp-fx-example.jpg ja voit laittaa mihkä järjestykseen haluat nuo laitteet ja on off minkä tahansa.

Auria on enemmänkin täysverinen DAW kuin pelkkä raituri joka taipuu palhin pidemmälle kuin Jamup

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti