Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä CD:n poltto-ohjelma (shreware tms.)?
1
Jabe
23.02.2003 10:31:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut aiemminPC:llä Easy CD Creator -niminen softa, jolla poltin CD'itä (sekä data että audio). Nyt pävitin koneen käyttöjärjestelmän Windows XP'ksi, ja vanha softa ei enää käy. Ilmaista päivitystä en myöskään löytänyt.
 
Voitteko suositella jotain ilmaissoftaa (tai maksullista mutta edullista), jolla voi polttaa audio ja data-CD'tä? Polttava CD -asemani on Yamahan SCSI4*2*6 ja käyttis on siis Windows XP.
Aerodactev
23.02.2003 10:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nero - Burning ROM on melko hyväksi osoittautunut ohjelma.
 
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Jabe
23.02.2003 12:28:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeez. Latasin tuon www.tucows.com 'sta. Poltin kokeeksi yhden audio cd:n oman biisin .vaw'sta. Hyvin pelitti, ja helppokäyttöinen ohjelma. Mutta: tucowsin listoilla tuo oli shareware -ohjelmana. Kuitenkin kun asensin sitä, niin vaihtoehtoina oli joko antaa ostetun tuotteen mukana tullut rekisteröitymisnumero tai ottaa softa demokäyttöön. Demo vanhenee viikon päästä. Eli kait tuo pitää sitten ostaa, jos haluaa alkaa käyttäjäksi, vai?
Aerodactev
23.02.2003 13:00:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin se sitten kai on. Mulle se tuli polttavan aseman mukana, niin en oikein tiedä.
 
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Jabe
23.02.2003 18:22:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkistä joka tapauksessa. Kaipa minä tuon ostan. Muutama kymppi ei valitettavasti tässä konkurssissa paljoa enää tunnu :-p Koneen päivitys on kallista puuhaa ...
poppamies
24.02.2003 19:21:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nero - Burning ROM on melko hyväksi osoittautunut ohjelma.
 
Aivan. Nero rules!
Mullakin tuli aseman mukana joku, en muista mikä se oli mutta ei ollut minkään arvoinen. Sitten mulla oli konessa jonkun aikaa Easy CD Creator. Njaa, en tykännyt. Nyt on Nero ja se on minun kokemukseni mukaan ehdottomasti paras. Ei paljon ryppyile.
Jos menee samaan konkurssiin, osta se, muuten ei.
 
"G-strings are for strippers"
Jabe
24.02.2003 20:55:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos menee samaan konkurssiin, osta se
 
Joo - kyllä se tähän konkkaan vielä menee ... Jos pärjäilee kaurapuurolla seuraavaan tilipäivään.
krushing
27.02.2003 11:10:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

easy cd creator 5 (muistaakseni) toimii muuten myös xp:ssä. neron se express-versio on aika mukava peruskäytössä, se ns. "täysi" käyttis on pikkuisen hankala, ja sisältää ainakin minulle aika turhia toimintoja - käyttääkö kukaan tosissaan esim. niitä äänifilsuja polttovaiheessa? tuskin.
 
Jabe
27.02.2003 14:07:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

easy cd creator 5 (muistaakseni) toimii muuten myös xp:ssä.
 
Joo, mulla oli joku vanhempi - ei pelittänyt.
 
neron se express-versio on aika mukava peruskäytössä, se ns. "täysi" käyttis on pikkuisen hankala, ja sisältää ainakin minulle aika turhia toimintoja
 
Juu - turhia toimintoja minullekin näyttää olevan tuossa ohjelmakokonaisuudessa. Saisipa vaan vähän halvemmalla sen perussatsin. Näin ei kuitenkaan ilmeisesti ole? Ja PC superstoressa se koko setti on yli 70 euroa :-( En ole vielä ostanut mitään ... jos joku löytää jonkun asiallisen freewaren, niin kertokaa.
poppamies
27.02.2003 15:40:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole vielä ostanut mitään ... jos joku löytää jonkun asiallisen freewaren, niin kertokaa.
Tuolta voipi löytyä jotain
http://www.goldfiles.com/burning.shtml
 
"G-strings are for strippers"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «