Muusikoiden.net
10.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyviä ohjelmia musiikin tekemiseen?
1
Stroya
27.03.2013 21:51:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jo useamman vuoden ajan harrastanut musiikin tekemistä. Lyyrikoita ja niiden säveltelyä. Sävellykset olen hoitanut kitaralla. Alunperin akustisella, mutta kyllä sähkökitarallakin niitä tulee soiteltua.
Viime aikoina on tullut intoa ottaa seuraava askel musiikin tekemisessä ja olen harkinnut USB-interfacen sekä jonkin hyvän musiikin teko-ohjelman ostamista tietokoneelle. Myös mikrofonin olen ajatellut hommata. Onko ihmisillä ehdotuksia kyseisistä laitteista? Koska olen vasta ensimmäistä kertaa hankkimassa edellä mainittua laitteistoa, en tarvitse mitään kallista ja fiiniä, vaan jotain aloittelijalle sopivaa. Hinta budjetti olisi maksimissaan siinä 300€ hujakoilla.
Mutta niin, onko ehdotuksia?

Kalmo
27.03.2013 22:02:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa on yläpuolella pysyvissä FAQ:ssa äänitysohjelmista, äänikorteista yms. erinäisiä satoja posteja.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti