Muusikoiden.net
08.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EZX expansions 50% OFF
1
Intohimo
13.04.2013 13:29:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis olla skandinaviassa alennus:

"EZX expansions 50% OFF* at participating dealers March 8 - April 30 2013",
mutta en ainakaan eka haulla löytänyt mitään alennusta suomi-puljuista.
Olikohan jotain paekkaa missä tuota löytyisi puoleen hintaan?

JPQ
13.04.2013 18:00:50

Kysy Soitinlaineelta Turusta. Olettaisin että aina sivut ei pysy alennusten perässä. ja tuolla minulle ollut paras palvelu softien kanssa suomessa.

http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/sivu/etusivu_2012/kieli/fi

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Intohimo
13.04.2013 18:25:25 (muokattu 14.04.2013 09:46:01)

JPQ: Kysy Soitinlaineelta Turusta. Olettaisin että aina sivut ei pysy alennusten perässä. ja tuolla minulle ollut paras palvelu softien kanssa suomessa.

http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/sivu/etusivu_2012/kieli/fi

Näkyi olevan ihan lupaavat sivut. Kiitos neuvosta. Tosin luulisi, että Hesukkelissakin olisi myynnissä. Olis ollu kyl mukavempi ladata suoraan netistä. (laillisesti tietysti :)

Näyttää olevan myymälä myös Helsingissäkin kun tarkemmin katsoin.

JPQ
15.04.2013 12:24:18 (muokattu 15.04.2013 12:26:21)

Turun myymälässä olen asioinut koska tuttu (suhteessa no asioinut aika paljon seuraavakin ostos painottuu sinne) myyjä jolta saan hyvää palvelua eli en tiedä toimiiko Helsingissä palvelu yhtä hyvin ja minun ollut vaikea saada suomalais kaupoista palvelua paria kolmea laskematta tällä alalla. ja voi olla että voivat myydä sinulle latauksen (ainakin kait vielä joskus rupeavat erään tahon jakelemia latauksiakin myymään) ja voihan olla että en tiedä myykö toontrack itse tällä alennuksella noita.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jyrkkis
15.04.2013 14:07:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Time&Space tarjoaa puoleen hintaan. Löytyy myös serial download -versiot. En tosin ole varma tuleeko download-versiossa koko paketti. Voi olla kun ovat pienempiä nuo Ezdrummerin lisäosat verrattuna SD2:n lisäosiin, joiden kohdalla latausversio sisälsi vain jonkun peruskitin ja loput tuli DVD:llä postin mukana (toimitusmaksuja ei ollut).

http://www.timespace.com/productlis … 00055/toontrack_ezdrummer_line.html

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti