Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Logic,Bussit,automaatiot janiihin liittyvä ongelma.
1
JPQ
29.06.2013 10:51:29 (muokattu 29.06.2013 10:52:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vedän kaikki raidat busiin viimein sain siellä "syntyvän äänen" (=koko biisi) kuuluviin mutta nyt ei vaan volume automaatio kun vedän sen negatiiviseen äärettömään asti ei silti lakkaa ääni kuulumasta vaimenee kyllä muttei katoa täysin. Joskus sain tämän toimimaan nätisti. ja nyt käytössä Logic 9.1.8. Ongelma sikäli vakava
(vaikka tässä uusimassa biisi projektissa lopun häivytyksen saan tehtyä muullakin softalla) että jos tarvisisin (ja jos tarvisisin monimutkaisempaa voimakuus automaatiota) vaikka equun jonkun taajuuden automaatiota ja tulisi vastaava ongelma niin olisin pulassa.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
ganesha
29.06.2013 10:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajoitko raidat bussiin kanavasendeistä? - jos, niin sittenhän pitäisi automatisoida ne kanavakohtaiset volumetkin nollaan.

itse oon tehnyt fade outin niin että valitsen mikserikanavien outputiksi bussin, jonka volumeautomaation sitten piirrän feidautumaan pois. ei onnistu jos ajaa raidat bussiin sendistä.

Klezberg
29.06.2013 11:33:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ellen nyt erehdy, niin ihan siihen output-kanavaankin pystyy laittamaan automaatiota. Kun mikserinäkymässä ottaa outputissa automaation käyttöön (nappi read, touch tai write -asentoon) niin output tulee näkyviin raitana arrange-näkymässä ja sille voi laittaa automaatiota.

huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
JPQ
02.07.2013 20:12:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juttu selvisi mun piti ohjarta myös se märkä bus (ei vaan kuivat signaalit) tuohon jolla voimakuutta säätelen. Inhottaa välillä tämän ohjelman monipuolisuus joskin kyllä se tästä. ps. eikun ajatkaan orkka tempalteaan kun ehtii.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti