Muusikoiden.net
04.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kellään kokemusta reaper-ohjelmasta?
1
Lippa100
24.04.2013 20:14:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällanen probleemi tuli nyt yhtäkkiä kun renderaan mun pätkän ni se kuulostaa iha paskalta. Ku playbackilla reaperissa kuuntelee ni iha ok mutta sit yhtäkkiä renderoimisen jälkeen koko pätkä menee iha mössöksi. Ei ole enne tällast ongelmaa ollu nyt vaan päätti sit tyhjästä nyhjästä tallasen jekun saatana. Kellään neuvoja?

ReBeat
25.04.2013 02:10:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäslaiset asetukset oli renderöinnissä käytössä?

Kalmo
25.04.2013 08:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskaa on monenlaista. Onko ääni säröllä, puuroinen...?? Voisit yrittää antaa jotain kuvausta, ja yksityiskohtaiset tiedot toimintatavoistasi.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
anapena
25.04.2013 11:18:52

Vois kokeilla pistää yks plugari kerrallaan bypassille, jos syyllinen olisi niissä. Tai jopa poistaa se kokonaan.

Istu ja pala!
Lippa100
27.04.2013 10:06:51

ok, no sain selville että se johtuu mun ajurista. ku mixasin noi raidat asiolla ja windows media playerhän käyttää sitä direct outtia ni se kuulostaa erilaiselta sen takia. mutta osaako kukaan neuvoa miten tämän muutoksen saisi minimoitua?
tolla mediaplyerillä se muuttuu sellaseks että taajuuksista putoaa matalat melkein kokonaan ja raita kuulostaa heikolta.

Antti1
27.04.2013 11:17:29

Ei niiden ajurien pitäisi vaikuttaa yhtään mitenkään ääneen, ellei ne ole erittäin pahasti vialliset.

"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Lippa100
27.04.2013 12:28:30

no sitne on vissiin vähä sökönä tai jotai. ku playbackaan reaperissä tota mun raitaa asiolla ni se on iha ok mutkun vaihan reaperistä ajuriksi jonkun muun ajurin ni stse äänen laatu muuttuu :/

Arkka
27.04.2013 13:36:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lippa100: no sitne on vissiin vähä sökönä tai jotai. ku playbackaan reaperissä tota mun raitaa asiolla ni se on iha ok mutkun vaihan reaperistä ajuriksi jonkun muun ajurin ni stse äänen laatu muuttuu :/

Tää on ihan normaalia. Anna olla asio. Se valmis wav-tiedosto pyörii missä audiosoittimessa vaan riippumatta millä ajureilla kyseinen soitin pyörii. Tarkista ne renderöinnin asetukset ja jos ei auta, niin kokeile renderöitä yhden audioraidan projekti ilman plugareita.

Mulla on käynyt joskus niin, että joku vst-instrumentti on toiminut normaalisti muuten, mutta päästellyt pelkkää suhinaa renderöidessä. Tosin tää ei ollut Reaperissa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti