Muusikoiden.net
04.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Windows 8
1
kaksonen65
14.03.2013 17:32:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiiko windows 8 kaikkien musiikki ohjelmien kanssa hyvin. toontrack, cubase, pod xt pro. gearbox. kun kuulemma windows 7 ei toimi. mulla nyt windows xp.

Grugi
14.03.2013 17:51:22

kaksonen65: Toimiiko windows 8 kaikkien musiikki ohjelmien kanssa hyvin. toontrack, cubase, pod xt pro. gearbox. kun kuulemma windows 7 ei toimi. mulla nyt windows xp.

Melkeen varmemmin toimii Win7 kun 8. Jos vaivautuu ihan itse tutkimaan laite ja softa valmistajien webbisivuja niin sieltä aika varmasti löytyy yhteensopuvuus tiedot.

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
mattim
15.03.2013 19:58:08 (muokattu 15.03.2013 20:01:02)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaksonen65: Toimiiko windows 8 kaikkien musiikki ohjelmien kanssa hyvin. toontrack, cubase, pod xt pro. gearbox. kun kuulemma windows 7 ei toimi. mulla nyt windows xp.

Mikään ei toimi, ellei joku osaava laita sitä toimimaan. Yhteensopivat raudat, ajurit ja osaava käyttäjä, voila ...

Jos ei osaa itse, voi ostaa kaupasta apua, mutta se maksaa, aina.

Windows kasia jo ruoditaan täällä: https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=213301&o=0

Danko
15.03.2013 20:22:17 (muokattu 15.03.2013 20:22:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Mikään ei toimi, ellei joku osaava laita sitä toimimaan.

e: Olin jo vastaamassa jotain, kunnes huomasin tämän olevan Windows-topic...

"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
mattim
16.03.2013 01:03:42 (muokattu 16.03.2013 01:04:51)

Danko: e: Olin jo vastaamassa jotain, kunnes huomasin tämän olevan Windows-topic...

Tuo lakooninen läusahdus systeemin tointakuntoonlaittamisen tarpeesta koskee kaikkea, käsittäen myös ne laitteet mihin ei muutoksia voi loppukayttäjä itse tehdä. Noissa suljetuissa ympäristöissä tuo toimintakuntoon saattaminen voi joskus olla mukana systeemin ostohinnassa, ei aina.

Danko
16.03.2013 01:21:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: käsittäen myös ne laitteet mihin ei muutoksia voi loppukayttäjä itse tehdä.

ei voi ja ei tarvitse on yhä eri termejä. hinnassahan se saattaa toki näkyä.

"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
mattim
16.03.2013 01:58:17

Danko: ei voi ja ei tarvitse on yhä eri termejä. hinnassahan se saattaa toki näkyä.

Hyvin sanottu, plussan sait, eri tarpeet, eri hinnat,

Kalmo
16.03.2013 08:49:25

Oleellista on, mistä versiosta puhutaan. Uusimmat toimivat, vanhemmat eivät.
Kuten sanottu, valmistajien sivuilta löytyy tietoa. Täytyy kuitenkin huomata, että se, että tuotteen ei ilmoiteta tukevan W8:a tai W7:a ei välttämättä tarkoita, etteikö se toimisi ihan hyvin, vaan ehkä vain sitä, että tuotetta ei ole testattu ko. versiolla.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti