Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Virtuaalianalogisoftwaresyntetisaattoreita
1 2
telescope
11.03.2013 13:01:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen vain Steinbergin Retrologuen kanssa leikkinyt, kun se tuli Cubasen mukana, mutta muitakin pitäisi testailla jos vaikka joku kuulostaisi korvaan paremmalta/autenttisemmalta
 
Näitähän on vissiin ihan hyviä ainakin:
Z3TA+ 2 (Cakewalk)
Sylenth1 (LennarDigital)
Analog Laboratory (Arturia)
 
Mitenkäs toi analoginen rumpupuoli? Samplepohjaisia kirjastoja on,
mutta ei oo mulle tullut vastaan varteenotettavia virtuaalianalogirumpusyntikoita,
Joilla sais helposti perus TR-808/707/909 soundit.
Arturian SPARKia testailin joskus, mutta muistaakseni oli hieman buginen, tai sitten muuten vaan hankala käyttää ja general midit meni mielestäni hölmösti.
 
Mielipiteitä? Vinkkejä?
 
Lenoldinho
11.03.2013 14:11:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diva! http://www.u-he.com/cms/diva Helposti paras VA-syna, jota on tullut käytettyä. Melkoisen raskas, mutta saundi oikeasti paras kaikista jos analogisaundia pitää saada.
 
TRx0x-osastoon d16 on paras, löytyy sekä 606, 808 että 909. Tokihan noista laitteista olevia sampleja on netti pullollaan, eli jos se syntikkaominaisuus ei ole pakollinen niin saman saundimaailman saa kyllä muualtakin.
telescope
11.03.2013 15:42:56 (muokattu 11.03.2013 20:29:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lenoldinho: Diva! http://www.u-he.com/cms/diva Helposti paras VA-syna, jota on tullut käytettyä. Melkoisen raskas, mutta saundi oikeasti paras kaikista jos analogisaundia pitää saada.
 
TRx0x-osastoon d16 on paras, löytyy sekä 606, 808 että 909. Tokihan noista laitteista olevia sampleja on netti pullollaan, eli jos se syntikkaominaisuus ei ole pakollinen niin saman saundimaailman saa kyllä muualtakin.

 
Kiitti! Molemmilta löytyy näköjään demoversioitakin, pitää tyyppailla kun ehtii.
Divan sivuilla "up to 40% less CPU-hit than version 1.0" :D
Kai ne sampletkin kelpais rumpuihin, mutta jotain tollasta D16 tapasta autenttisen olosta ratkaisua kaipaisin että pysyis homma suht simppelinä.
 
Edit. Voi pylly, ei D16 softat taida toimia Mac 10.8:ssa
 
MDMK
12.03.2013 15:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan Divan osalta. Soundi on aivan eri kuin esim. Z3ta+ 2:ssa tai Sylenth1:ssä. Diva emuloi todella hyvin aitoja analogeja. Vaatii tosin prosessorilta aika paljon, joten kannattaa ensin testata demolla miten pelittää omalla koneella. Mutta jos on haussa mahdollisimman analoginen soundi, niin silloin Diva on paras vaihtoehto.
 
Sylenth1 kuulostaa digitaalisemmalta, mutta on varmaan käytetyin plugi-VA maailmassa ja helppo käyttää. Sylenth1 kuulostaa myös hyvältä, joskin erilaiselta kuin Diva. Riippuu siis mitä soundia haluaa. Z3ta+ 2 on varsin monipuolinen, kuulostaa hyvältä ja taipuu moneen. Modulointimahdollisuuksia siinä on selvästi enemmän kuin edellisissä ja samoin oskilaattorien aaltomuotoja on a) enemmän ja b) niitä voi lisäksi ladata itse. Soundiltaan Z3ta+ 2 muistuttaa Sylenthin tavoin vähemmän aitoa analogia kuin Diva. Sylenthiin verrattuna ääni on myös erilainen, mutta minkäänlaiseen arvojärjestykseen en näitä osaa laittaa.
 
Minulla on nuo kaikki edellä mainitut plugit ja käytän niitä ihan sujuvasti samoissa projekteissakin. Johonkin soundiin vaan sopii Diva ja johonkin toiseen käy paremmin joku digitaalisemman kuuloinen VA.
 
Demoamista suosittelen. Oma korva kertoo parhaiten, onko plugista siihen, mitä tavoittelet ja samalla selviää toimiiko plugi hyvin setupissasi. Kaatuilevaa plugia ei kukaan jaksa aktiivisesti käyttää kovin pitkään. Samoin Divassa voi jäädä käyttö vähälle, jos on jo matalalla raitamäärällä tehomittari tapissa ja ääni ratisee ja katkeilee. Ei sitä kukaan jaksa olla jatkuvasti renderöimässä raitoja audioksi jokaisen muutoksen jälkeen. Lisäksi valintaan saattaa vaikuttaa saatavissa olevien preset:ien määrä. Sylenth1:lle niitä nimittäin on kymmeniä tuhansia ja Divalle selvästi vähemmän. Osa haluaa tehdä kaikki äänensä itse, jolloin tämä ei tietty vaikuta valintaan, mutta joku toinen voi arvottaa valmiiden soundbank:ien saatavuuden korkealle.
 
Voisin vielä tuoda esiin muutamia muita synaplugeja. D16:n Lush-101 kannattanee koekuunnella Divan kilpailijana, jos se vain 10.8x OS:ssä pyörii. D16:n sivun mukaan tukisi vain 10.7x:ään asti tällä hetkellä. Synapse Audion Dune voisi olla kokeilun arvoinen ja kilpailee ehkä eniten Sylenth1:n kanssa. Native Instrumentsin Massive on monipuolinen VA, joka tosin ei Divan kanssa kilpaile analogiemuloinnissa, mutta monelta osin päihittää useimmat VA:t modulointimahdollisuuksissa.
 
JPQ
12.03.2013 15:36:16 (muokattu 14.03.2013 23:37:36)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telescope: Kiitti! Molemmilta löytyy näköjään demoversioitakin, pitää tyyppailla kun ehtii.
Divan sivuilla "up to 40% less CPU-hit than version 1.0" :D
Kai ne sampletkin kelpais rumpuihin, mutta jotain tollasta D16 tapasta autenttisen olosta ratkaisua kaipaisin että pysyis homma suht simppelinä.
 
Edit. Voi pylly, ei D16 softat taida toimia Mac 10.8:ssa

 
pari vinkkiä
http://www.xils-lab.com/
ja
http://kunz.corrupt.ch/products/tal-u-no-lx
sitten vielä rummut tämän voisi tarkistaa itse en ota kantaa tähän mutta tämän tr-606 soundi generaattori jollain sampleilla on computer musicin dvdeellä jota testailen tässä:
http://www.audiorealism.se/
ja Synapse audion dunesta tykkään Computer Musicin version pohjalta muttei kyllä
ihan kovin analooginen taida olla ja itsellä virtuaali räkissä lähinnä bassoja varten muuhun itse en sitä saa taipumaan ainakaan vielä oikein mieluisasti mutta prestit osoittaa muuta... ja paremmalta aina makuasia lisäksi mihin soundiin tulee käyttämään. itselläni aika tarkka mielikuva mitä mistäkin synastani otan.
Lopuksi NI Massiveen en ole kun todella marginaali tyytyväinen koskee muuten yleensäkkin NI syniä paitsi Reaktoria (ja koskisi myös Pro 53 synaa jos sitä saisi vielä!). itselle aika kapea käyttöisiä. Osin siksi että taidot ei riitä eräisiin soundeihin ja sitten preseteistä ei vaan löydy sen tyyppistä mitä haen edes ns pohjaksi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
telescope
13.03.2013 16:16:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Divaa nyt vähän testailin ja todellakin kuulostaa hyvältä :) Pöytäkoneella prossun rasitus ei tunnu missään, kun on neliydinsuoritin. Saas nähdä kuinka mun Macbook Air jaksaa Divaa pyörittää.
Tämän kanssa soitellessa menee varmaan tovi, ennenkuin muihin ehdotuksiin saan perehdyttyä. Kiitos ja kumarrus.
 
MDMK
14.03.2013 08:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telescope: Divaa nyt vähän testailin ja todellakin kuulostaa hyvältä :) Pöytäkoneella prossun rasitus ei tunnu missään, kun on neliydinsuoritin. Saas nähdä kuinka mun Macbook Air jaksaa Divaa pyörittää.
Tämän kanssa soitellessa menee varmaan tovi, ennenkuin muihin ehdotuksiin saan perehdyttyä. Kiitos ja kumarrus.

 
Laita Divine mode päälle ja valitse joku raskas polyfoninen preset Dream Synth- tai Poly-kategorioista. Laita 4 instanssia divaa soimaan. Pitäis alkaa tuntua paremmallakin prosulla :)
 
Toi Divine mode on tosiaan se, mikä sitä tehoa alkaa kuluttamaan. Ei se kevyemmillä laatuasetuksilla niin paha ole.
 
telescope
14.03.2013 12:23:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MDMK: Laita Divine mode päälle ja valitse joku raskas polyfoninen preset Dream Synth- tai Poly-kategorioista. Laita 4 instanssia divaa soimaan. Pitäis alkaa tuntua paremmallakin prosulla :)
 
Toi Divine mode on tosiaan se, mikä sitä tehoa alkaa kuluttamaan. Ei se kevyemmillä laatuasetuksilla niin paha ole.

 
Ei tunnu missään :P
Soittelin neljää Divaa samaan aikaan Divine modet päällä ja pistin jotkut presetit Poly- ja Dream synth kategorioista ja prossun käyttöaste oli 11-25% (25% kun kunnolla kaksin käsin hakkas midikiipparia)
Prossuna mulla i7 3770T.
 
Onneksi myös tykkään suht minimalistisesta meiningistä ja harvoin on yli kahdeksaa raitaa mun projekteissa.
 
D-Vision
14.03.2013 17:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sylenth1 ja Z3ta+ ovat ehkä enemmänkin virtuaali-virtuaali-analogeja kuin varsinaisia analogimallintavia. Eli siis matkivat hardis-VA syntetisaattoreita enemmän kuin varsinaisia analogeja.
 
Ja molemmat ovat hankinnan arvoisia.
 
Klezberg
14.03.2013 22:58:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telescope: Ei tunnu missään :P
Soittelin neljää Divaa samaan aikaan Divine modet päällä ja pistin jotkut presetit Poly- ja Dream synth kategorioista ja prossun käyttöaste oli 11-25% (25% kun kunnolla kaksin käsin hakkas midikiipparia)

 
Tuo oli ilmeisesti pöytäkoneella eikä Airilla? Itse kokeilin Divaa pari vuotta vanhalla Macbook Prolla, sillä 13-tuumaisella. Soitin yhdellä instanssilla trumpettisoundia 2-3 äänen polyfonialla, Logicin mittari liikkui siellä 50 - 75 % tienoilla. En sitten tiedä miten sen mittarin näyttö pitää tulkita, aloin vähän epäillä että 100% tarkoittaisi vasta että 1 core käy täysillä? Eikä ollut Divine päällä, vain Great. En tosin huomannut isoa eroa vaikka panin Divinen päälle. Eikä mitään ongelmia esiintynyt.
 
Sinänsä Divan äänimaailma alkoi viehättää. Syntikoista olen pysytellyt kaukana monta vuotta kyllä. Nyt voisi taas kiinnostaa, tietyissä rajoissa.
 
Tuo Divan kokeilu päätyi sitten tähän, häiriörapinoineen päivineen http://www.youtube.com/watch?v=nwInNHGO2w4
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
JPQ
14.03.2013 23:36:05 (muokattu 14.03.2013 23:43:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: Tuo oli ilmeisesti pöytäkoneella eikä Airilla? Itse kokeilin Divaa pari vuotta vanhalla Macbook Prolla, sillä 13-tuumaisella. Soitin yhdellä instanssilla trumpettisoundia 2-3 äänen polyfonialla, Logicin mittari liikkui siellä 50 - 75 % tienoilla. En sitten tiedä miten sen mittarin näyttö pitää tulkita, aloin vähän epäillä että 100% tarkoittaisi vasta että 1 core käy täysillä? Eikä ollut Divine päällä, vain Great. En tosin huomannut isoa eroa vaikka panin Divinen päälle. Eikä mitään ongelmia esiintynyt.
 
Sinänsä Divan äänimaailma alkoi viehättää. Syntikoista olen pysytellyt kaukana monta vuotta kyllä. Nyt voisi taas kiinnostaa, tietyissä rajoissa.
 
Tuo Divan kokeilu päätyi sitten tähän, häiriörapinoineen päivineen http://www.youtube.com/watch?v=nwInNHGO2w4

 
Käyttiksen tasomittarin 100% = yksi kore täysillä logicissa oletuksena siellä ittareissa on oikeiden korejen mukaan ilmeisesti pylväitä.Ja olen saanut 110-150% lukemia kahden koren (ja kahden virtuaali koren) mac minissäni flashillä tähän asti vasta jolla siis koska molemanlaiset ytimet lasketaan yhteen maksimi on 400%. Ja Diva jäi alle testeissäni ja mniusta laatu oli tapissa. Tuo oli eräs flash peli jolle pitää josksu tässä etsiä korvikeita. sen verran iljettävä tuo mac minin sisäinen tuuletin kun prossu kuorma menee tarpeeksi kovalle.
ps. Sanotaan ns aito syna ihan eri asia kuin joku "rimpula". Vaikka Diva on mallinnus niin silti ihan toista kuin jotkut (huom. en tarkoita näitä ketjussa mainittuja hyviä). ja Synlenthiä testannut ja Z3TA+2än omistan molemmat erilaisia. Sanoisin ei Moogia Rolandilla korvata oikein helpolla tyyliin. ihan eri juttu. tai sitten jos joku tuntee akustiset soittimet paremmin vaikkapa clarinetilla tuubaa. molempiahan puhalletaan siinä onkin ehkä tärkein yhteinen tekijä....
ja itse analog factorya (aika sama softa lienee kuin laboratoryssa) kun testaisin macissä oli joku ongelma en muista mikä ja pceellä kun vuosia sitten testasin Jupiter 8 V soundit kaatoi aina sen. ja eräillä (just luin kvraudion keskustelua) taas itse Jupiter 8v käytätyyy oudosti eli pulssi aallon kun valitset se menee pwm asentoon ilmeisesti tosin samalle pulssin leveydelle ongelma onkin sitten vasta ilmeinen kun moduloi pulssin leveyttä eli molempien oskilaattorien leveys menee samaan tahtiin eli tietyt jutut ei onnistu. EIkä ole ainoa outous josta olen kuullut.... ps. Arturioitua kun olen testannut soundi ei innosta oikein (jos toimisi varmasti kunnolla spesiaali juttuihin voisi Prophet V mennä) eikä itsekin havaitut oudot käytökset. Ja Arturia suositukseni jos haluaa taatusti softalta kuulostavaa softaa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Klezberg
15.03.2013 11:18:45 (muokattu 15.03.2013 14:37:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ:
ja itse analog factorya (aika sama softa lienee kuin laboratoryssa) kun testaisin macissä oli joku ongelma en muista mikä ja pceellä kun vuosia sitten testasin Jupiter 8 V soundit kaatoi aina sen. ja eräillä (just luin kvraudion keskustelua) taas itse Jupiter 8v käytätyyy oudosti eli pulssi aallon kun valitset se menee pwm asentoon ilmeisesti tosin samalle pulssin leveydelle ongelma onkin sitten vasta ilmeinen kun moduloi pulssin leveyttä eli molempien oskilaattorien leveys menee samaan tahtiin eli tietyt jutut ei onnistu. EIkä ole ainoa outous josta olen kuullut.... ps. Arturioitua kun olen testannut soundi ei innosta oikein (jos toimisi varmasti kunnolla spesiaali juttuihin voisi Prophet V mennä) eikä itsekin havaitut oudot käytökset. Ja Arturia suositukseni jos haluaa taatusti softalta kuulostavaa softaa.

 
Arturioita olinkin jo alkanut katsella ja ehtinyt asentaa Jupiter 8V:n kokeiluversion. Homma pysähtyi melkein siihen että presettien vaihto ei tunnu toimivan kuin hyvin harvoin. Ääniä pääse kyllä muuten säätämään mutta sitä mielellään kävisi presettejä läpi ja lähtisi sitten niiden pohjalta säätämään. Arturian Moogeja ajattelin myös kokeilla.
 
Noista Analog Factory/Laboratory ... sai sen kuvan että ne on enemmänkin soundikokoelmia kuin syntikkaemuja? Mitä niissä pääsee säätämään?
 
Ps. Jotain outoa noitten Arturian demojen kanssa. Pitäisi toimia 15 päivää, sähköpostissa tulee aktivointikoodi, mutta sillä aktivointi epäonnistuu. Demo-moodissa pääsee käyttämään mutta vähän ajan päästä tulee ilmoitus että demoaika loppui. Mini V tuntui hetken kokeilussa ihan kelvolliselta minun tarkoituksiin.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
JPQ
15.03.2013 23:38:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: Arturioita olinkin jo alkanut katsella ja ehtinyt asentaa Jupiter 8V:n kokeiluversion. Homma pysähtyi melkein siihen että presettien vaihto ei tunnu toimivan kuin hyvin harvoin. Ääniä pääse kyllä muuten säätämään mutta sitä mielellään kävisi presettejä läpi ja lähtisi sitten niiden pohjalta säätämään. Arturian Moogeja ajattelin myös kokeilla.
 
Noista Analog Factory/Laboratory ... sai sen kuvan että ne on enemmänkin soundikokoelmia kuin syntikkaemuja? Mitä niissä pääsee säätämään?
 
Ps. Jotain outoa noitten Arturian demojen kanssa. Pitäisi toimia 15 päivää, sähköpostissa tulee aktivointikoodi, mutta sillä aktivointi epäonnistuu. Demo-moodissa pääsee käyttämään mutta vähän ajan päästä tulee ilmoitus että demoaika loppui. Mini V tuntui hetken kokeilussa ihan kelvolliselta minun tarkoituksiin.

 
Mättävät pahemmin kuin silloin kun testasin itse viimeksi tuntuu vaikka vuosia ovat kehittäneet eivät vieläkään saa bugeja pois. ja Factory tuote perheen säätövaroista ehkä saa tästä kuvasta jonkun kuvan:
http://www.creativeobserver.com/img … 6_arturia_analog_factory_2.5_lg.jpg
 
ps. Moogit heillä minusta varsin valjut (prophet V ominaisuuksissa jotain miksi se ainoa joka itseä kiinnosti vähän joskin pääosin saan saman Logicin ES2 synalla ja NI Absynthillä,Cable Guysin Curve2 (CM versio vain minulla) esim. väänettyä) en uskalla sanoa miten aitoja vaikka Minimoogia olenkin vähän yrittänyt aikoinaan kokeilla. Jäi huonoksi kokeeksi kun en vielä silloin oikein syntyikoita tuntenut käyttäjänä. Joskin mitä analogeilla tehtyä musaa olen kuunellut ja vähän soitellut Roland Jupiter-4,Sh-101,Korg Delta syniä (et kuullut niitä livenä) niin eipä innosta. Huom. en omista itse yhtään aitoa analogia ja jos tulot jatkaa nyky mallilla tuskin helposti tuleekaan. softissakin miettiminen mitä tulee. Kun oma tyyli vaatii laadukkaat "oikeat" soittimet.
Joskin tulemista voi helpottaa jos eräs setti kattaa ns oikeiden soiitinten tarpeeni hyvin. paha sanoa varmaksi...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Madtheswine
16.03.2013 10:09:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en suosittele Arturian virtuaalisyntikoita monesta syystä.
 
1. Arturian päässä reagoidaan todella hitaasti, jos käyttäjälle tulee ongelmia. Menee monta päivää saada apua.
 
2. eLicenser on perseestä. Jos haluat myydä softaa eteenpäin joudut ostamaan usb-tikun, jolle siirrät lisenssin. Ei kovin kätevää
 
3. Ja tärkeimpänä kohtana nuo eivät vaan kuulosta niin hyvältä kuin uudemmat virtuaalianalogit.
 
Diva on itselleni myös se ehdoton ykkönen, vaikka koneeni hieman alitehoinen sen pyörittämiseen onkin. Muitakin hyviä löytyy, mutta Diva kattaa 70-80 luvun henkiset analogisoundit niin hyvin ettei tuolla osastolla ole ollut tarvetta muille syntikoille.
 
JPQ
16.03.2013 19:40:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edellisiin kohtiin lisään olen kuullut että aina eivät edes reagoi kohtaan 1 lisäksi lisäisin 4. jotain outoja bugeja itse tullut havaittua. ps. välillä kammoan dongleja ja mietin mitä tehdä omien tarpeiden kanssa kun monikin softa jotka haluaisin vaatii donglen en varmaan koskaan möisi niitä mutta donglejen hajoaminen on se josta olen huolissani vaikka aika epätodennäköistä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Klezberg
28.03.2013 16:16:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka en olekaan alkuperäinen kyselijä, niin kun tämä ketju sai minut innostumaan etsimään itselleni sopivaa virtuaalianalogisoftasynaa, niin näin siinä sitten kävi. Ostin Divan, vaikka tiedän että tämän Macbookin kanssa pitää sitten olla tarkkana tehojen kanssa. Kaikenlaista kokeilin, mutta niin se vain oli että vain tuo Diva tuntui soittimelta, muut "syntikoilta". Huomasin että olin etsimässä Divan korviketta, joten hommasin sitten lisenssin siihen.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
Madtheswine
28.03.2013 19:17:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Diva on just saamassa isompaa päivitystä, jossa tulee JP-8000 oskilaattorit ja Oberheim OB-X:n filteri. Ja vielä kirsikkana kaiken kruunuksi arpeggiator.
 
Joo ja vielä mahdollisesti TB-303:n filteri. Ja lähdehän on u-he:n Urs joka aktiivisesti kirjoittaa muutamalle ulkomaalaiselle musaohjelmafoorumille.
 
gona9
29.03.2013 00:20:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Madtheswine: Ja Diva on just saamassa isompaa päivitystä, jossa tulee JP-8000 oskilaattorit ja Oberheim OB-X:n filteri. Ja vielä kirsikkana kaiken kruunuksi arpeggiator.
 
Joo ja vielä mahdollisesti TB-303:n filteri. Ja lähdehän on u-he:n Urs joka aktiivisesti kirjoittaa muutamalle ulkomaalaiselle musaohjelmafoorumille.

 
Minulla on tuo Divan U-HE trial-versio käytössä ja harkitsen vakavasti sen ostamista. Onko mitään tietoa koska päivitys on tulossa. Ja jos ostan sen nyt niin saako nuo päivitykset myöhemmin ilmaiseksi. Voitko antaa nettisivujen linkkiä mistä olet tietosi saanut?
 
JPQ
29.03.2013 10:46:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos noi tulee niin Diva alkaa kuulostaa tosi kovalta. ps. tb-303 jutulla en tee itse mitään (no juutikssn) mutta muuten valitettavasti jo samplejen osto oman tyylin puitteissa tuntuu olevan aika hankalaa. Tarkoitan että nekin maksaa todella paljon tuloihini nähden.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Madtheswine
29.03.2013 12:26:20 (muokattu 29.03.2013 12:27:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gona9: Minulla on tuo Divan U-HE trial-versio käytössä ja harkitsen vakavasti sen ostamista. Onko mitään tietoa koska päivitys on tulossa. Ja jos ostan sen nyt niin saako nuo päivitykset myöhemmin ilmaiseksi. Voitko antaa nettisivujen linkkiä mistä olet tietosi saanut?
 
Päivitys tulee ilmeisesti joskus kesällä. Uudet ominaisuudet ovat kuitenkin esittelyssä jo Musikmesse tapahtumassa, joka järjestetään joskus huhtikuussa. Päivitys tulee olemaan ilmainen.
 
Tässä lähde. http://www.kvraudio.com/forum/viewt … 74&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Sivuilla 22, 23 ja 27 on asiaa noista mainitsemistani uudistuksista.
 
EDIT. Oikeastaan hieman ristiriitaista infoa, koska uudistukset tulevat kaikkien käyttöön. Voivat ilmeisesti jo tulla joskus huhtikuussa, jos hyvin käy.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «